Meneekö perheesi syömään ABC:lle isänpäivälounasta?
Kommentit (88)
En kehtaisi tehdä rakkaalle isälleni tuollaista temppua. Hän on hyvän ruuan ystävä.
ABC ruoka n. 20 euroa. Ravintolat 35 -45 euroa, joten ABC kutsui meitä.
Kotona sain eilen keitettyä jauhelihasoppaa, olisi ABC lounas ihan hyvää tarjottavaa.
Isä 64 v
Isä ei siis ollut 35 euron arvoinen. Selvä.
Menimme koska mies itse halusi abc:lle syömään.
Olisin mielelläni lähtenyt ABC:lle tänään.
t. Yks isä vaan
Onko joululahjat samaa tasoa, esimerkiksi Juhlapöydän konvehteja?
Toivottavasti minua ei koeta niin huonoksi isäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saa booooooonusta!
itse ottaisin v!ttuiluna jos mulle tarjottais ABC lounas. Pari vuotta sitten landelta palatessani pysähdyin tankkaamaan isänpäivänä abc asemalla. Ihan turvoksissa ihmisiä syömässä lounasta. Huoltoasemalla juhlitaan. En ymmärrä.
Samoin. En käsitä.
Vanha ketju!
Samalla tankkaa Skodan 5c/l kalliimmalla kuin muualla ja saa boonusta.
Ei mene, ei ole varaa. Sillä rahalla ostaa viikon ruuat Lidlistä. Toisekseen sinne ABC.lle on liian pitkä matka pyöräillä. Kävelemällä haen ruuat Lidlistä, repussa on helppo kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä joululahjat? Ei olla mitään lahjoja ostettu kymmeniin vuosiin. Jokainen ostakoot itse lahjansa.
Niin paljon oli ollu väkeä että meille myytiin "Ei oota" :(
Vierailija kirjoitti:
Nuo on ihan parasta suklaata.
Kyllä yhdessä sovittu juttu, että mennään sinne syömään isän- ja äitienpäivänä. Koko perhe tyytyväinen.
Ikinä en ole ABC:llä isänpäivälounasta syönyt. Enkä nytkään. Miksi ajaisin 60 km lähimmälle apsille kun kotona saa parempaa ruokaa?
Ihan paskanjauhantaa tuo raha-argumentti. Itse olen työttömänäkin ollessa vienyt puolison kunnon ravintolaan Helsingissä merkkipäivänä, eikä sen n. 120 euron (kahdelle hengelle) budjetointi tehnyt tiukkaa kun ei polta tupakkaa tai käytä arkijuomana alkoholia.
Ihan oma valinta, näkeekö oman puolison sen vuotuisen hyvän ravintolareissun arvoisena. Surullista jos ei halua omaan puolisoon satsata jotain Hesburgeria tai ABC:tä enemmän 1 päivän ajan 365:stä. Kertoo vain sen, ettet arvosta kumppania jotain esipakastettua kerroshampurilaista enempää.
Samoin. En käsitä.