miten lähestyä ystävää joka on aiheuttanut ikävän olon?
Mahdollisesti ihan tieten tahtoen tehnyt niin että mulle tuli ikävä olo joka tapauksessa.
Toisaalta ei tekis yhtään mieli laittaa viestiä.
Miten lähestyn viestillä?
Mainitsenko tämän tapahtumasarjan joka rassaa vai lähetänkö neutraalin viestin?
Kommentit (145)
Odotti kuulemma yhteydenottoa yks päivä, miksei sitten itse ottanut yhteyttä ja kysynyt mua paikalle vaan dissasi mut viime viikolla täysin?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestiä. Ja tapasimme.
Niin? Ja mitä? Miksi mainita asiasta täällä kun kukaan ei enää usko ettet ole hullu?
Oikeasti, mikä idea tässä oli? Helpottaako asian mainitseminen omia yöuniasi kun "kukaan av:lla ei enää pohdi mitå sille yhdelle hullulle ja sen tuttavalle mahtaa kuulua nyt kun asia on hoidossa"?
En usko että mitään on tapahtunut. Tämä kaikki on omaa mielenvikaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ja mitä? Miksi mainita asiasta täällä kun kukaan ei enää usko ettet ole hullu?
Oikeasti, mikä idea tässä oli? Helpottaako asian mainitseminen omia yöuniasi kun "kukaan av:lla ei enää pohdi mitå sille yhdelle hullulle ja sen tuttavalle mahtaa kuulua nyt kun asia on hoidossa"?
Mitään on tapahtunut? Juuri kerroin että olemme tavanneet ja hän kertoi että odotti yhden asian tiimoilta että ottaisin yhteyttä.
No en tiennyt hänen odottaneen eli miksi ei kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään on tapahtunut? Juuri kerroin että olemme tavanneet ja hän kertoi että odotti yhden asian tiimoilta että ottaisin yhteyttä.
No en tiennyt hänen odottaneen eli miksi ei kysynyt.
Ihanan ympäripyöreää ja mielenkiintoista!
Kerrothan lisää koska en malta odottaa!