Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö perheesi syömään ABC:lle isänpäivälounasta?

Vierailija
11.11.2017 |

Koska saa booooooonusta!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskanjauhantaa tuo raha-argumentti. Itse olen työttömänäkin ollessa vienyt puolison kunnon ravintolaan Helsingissä merkkipäivänä, eikä sen n. 120 euron (kahdelle hengelle) budjetointi tehnyt tiukkaa kun ei polta tupakkaa tai käytä arkijuomana alkoholia.

Ihan oma valinta, näkeekö oman puolison sen vuotuisen hyvän ravintolareissun arvoisena. Surullista jos ei halua omaan puolisoon satsata jotain Hesburgeria tai ABC:tä enemmän 1 päivän ajan 365:stä. Kertoo vain sen, ettet arvosta kumppania jotain esipakastettua kerroshampurilaista enempää.

Vierailija
82/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ei siis ollut 35 euron arvoinen. Selvä.

Ei se isä sinne yksin mene syömään vaan koko perhe yhdessä. Se alkaa jo tuntua kukkarossa, joten ABC:lle mennään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain junttioverloadin tästä ketjusta. ei helvetti suomi on täynnä juntteja. ja kyse ei ole asuinpaikasta vaan henkisen kehityksen tasosta...

millainen 80äo retardi vie bensa-asemalle toisen juhlapäivänä?

Vierailija
84/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskanjauhantaa tuo raha-argumentti. Itse olen työttömänäkin ollessa vienyt puolison kunnon ravintolaan Helsingissä merkkipäivänä, eikä sen n. 120 euron (kahdelle hengelle) budjetointi tehnyt tiukkaa kun ei polta tupakkaa tai käytä arkijuomana alkoholia.

Ihan oma valinta, näkeekö oman puolison sen vuotuisen hyvän ravintolareissun arvoisena. Surullista jos ei halua omaan puolisoon satsata jotain Hesburgeria tai ABC:tä enemmän 1 päivän ajan 365:stä. Kertoo vain sen, ettet arvosta kumppania jotain esipakastettua kerroshampurilaista enempää.

Minä en suostuisi tuohon, että työtön puoliso vie noin kalliiseen ravintolaan syömään. Ehdottomasti olisin ehdottanut edullisempaa ravitolaa vaikka juuri ABC:tä. Todennäköisesti sanoisi, että ei mennä ulos syömään laisinkaan vaan tehdään jotain hyvää ruokaa kotona ja mielelläni vaikka itse kokkaan. 

Vierailija
85/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain junttioverloadin tästä ketjusta. ei helvetti suomi on täynnä juntteja. ja kyse ei ole asuinpaikasta vaan henkisen kehityksen tasosta...

millainen 80äo retardi vie bensa-asemalle toisen juhlapäivänä?

Minä oikein mielelläni. Pääasia on yhdessä olo eikä missä ravintolassa ollaan. Toisekseen abc:ltä saa ihan hyvää ruokaa. 

Vierailija
86/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostuisi tuohon, että työtön puoliso vie noin kalliiseen ravintolaan syömään. Ehdottomasti olisin ehdottanut edullisempaa ravitolaa vaikka juuri ABC:tä. Todennäköisesti sanoisi, että ei mennä ulos syömään laisinkaan vaan tehdään jotain hyvää ruokaa kotona ja mielelläni vaikka

Eli olet tätä patamustaa kokoomuslaista ajattelukuntaa, jonka mukaan kärsimällä saa kirkkaimman kruunun kun on pienituloinen. Makaronia, juureksia ja ABC:n puolalaista nötköttiä, muu ilo ei elämässä ole sallittua siksi koska ei ole töissä.

Mistä tällaisia tyyppejä sikiää? Kyllä työttömänäkin on oikeus elää hyvää elämää, vaikka se miten ottaa päähän jotain narsistista oikeistolaista.

Nykyisin olen työelämässä ja palkka on ok. Mutta en minä työttömänä jättänyt elämää elämättä, vaan sopeutin menot tuloihin. Kyllä voi pienilläkin tuloilla matkustaa ulkomailla tai käydä kerran pari vuodessa ravintolassa, kun elää vuoden muut päivät säntillisesti eikä tuhlaile tai käytä päihteitä.

Vierailija
87/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aviomiehelle juustohampurilaisen McDonald'sista isänpäivänä ja syötiin se kävellessä kotiin. En minä halua ruokaan tuhlata rahaa ja merkkipäivät ovat turhia.

Vierailija
88/88 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvi on siellä ok, mutta ne kastikkeet ovat jotain valmispakastekastikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi