Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakkaanne kaipapsikin jotakuta toista, niin eikö se teistä olisi maailmanloppu

Vierailija
11.11.2017 |

Tai joku, jota rakastatte, mutta jota ette ole vielä saaneet? Miten niin jos joku rakastaa minua, ja minä kaipaan jotakuta toista on mukamas ystävällistä erota ja vapauttaa toinen? Typerämpää hevonpaskaa en ole kuullut. Jos se toinen rakastaa minua, niin miksi se haluaisi minusta eoon, ja jos haluaisi, niin miksi helvetissä se ei ole hänen vastuullaan tehdä se päätös?
Älkää tulko sössöttämään mulle miten se ihminen toipuu menetyksestä, kun hänen rakastamansa ihminen halusikin jonkun toisen ja siitä ihmisestä itsestään tuli "vapaa". VMP Sydänsuruinen siitä tuli, joka ei toivu koskaan, eikä rakasta enää koskaan. Jos suhteita joitain, vaikka aika yhdentekeviä, onkin.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan jos se jota kaipaa on kuollut. Sen hyväksyisin että vainajaa kaipaa.

Vierailija
82/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti sanoi aina, että sellaiset jotka miettii liikaa tulee hulluksi. Olen huomannut asian pitävän paikkansa.

Siitäkö se tuli? Se on kyllä mahdollista.

Joku minulle sanoikin joskus: "No think, only do!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan jos se jota kaipaa on kuollut. Sen hyväksyisin että vainajaa kaipaa.

Kuolleen kanssa on vaikea kilpailla, koska aika kultaa muistot, ja kuolema henkilön.

Toisaalta, kuolleen kanssa ei voi pettää, joten parempi jos kaipaa vainajaa, kuin elävää. Huonoista vaihtoehdoista vähemmän huonompi.

Vierailija
84/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kun että sekavaa tekstiä, tästä ei paljoa tajua.

Vierailija
85/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti sanoi aina, että sellaiset jotka miettii liikaa tulee hulluksi. Olen huomannut asian pitävän paikkansa.

Siitäkö se tuli? Se on kyllä mahdollista.

Joku minulle sanoikin joskus: "No think, only do!"

Jos pyörittää päässään jotain teoriaa, ja ylianalysoi toisten tekemiset, niin ei se kovin tervettä ole. Ap:n suurin ongelma on tuo jumittaminen, joka viittaa aspergerin oireyhtymään, pakko-oireisiin tai alkavaa skitsofreniaan. Omasta mielestään ap on terve, ja kaikki on äidin syytä.

Vierailija
86/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on katkera, kun ei pääse harrastukseensa koska mä en ole lasten kanssa nyt. Mä taas oon katkera, jos se, että hän pääsee harrastamaan otetaan mun hyvinvoinnista. Hän halusi lapsia, miksei nyt voi olla niiden kanssa?

ap

Vierailija
87/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mies ei saa aikaiseksi hankkia lapsenvahtia, eikä siihen ole rahaa. Mä sanoin, että mä voin maksaa jonkun kerran, koska en kerran hoida, niin mies ei ollut tullut kuulemma ajatelleeksi sitä. Aika avutonta menoa nyt... Mun pitäis se lapsenvahtikin hommata, että pääsee harrastamaan. Ja ei ole kiitollinen jos pääsee silloin tällöin, kuulemma haluais vielä enemmän kuin viime vuonna. Meille ei sitten tuntunut enää aikaa ja paukkuja olevankaan. Ollaan kyllä niin eri planeetoilta, että voi v....

ap

Vierailija
88/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on katkera, kun ei pääse harrastukseensa koska mä en ole lasten kanssa nyt. Mä taas oon katkera, jos se, että hän pääsee harrastamaan otetaan mun hyvinvoinnista. Hän halusi lapsia, miksei nyt voi olla niiden kanssa?

ap

Sinäkin halusit lapsia. Mikset sinä voi olla niiden kanssa?

Vierailija
89/89 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinäkin halusit lapsia. Mikset sinä voi olla niiden kanssa?

Suutun heille kokoajan kaikesta koska miehen kanssa emme pässeet yksimielisyyteen kasvatusasioissa ja mies joka ei suutu niin helposti sai sitten kasvattaa heistä rasittavia mukuloita. Joita mun pitäisi kestää. En kestä kun mietin, miten muut ajattelee että lapseni ovat inhottavia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi