Louis CK, seksuaalinen ahdistelija
Pitääkö hänen ura tuhota nyt? Tyyppi on siis ilmeisesti kutsunut naisia hotellihuoneeseensa ja sitten vetänyt housunsa alas ja alkanut masturboimaan heidän nähtensä.
Sori nyt, lumihiutaleet, mutta itse en näe tuota mitenkään raiskaukseen verrattavana touhuna. Vähän tökeröä itsensä paljastelua kyllä, mutta entä sitte. Louis on siis pervo runkkari, so what? Loistava koomikko edelleen.
Kommentit (32)
No on loistava koomikko, mun lempikoomikko itse asiassa. Sekö taas tarkoittaa että ahdistelu on hyväksyttyä? Olen aika pettynyt. Yritän vain ajatella että onneksi siitä on jo ilmeisesti yli kymmenen vuotta, mutta kyllä ottaa päähän, varsinkin kun CK yleensä puhuu naisista aika kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
No on loistava koomikko, mun lempikoomikko itse asiassa. Sekö taas tarkoittaa että ahdistelu on hyväksyttyä? Olen aika pettynyt. Yritän vain ajatella että onneksi siitä on jo ilmeisesti yli kymmenen vuotta, mutta kyllä ottaa päähän, varsinkin kun CK yleensä puhuu naisista aika kunnioittavasti.
No ahdistelun raja on vähän häilyvä. Oli kuitenkin kysynyt muijilta, että haluatteko nähdä munani ja sitten alkanut vemputtaa.
Vierailija kirjoitti:
No keikkamateriaalissa ei kyl puhu, varsinkaan vaimostaan. Siis sillon kun oli vielä naimisissa.
Mietin myös että tuskin se on niitä naisia vankina siellä pitänyt. Raiskaus on ihan asia erikseen kuin tuollainen pervoilu. Hän ei kuitenkaan käsittääkseni edes koskenut naisiin? Olen itsekin nainen, ja tuollainen tilanne olisi varmasti outo mutta ei se ole mitään seksuaalista väkivaltaa tai jotain minkä vuoksi pitäisi tuhota ko. miehen ura.
Tästä on kyllä jo sjw-soturit vetäneet herneet aivoihin asti ja Louis niputettu Bill Cosbyn kanssa samaan kimppaan, vaikka Cosbyn huumausraiskailut on ehkä pikkasen eri kategoriaa kuitenkin, mutta mitäs pienistä, jos jollain on sellanen fiilis, että on melkein sama juttu, niin kai se sit niin on. Pitää kunnioittaa muiden fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No keikkamateriaalissa ei kyl puhu, varsinkaan vaimostaan. Siis sillon kun oli vielä naimisissa.
Totta kai huumoria, mustaakin sellaista, on mukana, mutta yleistä kunnioitusta myös. Eikä hauku naisia siksi että ovat naisia, toisin kuin jotkut koomikot.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös että tuskin se on niitä naisia vankina siellä pitänyt. Raiskaus on ihan asia erikseen kuin tuollainen pervoilu. Hän ei kuitenkaan käsittääkseni edes koskenut naisiin? Olen itsekin nainen, ja tuollainen tilanne olisi varmasti outo mutta ei se ole mitään seksuaalista väkivaltaa tai jotain minkä vuoksi pitäisi tuhota ko. miehen ura.
Niin, ei se raiskaus olekaan vaan ahdistelua. Tiedä sitten miten tilanne tarkalleen on mennyt, mutta ei nyt ihan hyväksyttävääkään käytöstä ole.
Olen samaa mieltä ettei tässä pitäisi lähteä uraa tuhoamaan.
Luin nyt tarkemmin näistä tapauksista ja Louis oli siis kysynyt jokaiselta naiselta luvan että saako tehdä näin. Joku naisista joka nyt syyttää häntä ahdistelusta oli kieltäytynyt, eikä Louis sitten ollut ottanut mulkkuaan esille. Muut oli suostuneet, mutta sitten jälkeenpäin katuneet.
Ja nyt Louisin uraa ollaan tuhoamassa, HBO veti kaikki Louis CK jutut pois palvelustaa, Netflix perui kaikki yhteistyöt, uuden Louisin elokuvan levittäjä ei julkaise enää elokuvaa jonka ensi ilta oli viikon päästä ja managerikin taisi lempata. Kaikki tämä sen vuoksi, että Louisilla on vähän pervommat fantasiat, joihin oli naisilta kysynyt lupaa.
Siis mitään ahdisteluahan tuo ei ole Yhdysvaltojen rikoslain ja oikeuskäytännön tarkoittamassa mielessä (eikä olisi Suomessa Suomen lain mukaan). Jos joku siitä ahdistuu, niin kiviäkin kiinnostaa.
Mitäköhän siellä Netflixissä kohta enää näytetään jos ne meinaa kaikkia pervoja ruveta boikotoimaan.
Eniten käy sääliks sen kahta tytärtä. Ällöttävää tietää isästään tollasta ja vielä kaikki kaveritkin tietää. Ei kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos nää jutut on tapahtunnut yli kymmenen vuotta sitten niin eikös hän silloin ollut vielä naimisissa? Todella kunnioittavaa käytöstä vaimoaan kohtaan. Se on sama mitä puhuu jos teot ovat päinvastasia!
Jännä juttu sinänsä. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, mutta kansa toimii tuomioistuimena. Aika keskiaikainen meininki.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu sinänsä. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, mutta kansa toimii tuomioistuimena. Aika keskiaikainen meininki.
Kansalla on täysi oikeus äänestää jaloillaan jos ei enää naurata vaan näkee pelkän pervon pullukan.
Vierailija kirjoitti:
Somekohut on aina olleet tällaisia. Nyt on siirrytty vaan isomman tason julkkiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalla on täysi oikeus äänestää jaloillaan jos ei enää naurata vaan näkee pelkän pervon pullukan.
Totta kai, mutta nää Netflixit ja muut on ylireagoineet. Tietty kyse PR:stä heille. Eiköhän parin vuoden päästä porukka ole unohtanut tai "antanut anteeksi".
Trumppi se vaan porskuttaa pressana vaikka on seksuaalinen ahdistelija hänkin.
Nämä kohut tulee lopettamaan koko elokuva-alan, paitsi Bollywoodissa ja Nollywoodissa, jossa ei tämmöisistä kohuista välitetä. Ihmisten seksuaalisuus on kuitenkin sellaista, että suurin osa on joskus tehnyt jotain noloa, ja jos se estää työnteon niin sitten ollaan ilman näyttelijöitä ja koomikoita.
Conanista jos rupeais tällässiä paljastumaan niin sitten meikäläinenkin ois puulla päähän lyöty!
Ai se oli hotellihuoneessa. Mä luulin et se oli jossain bileissä missä oli muitaki ihmisiä, ja sit vaa ruvennu vetää käteen. :D