IS: "Päivi RÄSÄNEN eduskunnan pahin HUIJARI!"
Aiemmin tänään Ilta=Sanomat julkaisi uutisen, jossa kerrottiin, että PÄIVI RÄSÄNEN on eduskunnan pahin ROISTO, joka rohmuaa koko ajan kilometrikorvauksia oman autonsa käytöstä. Kas tässä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005443327.html
Myöhemmin tänään Ilta=Sanomat julkaisi uuden uutisen, jonka mukaan TEUVO HAKKARAINEN onkin se vielä Räsästäkin pahempi roisto. Kas tässä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005443913.html
Nyt... MIKÄ on TODELLA totuus? KUMPI on eduskunnan suurin IHMISHIRVIÖ??!!
Kommentit (30)
Kuten olen ennenkin täällä todennut, Päppärillä on enemmän munaa kuin hallituksellisella ministereitä. Ajelkoon millä haluaa ja taksilla loput.
Mitä huijaamista se on, jos käyttää täysin laillista oikeuttaan matkakorvauksiin? Ainoaksi rikokseksi taitaa jäädä se, että henkilö on kansanedustaja.
Toimittajana ensimmäisessä uutisessa: Mika Lehto
Toimittajana toisessa uutisessa:
Mika Lehto
Tyhmähän se on, joka ei ota kaikkia työnantajan tarjoamia etuja irti.
Vierailija kirjoitti:
Kuten olen ennenkin täällä todennut, Päppärillä on enemmän munaa kuin hallituksellisella ministereitä. Ajelkoon millä haluaa ja taksilla loput.
Kuten MINÄ, minä itse eikä kukaan muu, olen aikaisemmin todennut Suomi24:n palstoilla... (Lainatakseni ITSEÄNI): "Edellisessä hallituksessa Päivi Räsänen oli ainoa MIES!".
Kyllä se on hyvä, että joku niitä välillä tarkistaa.
Järkyttävintä tässä on se, että Räsänen kulkee autolla kolmen kilometrin matkat.
Samalla ollaan huolissaan suomalaisten vähäisestä liikkuvuudesta.
Edustaja voisi näyttää esimerkkiä ja ryhtyä pyöräilemään tämän pätkän kotinsa ja aseman välissä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävintä tässä on se, että Räsänen kulkee autolla kolmen kilometrin matkat.
Edustaja voisi näyttää esimerkkiä ja ryhtyä pyöräilemään tämän pätkän kotinsa ja aseman välissä.
Niinpä. Mun lääkäri sai pari vuotta sitten sydärin.
Räsänen on pahin roisto kun laskuttaa 244 egeä kilometriä korvausta ollen sijalla 64?
43 kansanedustajaa laskuttaa yli tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Räsäsen nostamat kilometrikorvaukset on olemattomat, vain 243,54 euroa.
MINÄ en voi TÄTÄ asiaa oikeastaan TIETÄÄ. KAIKKI on vain JONKUN MUUN kertomaa. MUTTA onhan se hienoa että ON PÄIVITELTÄVÄÄ.
Jos kuka tahansa muu tekisi noin niin ketään ei kiinnostaisi mutta kun kyseessä on Räsänen niin pitäähän siitä nyt tehdä juttu lehteen ja laittaa naamakin etusivulle.
Räsänen laskutti vajaat 250€ samalla kuin esim. Hakkarainen laskutti yli 8000€.
Hakkaraisen isot kilometrikorvaukset selittyvät osin sillä, että matkaa Viitasaarelta lentokentälle on yli sata kilometriä. Tämä kyllä molemmissa uutisissa mainittiin. Räsänen laskuttaa kolmen kilometrin ajosta kotoaan Riihimäen rautatieasemalle. Kolme kilometriä on toisaalta matka, jonka alakoululaistenkin oletetaan kävelevän tai pyöräilevän, jollei perhe halua hoitaa itse kuljetusta tai ostaa bussilippua. Ehkä joku viiden kilsan korvausraja voisi olla kansanedustajillekin kohtuullinen, ottaen huomioon, että toisin kuin pikkukoululaiset, he saavat ihan hyvää palkkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäsen nostamat kilometrikorvaukset on olemattomat, vain 243,54 euroa.
Aivan sama mitä nostaa tai on nostamatta, mutta lääkärin luulisi ymmärtävän, että tuollaisia kolmen kilometrin matkoja ei kuljeta autolla!
Miten muka voi olla roisto, kun käyttää vain itselleen kuuluvia korvauksia omista menetyksistään. Jotain ne maksaa hra hakkaraiselle ja räsäselle ne kulkemiset itselleenkin. Ja kansanedustajilta ei kuulu mennä mitään kulkemiseen. Tavallinen rahvas maksakoon itsensä kipeäksi kun kerta aiheuttakin niitä maapalloa pilaavia päästöjä omilla vanhoilla ropposillaan.
taas on joku homolesbo keksinyt syyn panetella uskovaisia, miksette kerro vihreiden rötöksistä ja siitä kuinka käyttävät huumeita ja ovat mielisairaita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä huijaamista se on, jos käyttää täysin laillista oikeuttaan matkakorvauksiin? Ainoaksi rikokseksi taitaa jäädä se, että henkilö on kansanedustaja.
Minäkin ihmettelen että sallittujen etujen hyödyntäminen on jokin suuri vääryys, kun ei tuossa ole kyse edes mistään törsäämisestä. Eri asia on jos vaikka taksilla on ajeltu ihan suhteettomia määriä ja vapaa-ajalla. Kuten se yksi piispa(?) joka oli ottanut 200 metrin matkaa varten taksin.
Hah hah, en äänestä näitä puolueita, mutta eiköhän eduskunnan suurimmat huijarit löydy ihan muualta. Ja myös eduskunnan jättäneistä sopeutumiseläkeisistä.