Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koira purrut minua jo neljästi, viimeisin purema vaati tikit

Vierailija
09.11.2017 |

Miehellä on rottweiler 7kk eli pahimmassa uhmaiässä. Kolme ensimmäistä kolhaisua annoin anteeksi, mutta nyt en uskalla enää pian mennä omaan kotiini. Viimeisen kerran puri niin että näkyi kädestä lihat ja haava vaati neljä tikkiä.

Mies sanoo että koira ei lähde kuin hänen kuolleen ruumiinsa yli minkä toisaalta ymmärrän sillä itsellänikin oli ihana saksanpaimen joka eli 13.5- vuotiaaksi.

Tätä koiraa ei tarvitse edes provosoida mitenkään vaan riittää ihan se, että istun sohvalla. Olen alkanut valehdella miehelle että minulla on menoja/tapaamisia ja viettänyt siskoni luona iltoja töiden jälkeen.

En vaan halua/uskalla mennä omaan asuntooni. Kohtuutonta olisi vaatia viemään koira lopetettavaksi mutta näinkään ei voi elää.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis ihan eläinlääkärissä käydä hakemassa apua, sillä taustalla voi olla sairaus, vaikka onkin ihan pieni koira. Muukin syy voi löytyä käytökseen, mutta eläinlääkäri selvittää ja tutkii koiran ennen kaikkea.

Vierailija
2/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina piikille purevat koirat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies on koiraansa kouluttanut? Ei kuulosta normaalilta, voi olla koiralla päässä vikaa

Vierailija
4/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta kaipaa koko sakki.

Vierailija
5/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin koiran. 

MInulla on aina ollut isoja palveluskoiria. Ihan ensimmäinen ehto on ystävällisyys ihmisiä kotaan. 

Miksi näin pieleen on mennyt, en tiedä. Mutta aitona koiraihmisenä sanon: koira ei koskaan saa olla uhka ihmiselle: pl. siihen koulutetut poliisikoirat tms. 

Vierailija
6/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Mitäs jos puree vaikka vierasta lasta esim vakavin seurauksin? Koira koulutukseen.

Vierailija
7/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin eron, mies on tehnyt prioriteettinsa selväki joten jätä se rauhaan koiransa kanssa.

Vierailija
8/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäköön koiraa omassa asunnossaan.

Vierailija
9/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina piikille purevat koirat.

Pennut etsii paikkaansa laumassa. Nyt on kyllä koira väärässä perheessä.

Vierailija
10/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on koulutettu ihan ammattikouluttajalla.

Kyllä on tutkittu lääkärillä ja lääkäri suositteli että leikataan munat pois mutta mies ei haluaisi tehdä sitä. Eikä sekään kuulemma ole mikään taikakeino millä koira yhtäkkiä rauhoittuu.

Ap

Vierailija
11/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu purra noin kovasti vaikka on pentu. Pureeko vain sinua? Mite koiraa on koulutettu tähän saakka?

Vierailija
12/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kohtuutonta vaatia piski lopetettavaksi?! Mistä näitä idiootteja sikiää?

Vierailija
13/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siis ihan eläinlääkärissä käydä hakemassa apua, sillä taustalla voi olla sairaus, vaikka onkin ihan pieni koira. Muukin syy voi löytyä käytökseen, mutta eläinlääkäri selvittää ja tutkii koiran ennen kaikkea.

Seitsenkuinen rottweiler pieni koira? 

:D

Vierailija
14/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Itse en katselisi päivääkään omassa kodissani purevaa rakkia. Lentäisi pellolle sekä elukka että mies perään.

Vierailija
15/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on rottweiler 7kk eli pahimmassa uhmaiässä. Kolme ensimmäistä kolhaisua annoin anteeksi, mutta nyt en uskalla enää pian mennä omaan kotiini. Viimeisen kerran puri niin että näkyi kädestä lihat ja haava vaati neljä tikkiä.

Mies sanoo että koira ei lähde kuin hänen kuolleen ruumiinsa yli minkä toisaalta ymmärrän sillä itsellänikin oli ihana saksanpaimen joka eli 13.5- vuotiaaksi.

Tätä koiraa ei tarvitse edes provosoida mitenkään vaan riittää ihan se, että istun sohvalla. Olen alkanut valehdella miehelle että minulla on menoja/tapaamisia ja viettänyt siskoni luona iltoja töiden jälkeen.

En vaan halua/uskalla mennä omaan asuntooni. Kohtuutonta olisi vaatia viemään koira lopetettavaksi mutta näinkään ei voi elää.

No voi nyt vittu. Kuten joku sanoi, miehen prioriteetit on nyt selvillä, mieti sinä omasi. 

Mä en IKINÄ antaisi koiran purra kolmatta kertaa, se olisi mun käden kautta sitten jo kuollut koira. En ekasta veisi piikille, tokasta olisi jo lähellä, ja silloin tehtäisiin oikeasti tosi isoja liikkeitä jotta tilanne muuttuisi/koira vaihtaisi kotia. Kolmannesta lähtisi henki.

Vierailija
16/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen miehestäsi. Eiköhän sille ala poliisikuulusteluissa valjeta että koira ei missään olosuhteissa saa purra ihmistä niin että vaaditaan tikkejä.

Sinä muutat pois ja koira viedään piikille. Hyvin yksinkertaista.

Koira, vallankin pentu, voi näykkäistä ihmistä innostuessaan tai kokeillessaan rajojaan. Mutta isokin koira tietää miten kovaa uskaltaa näykkäistä, näykkiihän ne toisiaankin ja tietävät tasan tarkkaan miten voimakas näykkäisi varoittaa ja milloin veri lentää. Koira ei pure ihmistä tikkaamista vaativaan kuntoon vahingossa. Se puree, koska se ei ole yhteiskuntakelpoinen. Syynä voi sitten olla vaikka aivokasvain.

Vierailija
17/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen. Jos edes koiran leikkaus ei tulisi kyseeseen minun fyysisen koskemattomuuteni vuoksi. Kuten täällä on todettu, hän on tehnyt selväksi ettet ole hänen tärkeysjärjestyksessään kovin korkealla.

Vierailija
18/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on koulutettu ihan ammattikouluttajalla.

Kyllä on tutkittu lääkärillä ja lääkäri suositteli että leikataan munat pois mutta mies ei haluaisi tehdä sitä. Eikä sekään kuulemma ole mikään taikakeino millä koira yhtäkkiä rauhoittuu.

Ap

Ammattikouluttaja kouluttanut, mutta te ette. Tän on pakko olla helkutin huono vitsi.

Vierailija
19/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä wt-provo? Miekkonen meinaan kuulostaa 100 % wt:ltä.

Vierailija
20/64 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa purra ihmistä. 

Tämä on ihan perusjuttu. Kyseessä ei ole enää pennun näykkiminen. 

Puolet poskesta pois joltain kylälevältä lapselta ja valmis siihen?

Ja olen koiraihminen henkeen ja vereen. Purevaa koiraa ei lähetetä edes siihen "toiseen kotiin", vaan oikea osoite on piikittävä lääkäriasema. Valitettavaa huono kasvatus. Yksikään koira ei synny aggressiiviseksi ihmistä kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi