miten lähestyä ystävää joka on aiheuttanut ikävän olon?
Mahdollisesti ihan tieten tahtoen tehnyt niin että mulle tuli ikävä olo joka tapauksessa.
Toisaalta ei tekis yhtään mieli laittaa viestiä.
Miten lähestyn viestillä?
Mainitsenko tämän tapahtumasarjan joka rassaa vai lähetänkö neutraalin viestin?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo hyvin suoraan tarvitsevansa OMIIN tarkoituksiinsa nämä " hyvät väli". Ei itseisarvoisesti toisen osapuolen kanssa. Tämä paljasti lisää.
Narsistin manipulaatiokeinoja.Minua et manipuloisi.
Kyllä ystäväsi ehkä ihan oikeinkin halusi eroon sinusta?
Jos haluaisikin eroon, niin hänenhän olisi itse kerrottava se ap:lle, ettei ole surkea nilkki feidaaja, eikö niin? Ja muun arvokkaan sanoinkin sinulle jo edellisessä viestissä, lue sieltä loput. "Omiin tarkoituksiinsa", my ass. Sä oot niitä prinsessoja, joille pitää olla maailman paras kaveri, tai te ette leiki kenenkään kanssa!
Joo tykkään aidoista välien korjaajista mutta feikeille annan kenkää kevyestikin. Meidän poppoisiin ei noilla keinoilla edetä.
Niin, eli sinä olet tässä se narsisti, joka ensin haavoitettuaan uhriaan sulkee tämän ulkopuolelle, jos uhriin sattui.
Ei onnistu :)!
Ai et onnistu sulkemaan uhria poppoosi ulkopuolelle?
Ai että ap on uhri...:)! No johan pomppas! Manipuloija hän on ja haista kaukaa jo sen. Nyt kiukkuaa kun ei yhtä pystykään pyörittelemään täällä.
Välineenä hän yrittää kaveriaan jonka kanssa muka yrittää sopia käyttää. Inhottavasti aiottu.
"Välineenä yrittää kaveriaan...!" 😁😁😁 Johan ap kävi kertomassa, että harrastaa samassa ryhmässä...!😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan feikki. Väärät motiivit " korjata " välejä.
Ei vaan sulla, kun annatkin kenkää keskuteluitta. Luuseri. Poppoosi narskupresidentti.
Kutsun reaktiotasi narsistiseksi raivoksi. Kasvahan aikuiseksi. Ketään ei lepytellä siksi takaisin että saisi hänen kauttaan elämään lisäarvoa. Ihmiset kiinnostavat omina itsenään jos ihminen on terve. Esineeksi ei kukaan halua hoviinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Vähän vaikea mitenkään tähän kommentoida, kun ei tiedä yhtään mitään koko tarinasta. Mitä sinä sanoit, mitä toinen sanoi, mitä sinä teit, mitä toinen teki?
Yksi tapaaminen jäi välistä erinäisten kommellusten takia ja sen jälkeen oli yksi tapahtuma ja koin "viileyttä" tämän taholta elikä välinpitämättömyyttä.
Ehkä tahallista, ehkä ei.
Ei kuulosta sinusta välittävältä ihmiseltä, jos kommellusten takia menee herne nenään ja prinsessan hovi ei palvellutkaan hänen narsistisia tarpeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sulla, kun annatkin kenkää keskuteluitta. Luuseri. Poppoosi narskupresidentti.
Kutsun reaktiotasi narsistiseksi raivoksi. Kasvahan aikuiseksi. Ketään ei lepytellä siksi takaisin että saisi hänen kauttaan elämään lisäarvoa. Ihmiset kiinnostavat omina itsenään jos ihminen on terve. Esineeksi ei kukaan halua hoviinne.
Et todellakan tunnista muunlaisia ihmissuhteita? Voi lapsiraukkaa. Tajuatko, että monien kanssa olisi syytä olla väleissä ihan muistakin syistä, kuin saadakseen heiltä jotain?
Pointti olisi se että laitanko neutraalin viestin vai laitanko viestin jossa kysyn tätä asiaa joka mua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei sitäpaitsi ole kysymys kaverin lepyttelemisestä "takaisin", vaan ap miettii antaisiko tämän kuulla kunniansa. Haukkuisiko tämän ihmisen, siis. Sä narsku luit, että kaveria "lepytellään" no-hou, päinvastoin, sä itse itsekeskeisyyden multihuipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Pointti olisi se että laitanko neutraalin viestin vai laitanko viestin jossa kysyn tätä asiaa joka mua vaivaa?
En laittaisi neutraalia viestiä, jos itseäni on loukattu. Ilmeisesti kaverisikaan ei toimi niin, vaan on pikkumaineen ja kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi neutraalia viestiä, jos itseäni on loukattu. Ilmeisesti kaverisikaan ei toimi niin, vaan on pikkumaineen ja kiukuttelee.
Ja siis se ennustaa sitä, ettei hän tule näkemään sinun loukkaamisessaan mitään väärää itsensä taholta. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakan tunnista muunlaisia ihmissuhteita? Voi lapsiraukkaa. Tajuatko, että monien kanssa olisi syytä olla väleissä ihan muistakin syistä, kuin saadakseen heiltä jotain?
Väleissä ei voi olla narsistin kanssa terve ihminen vaikka jättääkin hänet omaan arvoonsa manipulointeineen eikä anna hänen pilata muita ihmissuhteita näillä manipuloinneillaan.
Terveet rajat näille asetetaan.
Ja siis neutraalin viestin ongelma on se, että sä ikään kuin matelet ihmisen edessä, joka sulle toimii paskasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis se ennustaa sitä, ettei hän tule näkemään sinun loukkaamisessaan mitään väärää itsensä taholta. Ikävä kyllä.
Niinpä. Tai jos sitten myöhemmin kuittaan jotakin tuosta mua vaivaavasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väleissä ei voi olla narsistin kanssa terve ihminen vaikka jättääkin hänet omaan arvoonsa manipulointeineen eikä anna hänen pilata muita ihmissuhteita näillä manipuloinneillaan.
Terveet rajat näille asetetaan.
No ei kaikki ole narsisteja, saatanan juntti, joiden kanssa ei välit mene auvoisesti!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai jos sitten myöhemmin kuittaan jotakin tuosta mua vaivaavasta asiasta?
Kuten mitä? Älä kuvittele, että se tajuaa.
Jos kuittaat, se juntti ei tajua, ja ikävä kyllä menee leuhottaa ympäriinsä, että sä teet väärin, jopa uhriutuu.
Ap teki kaverilleen nyt ikävän tempun täälläKIN. Tämän paljastaminen toi raivoa kuten olettaa saattaa.
Aitoja ihmisiä on ja nämä temput ei pure heihin ollenkaan. Terapia voisi auttaa.
Sun pitäis sanoa sille, että näen, että jokin asia kiukuttaa ja vituttaa sinua minussa, etkä aio sitä minulle sanoa, vaan kohtelet mua paskasti. Minuapa ei tuollainen paskiaiskohtelija kiinnosta, joten sovitaanko, ettei enää olla väleissä ja sitten kävelet pois tyynen itsevarmasti ja jatkat harrastustasi pikkuihmisen kihistessä epäkypsyyttään keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Vähän vaikea mitenkään tähän kommentoida, kun ei tiedä yhtään mitään koko tarinasta. Mitä sinä sanoit, mitä toinen sanoi, mitä sinä teit, mitä toinen teki?
Yksi tapaaminen jäi välistä erinäisten kommellusten takia ja sen jälkeen oli yksi tapahtuma ja koin "viileyttä" tämän taholta elikä välinpitämättömyyttä.
Koit "viileyttä" ja olet siksi loukattu, ja koet ikävää oloa? Nyt ei ihan koko tarina täsmää, eihän tuossa ole edes tapahtunut mitään pahaa? Paitsi että joku on ottanut etäisyyttä sinuun, etkä kestä sitä. Miten kukaan voi raivota noin, vain siksi että joku ei halua olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet itse ollut? Onko toinen oikeasti loukannut tietentahtoin? Jos ei pidä erityisemmin yhteyttä kertoo se siitä että olet tehnyt jotain ja toinen haluaa etääntyä. Näin päättelen testeistäsi. Itselle on niin sokea.
Ap:n kannattaa miettiä tätä. Ap väittää että toinen haluaa etääntyä loukatakseen ap:ta, mutta mitä jos tilanne onkin toisin päin: Ap on loukannut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä? Älä kuvittele, että se tajuaa.
Ei, kyllä se tajuaa.