Jotenkin koomisen näköistä kun blondattu neitokainen käveli hidastetusti edestakaisin bussipysäkillä
Välillä toinen jalka meni ristiin toisen eteen ja siinä sitten keikisteltiin kuin missikisojen lavalla niin että vain ajatuskupla "voi vitsit miten viehättävä mä olen" puuttui pään päältä. Aina kun joku meni ohi niin hän teki aina silloin täyskäännöksen ympäri tarkistaakseen kääntyikö ne katsomaan. No kukaan ei kääntynyt.
En vaan voinut olla huvittumatta tästä näkymästä, joka avautui minulle ikkunasta, kun istuin juomassa teetä keittiönpöydän ääressä.
Olen muuten nainen, jos jotakuta kiinnostaa.
Kommentit (51)
Olin varmaan minä. Meinas kuset tulla pysäkillä housuun. Pidä huoli omista asioistasi.
T. Blondattu neitokainen
Tällaisia ajatuksia ei koskaan saisi sanoa ääneen, mutta minä haluan rikkoa rajoja.
Ap
Käykö muu hiusväri ajatusten ääneen sanomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Käy tietysti, vaikka vihreä, mutta sillä ei välttämättä herätetä ihastusta miessukupuolen silmissä.
Ap
Minä kävelen yleensä ajatuksissani.
Hitaasti on käveltävä, jos kävelee ns paikoillaan ja silloin menee usein jalat ristiin
Käännyn usein katsomaan muita ihmisiä. Ovat ajankulua, jos on tylsää.
Aloitus kertoo ainoastaan ap:n kateellisesta mielenlaadusta. Miettisit, miksi heijastat tuollaisia kuvitelmia täysin tuntemattoman ihmisen päähän. Mieti mitä hänessä kadehdit ja miten voisit saavuttaa niitä ominaisuuksia itse.
Tästä taitaa tulla ensimmäinen aloitukseni, joka saa vain alapeukkuja. Jännittää nähdä toteutuuko toiveeni!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy tietysti, vaikka vihreä, mutta sillä ei välttämättä herätetä ihastusta miessukupuolen silmissä.
Ap
Ahaa.... tämä oli se juttu tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli haluat itse asiassa itse näyttää houkuttelevalta miesten silmissä. Hyvä. Tunnusta se ääneen. Siyten voit ryhtyä pohtimaan, miten voisit päästä tavoitteeseen. Ota lähtäkohdaksi kunnon roosi muuntautumisleikki ja oletus, että mitä tahansa voi tehdä. Voi värjätä hiukset ja ottaa pidennykset. Tekoripset. Meikata. Laihduttaa tai kuntoilla. Käyttää korkokenkiä. Laittaa koko vaatevaraston uusiksi. Mennä plastiikkakirurgille. Jne. Mieti mitä haluat ja tee se. Älä tyydy katselemaan kateellisena ikkumasta vaan toteuta nuo unelmasi, nyt kun ne ovat tulleet pinnalle alitajunnastasi!
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen yleensä ajatuksissani.
Hitaasti on käveltävä, jos kävelee ns paikoillaan ja silloin menee usein jalat ristiin
Käännyn usein katsomaan muita ihmisiä. Ovat ajankulua, jos on tylsää.
Aloitus kertoo ainoastaan ap:n kateellisesta mielenlaadusta. Miettisit, miksi heijastat tuollaisia kuvitelmia täysin tuntemattoman ihmisen päähän. Mieti mitä hänessä kadehdit ja miten voisit saavuttaa niitä ominaisuuksia itse.
Ensitöikseni käyn ostamassa vaalennusvoiteen. Sitten menen pysäkille ja ristin jalkani viettelevästi aina kun auto ajaa ohi.
Ap
Miksi ap on heti kateellinen, kun hän pitää naisen käytöstä ja eleitä koomisena? Onko vain rumien naisten käytöstä ja eleitä sallittua pitää koomisena?
Todellisuudessa minä en halua olla bimbo.
Kauneus on kiva asia, kauneudentajuisena se on minulle yksi suurimpia mielenkiinnon kohteita.
Minä en nähnyt naisen kasvoja, koska pysäkki on noin 15 metrin päässä ikkunastani. Minä en siis tiedä, oliko hän kaunis, mutta eleet ja liikkuminen antoivat minulle vaikutelman siitä, että hän ainakin koki itsensä kauniiksi ja viehättäväksi. Eikä siinä mitään pahaa ole, että pitää itseään sellaisena, kunhan ei tuo sitä esille niin ilmeisesti. Minulle on ihan sama onko itseään korostava ihminen nainen vai mies - molempien liiallinen itsetietoisuus on luotaantyöntävää.
Jos olisin tehnyt tämän aloituksen miehestä, jonka itsetietoista olemista olisin kritisoinut, niin minua olisi syytetty katkeraksi, koska kyseinen mies on varmasti antanut minulle pakit - Kun taas tässä tapauksessa, jossa kritiikin kohteena oli samaa sukupuolta edustava, on kyseessä pakko olla vain kateuteni häntä kohtaan.
Hyvännäköisten ihmisten käyttäytymistä ja eleitä ei saa koskaan pitää negatiivisena - puhe kääntyy aina siihen, kuinka kritisoiva on vain kateellinen tai katkera.
Olen usein lukenut tältä palstalta, ettei kritiikki ole aina kateutta. Näitä viestejä on yläpeukutettu hyvin runsain mitoin. On kuitenkin mielenkiintoista, että tällaisia asioita sanotaan, mutta tosipaikan tullen väite kumotaankin, jos joku oikeasti kritisoikin jotakuta, joka on kaunis tai komea tai joka vähintään ajattelee sellainen olevansa.
Näen tässä ristiriidan.
Otin kyllä tietoisen riskin kun tämän aloituksen tein, että tulen saamaan kommentteja siitä, kuinka tällaiset ajatukseni johtuvat vain kateudestani.
Ap
Tarvitsetko Ap lisää tekemistä kun on aikaa miettiä toisten kävelyä ja hiusväriä?
Kuulostat aika ikävältä ihmiseltä kun projisoit näitä ajatuksia ventovieraalle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko Ap lisää tekemistä kun on aikaa miettiä toisten kävelyä ja hiusväriä?
Kuulostat aika ikävältä ihmiseltä kun projisoit näitä ajatuksia ventovieraalle ihmiselle.
Olen juuri parantumassa flunssasta. Huomenna menen taas töihin. Sattui vaan tuo näkymä silmään kun istuin keittiönpöydän ääressä. Tein aloituksen koska halusin sohia kepillä jäätä. Se on yksi paheistani.
En ole aina mukava ihminen. Toisinaan minulle tulee ikäviä asioita mieleeni. Haluan olla aito oma itseni, joten ilmaisen myös negatiivisia ajatuksiani, jotka moni muu jättäisi ilmaisematta leimautumisen pelossa.
Ap
No kyllä pystyy menemään töihin vaikka on flunssa.
Jos jaksat arvostella muita ihmisiä, jaksat myös tehdä töitä.
Hei, olen nähnyt vastaavaa ja olen myös nainen. Olin myös huvittunut.
Mulla on kylläkin lannevamma, että kiitti tyhmyydestäsi.
Trikoissa, arvaan. "Suoraan salilta tulossa" :)))
Vierailija kirjoitti:
No kyllä pystyy menemään töihin vaikka on flunssa.
Jos jaksat arvostella muita ihmisiä, jaksat myös tehdä töitä.
En voi sille mitään että minulla oli tänään vapaapäivä. En ole yhtäkään päivää ollut sairauslomalla tämän flunssan takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kylläkin lannevamma, että kiitti tyhmyydestäsi.
Kaikki me emme mitenkään voi olla älykkäitä.
Ap
Miten siinä bussipysäkillä pitäisi olla? Seisoa hievahtamatta paikoillaan vai pistää tupakaksi?