Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! YTK perii takaisin yli kymppitonnin

Vierailija
08.11.2017 |

Ytk teki sisäisen virheen josta minä joudun vastuuseen ja joudun palauttamaan yli kymppitonnin ja vaikka minulla on oikeus ansiosidonnaiseen.

Onko muilla käynyt samoin?

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt samoin.

Vierailija
2/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu epäuskottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käynyt samoin.

Ei ehkä vielä. 5 vuoteen ei kannatta sieltä saatuja rahoja käyttää jotta on millä maksaa takaisin 

Vierailija
4/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän lisää, mitä oikein tapahtui?

Vierailija
5/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulle on maksettu liikaa ja nyt rahat peritään takaisin? Se on ihan reilua, vaikka ymmärrän harmituksen ja paniikin.

Vierailija
6/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ytk:ssa on tapahtunut sisäinen virhe jonka minä joudun korvaamaan. Oikeutta ansiosidonnaiseen on mutta minä joudun nyt maksamaan takaisin yli kymppitonnin. Pahoittelevat ainoastaan tapahtunutta virhettä. 

Vierailija
7/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulle on maksettu liikaa ja nyt rahat peritään takaisin? Se on ihan reilua, vaikka ymmärrän harmituksen ja paniikin.

Ei ole maksettu liikaa koska oikeus ansiosidonnaiseen on. 

Vierailija
8/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myöskään kertoneet millaisesta virheestä on kyse, kuka sen teki ja miksi. 

Vierailija
9/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ytk:ssa on tapahtunut sisäinen virhe jonka minä joudun korvaamaan. Oikeutta ansiosidonnaiseen on mutta minä joudun nyt maksamaan takaisin yli kymppitonnin. Pahoittelevat ainoastaan tapahtunutta virhettä. 

Jaa.

Vierailija
10/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maksettu liikaa koska oikeus ansiosidonnaiseen on. 

No jos ei ole maksettu liikaa niin miksi takaisinperintä?

Vierailija
11/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt ihan mene jakeluun. Siis jos sulle on maksettu päivärahaa liikaa, mikä ihme se on jos karhuavat takaisin? Mitä tarkoittaa tuo "Ei ole maksettu liikaa koska oikeus ansiosidonnaiseen on. " Mitä ne siis karhuaa takaisin?

Vierailija
12/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää nyt ihan mene jakeluun. Siis jos sulle on maksettu päivärahaa liikaa, mikä ihme se on jos karhuavat takaisin? Mitä tarkoittaa tuo "Ei ole maksettu liikaa koska oikeus ansiosidonnaiseen on. " Mitä ne siis karhuaa takaisin?

No tietenkin sitä ei liikaa maksettua osuutta tyhmä.

Vierailija
13/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä niin vaikea ymmärtää. Täyttä mielivaltaa 

Vierailija
14/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö kukaan ei tuota usko.

Menikö asia niin että sait liian suurta ansiosidonnaista, eihän tuo muuten selittyisi. Jokainen voi laskurilla katsoa minkä suuruinen korvaus on tulossa.

Vierailija
15/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui arvatenkin taas Porvoossa?

Vierailija
16/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf am i reading.jpg

Vierailija
17/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ansiosidonnainen laskettu siellä väärin ja perivät sitä heidän väärinlaskemaansa?

Mitään muuta en keksi, mikä selittäisi sun viestisi. Jos näin on, olisihan sun pitänyt tajuta että rahaa tulee enemmän kuin pitäisi tulla.

Jos jostain muusta kyse, kannattaisiko tuossa tilanteessa kysyä lakineuvontaa tai vastaavaa, jos virhe on tosiaan kassan puolella?

Tosin kuullostaa hyvin erikoiselta, että ytk kaltainen iso toimija voisi mokata noin, itsellä ainakin aina sujunut ytk:n kanssa todella hyvin asiointi.

Vierailija
18/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi selkeä asia niin en sitä täällä ihmettelisi. 

Ytk:sta ilmoitettiin että virkailija on tehnyt virheen ja minä joudun korvaamaan saamani rahat takaisin. 

Oikeutta ansiosidonnaiseen minulla kuitenkin on. Eilen lähettivät minulle pinon papereita joita joudun palauttamaan ja jossa katsotaan onko minulla maksukykyä maksaa rahat takaisin. 

Vierailija
19/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö kukaan ei tuota usko.

Menikö asia niin että sait liian suurta ansiosidonnaista, eihän tuo muuten selittyisi. Jokainen voi laskurilla katsoa minkä suuruinen korvaus on tulossa.

Ei voi saada liian suurta ansiosidonnaista, sen määrä lasketaan toimitettujen palkkatodistusten mukaan.

Vierailija
20/181 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus ansiosidonnaiseen on. Sisäisen virheen takia joudun nyt palauttamaan rahat. Nämä asiat tiedän ja eilen sain nipun papereita joita joutuisin palauttamaan ja jotka kaikki koskee maksukykyä maksaa rahat takaisin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi