Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden puolisot on huonoja kokkeja

Vierailija
09.11.2017 |

Miten järjestätte ruuanlaittovuorot? Puolitatteko vuorot silti? Ja syötte puolet viikosta huonosti maistuvaa ruokaa? Ettekö koe, että se vähentää elämänlaatua, kun joutuu syömään epäonnistuneita tekeleitä jopa 180 kertaa vuodessa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen ja päätän mitä syödään. Mies on kunnostautunut ainoastaan valittamaan jos on suolaa tai pippuria liikaa. Kyllähän se korpeaa kun toinen ei edes tiedä onko sipulit loppu vai loppumassa. Sanoo vaan että hienoa kun vaimo tekee ruokaa. Olen alkanut pohtimaan että mitä helvettiä minä tuollaisella painolastilla elämässäni teen. Ilman lasta olisin jo ajat sitten häipynyt ! Jos joku ajattelee että ei ole pakko tehdä niin mitä helvettiä minä sitten söisin ? Sitten vielä kun en tohdi yksin syödä käytöstapojen opetuksen vuoksi niin aina minä itseni kattilan äärestä löydän.  Tuntuu että nykymiehet eivät osaa tehdä ruokaa vaan pelkästään marmattavat oikeuksistaan unohtanen ne vähäisetkin velvollisuudet. Puhuvat miesten töistä tekemättä naisten töitä ! Voi kele että minua nykyäijät vituttaa suoraan sanottuna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/42 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä jaeta puoliksi, vaimo lämmittää kuitenkin säännöllisesti ruokaa eineksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan