Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin koomisen näköistä kun blondattu neitokainen käveli hidastetusti edestakaisin bussipysäkillä

Vierailija
10.11.2017 |

Välillä toinen jalka meni ristiin toisen eteen ja siinä sitten keikisteltiin kuin missikisojen lavalla niin että vain ajatuskupla "voi vitsit miten viehättävä mä olen" puuttui pään päältä. Aina kun joku meni ohi niin hän teki aina silloin täyskäännöksen ympäri tarkistaakseen kääntyikö ne katsomaan. No kukaan ei kääntynyt.

En vaan voinut olla huvittumatta tästä näkymästä, joka avautui minulle ikkunasta, kun istuin juomassa teetä keittiönpöydän ääressä.

Olen muuten nainen, jos jotakuta kiinnostaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ahdistaa kaikki julkiset paikat, bussipysäkit, liikennevaloissa seisominen. Mitä enemmän ihmisiä, sen pahempi. Näytän varmaan todella vaivaantuneelta ulkona liikkuessani. Terv. blondi neitokainen

Vierailija
22/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaisi odottaa bussia. Onneksi on oma auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteli ehkä olevansa M.M.😀

Vierailija
24/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaisi odottaa bussia. Onneksi on oma auto.

Karen?

Vierailija
25/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruskeatukkainen keski-ikäinen tantta, ja kävelen aina, jos joudun odottamaan vaikka bussia. En osaa seistä paikallani. Tietysti kääntyillen ja ympärilleni katsellen, koska odotan sitä bussia, ja kun kuulen auton äänen, katse kääntyy, koska odotan edelleen sitä bussia.

Minua on aina ihmettyttänyt ihmiset, jotka luulevat voivansa kuvitella toisten ihmisten ajatuksia ja motiiveja. Ette te voi. Te voitte heijastaa vain omia tunteitanne, ette koskaan tulkita toisten, koska ette ole eläneet sen toisen ihmisen elämää.

Oikeasti, tuo aloittajan kuvaama käytös voi kertoa esim ahdistuksesta ja pelosta. Ahdistunut ei pysy paikoillaan, ja voi rauhoitella itseään hitaalla kävelyllä. Ahdistunut katselee ympärilleen, ja tarkkailee, katsooko kukaan häntä, ja nimenomaan toivoo, ettei kukaan katso.

Vierailija
26/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään, tämä olikin vain tyypillinen "ihmiskoe" alapeukuttajille ja kateudesta huutelijoille. Olipas kerta kaikkiaan jännittävä kokeilu.

Vierailija
27/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, AP on ruma.

Vierailija
28/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sun aloitus oli hyvä. Oot ihan oikeassa siinä että jos jotain kritisoit tai pidät koomisena, se on heti kateutta. Mitään muuta tällä palstalla ei osata huutaa. Joka ainoa tähän ketjuun vastannut on satavarmasti naureskellut jollekin ihmiselle, pitänyt koomisena tai ärsyttävänä. Mutta eihän sitä voi tunnustaa koska sädekehä pään päällä, tosin ittetehty ja ruosteinen jota pitää vimmatusti kiillottaa  :D

Plöts, alapeukkuja odotellen.

Vierailija
29/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti mallin tai voimistelijan elkein ristisi jalkansa, niin ok, mutta kun näillä ei mene ihan niinkuin catwalkilla. Huvittaa minuakin! Tasapaino on horjuva. Massa ei asetu keskelle sitten millään. Sorry! Kyse ei ole kävelystä, vaan siitä nytkyttelystä kävellessä ja jalan muka huolettomasta heilautuksesta ristiin nilkka ojennuksessa, välillä kompuroinit korkkareillakin. Niin huvittavaa! Helpompaa olisi heilauttaa hiuksiaan, niinkuin ennen tehtiin. Se onnistuu, kun on vain pitkät hiukset.

tantta

Vierailija
30/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, AP on ruma.

Olen pahoillani, mutta en ole, vaikka se ajatus sinua varmasti lohduttaisikin (en tosin tiedä syytä, voisiko se olla se, että olet itse kateellinen ihminen?)

Ap

Vierailija
31/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun olis tarvinut ollenkaan kertoa että oot nainen. Kyllä se naisen kokema kateus toista kauniimpaa naista kohtaan kävi viestistäsi päivänselväksi.

Vierailija
32/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauva tekee tästäkin ketjusta grindcoreversion mielettömällä tuplabasarimatolla ja örinällä höystettynä.

Vierailija
33/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sun aloitus oli hyvä. Oot ihan oikeassa siinä että jos jotain kritisoit tai pidät koomisena, se on heti kateutta. Mitään muuta tällä palstalla ei osata huutaa. Joka ainoa tähän ketjuun vastannut on satavarmasti naureskellut jollekin ihmiselle, pitänyt koomisena tai ärsyttävänä. Mutta eihän sitä voi tunnustaa koska sädekehä pään päällä, tosin ittetehty ja ruosteinen jota pitää vimmatusti kiillottaa  :D

No tietenkin kyse on aina kateudesta, jos nainen pitää koomisena toisen naisen käytöstä tai eleitä. Jostain syystä ihmiset usein mielellään toitottavat, ettei kritiikki ole aina kateutta, mutta kun joku sitten kritisoi niin yhtäkkiä se onkin ilman muuta kateutta.

Ap

Vierailija
34/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun olis tarvinut ollenkaan kertoa että oot nainen. Kyllä se naisen kokema kateus toista kauniimpaa naista kohtaan kävi viestistäsi päivänselväksi.

Kuten jo sanoinkin, niin bussipysäkille on matkaa n. 15 metriä, joten en nähnyt kyseisen neidon kasvoja. Uskon kuitenkin, että hän oli kaunis, ainakin kaukaa hän sellaiselta näytti.

Ap

Vierailija
35/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hidasta Batistini kävelyä!" Hiiala hiiala hoiii. :)

Vierailija
36/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin kyse on aina kateudesta, jos nainen pitää koomisena toisen naisen käytöstä tai eleitä. Jostain syystä ihmiset usein mielellään toitottavat, ettei kritiikki ole aina kateutta, mutta kun joku sitten kritisoi niin yhtäkkiä se onkin ilman muuta kateutta.

Ap

Olet aivan oikeassa. Plus että niin kuin sitä ei muka erottaisi, milloin toinen nainen on oikeastikin vaikkapa sairas tai vain elää päänsä sisäistä kansainvälisen kaunottaren elämää liikehtien tyyliin istuvasti.

Vaan annapa olla, jos naisena sen erehtyy ääneen sanomaan...

Minä en enää kommentoi toisia naisia, en varsinkaan miehille, kun ne on useimmiten lumoutuneita pölkkypäitä kun pissis vääntelehtii "viettelevästi".

Hupi on otettava irti, kun päänsä sisäinen megastara keikuttelee ja yrittää vielä elehtiä syvällisesti, ihan kuin olisi ajatuksiinsa uponnut, kun just nyt iltapäivän palaverissa pitäisi paljastaa lääke kaikkiin syöpiin. :D

Ennen kuin joku näsäviisas hulmauttaa siellä L'Oreal-mainoksen kutripilveään itsevarmasti ja asiantuntevasti, niin kyllä, minä kommentoin muita ihmisiä.

Niin teet sinäkin. Ole rehellinen itsellesi.

Oho muuten! Pelit seis ja pellit kiinni!

Senkö takia hekumallisuutta havittelevat blondit neitokaiset saa minun seurassa olevien miesten päät jysähtämään ikiroutaiseen, himokkaaseen toljotukseen, koska minä olen mörkö ja kummitus?

Ovat pa*kiaiset valehdelleet minulle, että ovat mun kanssa koska mun äly...

Vierailija
37/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin on joskus huvittanut kun on vaikkapa ratikassa huomannut itseään ikkunoista peilaavan tytön tai naisen. Viiden sekunnin välein muikistellaan, suitaan hiuksia, korjataan huivia, laitetaan jalat ristiin, auki, ristiin, auki... Tuijotellaan ohikulkijoita silmät suurena ja sellainen oih-olen-kaunis-mutta-niin-piinattu mutrusuuilme naamalla. Teinejä yleensä nämä. Yleensä en jaksa ihmisiä katsella mutta näitä on vaikea olla huomaamatta jos eteen liikennevälineessä sattuu.

Vierailija
38/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö minulta nyt jotain ohi, kun en yhtään tajua mitä viettelevää on jalkojen ristimisessä seisaallaan ollessa? Tekeekö joku muka tuollaista ja miksi se on "viettelevää"?

Vierailija
39/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä bussipysäkillä pitäisi olla? Seisoa hievahtamatta paikoillaan vai pistää tupakaksi?

Ei ainakaan pistää tupakaksi. Hyi!

Vierailija
40/51 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä muakin on joskus huvittanut kun on vaikkapa ratikassa huomannut itseään ikkunoista peilaavan tytön tai naisen. Viiden sekunnin välein muikistellaan, suitaan hiuksia, korjataan huivia, laitetaan jalat ristiin, auki, ristiin, auki... Tuijotellaan ohikulkijoita silmät suurena ja sellainen oih-olen-kaunis-mutta-niin-piinattu mutrusuuilme naamalla. Teinejä yleensä nämä. Yleensä en jaksa ihmisiä katsella mutta näitä on vaikea olla huomaamatta jos eteen liikennevälineessä sattuu.

Yllättäen tämä kommenttisi sai heti alapeukkuja. Mikä siinä on, että teinitytön itsensä ilmiselvää ihailua julkisella paikalla ei saisi pitää huvittavana? Entä jos kyseessä olisi teinipoika, joka ihastelee itseään julkisen kulkuvälineen ikkunan heijastuksesta, jännittää leukaperiään ja sukii hiuksiaan? Jos naisena tämäkin pistäisi huvittamaan, niin olisiko se tulkittavissa myöskin kateudeksi?

Minusta itseään etenkin julkisella paikalla ihaileva ihminen on nolo ja typerä, edustipa mitä sukupuolta tahansa. Mutta eihän tällaisista ihmisistä saa kertoa todellisia ajatuksiaan joutumatta kuulemaan olevansa katkera tai kateellinen, koska nämä ihmiset ovat niitä "hottiksia", joita kaikkien tulee ihastella.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi