Meneekö perheesi syömään ABC:lle isänpäivälounasta?
Kommentit (88)
Menemme, ja kaikilla on vyölaukut.
Totta kai, tehotuotantobroileri vai tirsuaa suupielestä.
Meillä ei juhlita bensa-asemalla.
Mieheni ei suostuisi juhlimaan bensa-asemalla.
Menemme oikeaan ravintolaan. Ei ryvetä arkisuudessa.
Arvostan isääni, en vie maantielle juhlimaan.
Eipä ole isänpäivälounaita näkynyt. Kymmenen vuotta isänä. Tänään syön eilisen tähteitä lounaaksi.
Skodamme ei käynnisty, ABC:lla ruoka odottaa. Soitanko Novaan?
Pitäiskö olla syömättä jos ollaan reissussa?
Emme mene. Syynä ei ole se, että halveksiain mitenkään siellä syöviä vaan teen itse lounaan ja se tulee halvemmaksi. Nyt on rahasta tiukkaa. Tein uunissa lohkoperunoita, tai tavallaan uuniranskiksia perunoita pilkkomalla ja öljyä päälle. Sitten paistoi marinoita porsaan ulkofilettä pannulla ja lisäsin ruokakermaa. Salaatti siihen oheen. Pakasteesta mustikoita ja mansikoita vaniljakastikkeen kera jälkkäriksi. Myöhemmin päivällä on täytekakkukahvit.
Taas mä oon harmissani kun ei Helsingissä, eikä lähimaastossa ole abc:tä.
Kävisin mielelläni:).
Ja kaikki maksavat tietysti erikseen omat ruokansa, ja kaikki on mahdollisimman arkista. Ei Suomessa saa mikään olla juhlavaa.
Oltais menty Nesteelle, mutta se lähin lopetti jokin aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen ravintola ei anna bonusta, siksi suosimme ABCTä
Yksityinen ravintola antaa bonusta elämään ja juhlahetkiin valmistamalla ruokaa ammattiylpeydellä tuoreista raaka-aineista. En ikinä antaisi bonusohjelman ohjata, missä vietämme perhejuhlia!
Eiii..ei ikinä menty,kokataan pääruoka,kakku yms,tarjottava,ihan ite.Sama äippäpnä.Miks mennä istuu tönöttää johki kun omat juhlathan ne on kuin muutkin..
Octavia on jo käynnissä, ja tietysti alla ropisee ihanasti NASTARENKAAT.
Yksityinen ravintola ei anna bonusta, siksi suosimme ABCTä