Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän pariudun niin helposti, vaikka en ole palstan mukaan VAIMOMATSKUA? Muita?

Vierailija
08.11.2017 |

Ainoa tuossa toisessa ketjussa paheksuttu asia, jota EN ole tehnyt, on yhden illan jutut, sinkkuna on ollut seksisuhteita kyllä, sellaisia kaveri-seksi -yhdistelmiä. Olen torpannut lukuisten miesten seurusteluehdotukset, kunnes lopulta löytyi sopiva.

Samaa näen koko ajan ympärilläni, sekä miehet että naiset pariutuvat kyllä. Se vaihtelee, kuinka tarkka ihminen on kumppanistaan, kestääkö yksinoloa vai onko lähes aina suhteessa.

Jos kaltaiseni nainen ei ole haluttua vaimomatskua, miten sitten tämä kuvio selittyy? Miksi miehiä riittää suhteeseen? Aidosti kiinnostaa. Nuoruus ei voi olla syynä, olen jo 41.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole vaimomatskua? Lyhyen intron perusteella asia ei selviä.

Av:lla elää uskomus että kaltaiseni seksiä sinkkuna harrastavat eivät ole vaimomatskua. Tästä voit lukea todisteita ihan tästä ketjustakin.

Ei ole oma mielipiteeni. ☺

Vierailija
22/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suurimman isan elämääni vakavassa parisuhteessa, kuten nytkin olen. Muutimme miehen aloitteesta yhteen vuoden seurustelun jälkeen.

Minulla on ihan oma motiivi hakea kevytsuhde sinkkuna, koomista yrittää kääntää asia niin että en tajuaisi mitä teen. 😃 Mies myös tietää suhdekuvioistani ennen häntä, mukaan lukien kevytsuhde. Sama myls toisin päin. Miehellä oli myös seksiä sinkkuna mutta yhden illan juttuja.

Ap

Täysin sama kuvio myös minulla, tosin niitä irtosuhteitakin oli nuorempana useita. Itse halusin aina kevyen suhteen, mutta miehet jotain vakavampaa. Kerran minua jopa kosittiin, vaikka olimme olleet vasta vuoden yhdessä.

Nyt olen ollut jo viisi vuotta onnellisesti naimisissa. Myös minun mieheni tietää nuoruuteni suhteet ja itse viettänyt ennen minua melko samanlaista elämää. Suhteemme alkoi ns. panosuhteena, mutta syveni nopeasti rakkaudeksi.

Monella täällä on tosi vanhanaikaiset ajatukset pariutumisesta, totuus on kuitenkin ihan muuta. En minä ole törmännyt tähän vaimomatskuvouhotukseen missään muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suurimman isan elämääni vakavassa parisuhteessa, kuten nytkin olen. Muutimme miehen aloitteesta yhteen vuoden seurustelun jälkeen.

Minulla on ihan oma motiivi hakea kevytsuhde sinkkuna, koomista yrittää kääntää asia niin että en tajuaisi mitä teen. 😃 Mies myös tietää suhdekuvioistani ennen häntä, mukaan lukien kevytsuhde. Sama myls toisin päin. Miehellä oli myös seksiä sinkkuna mutta yhden illan juttuja.

Ap

Olette siis seurustelleet jo pitkään, mutta mies ei ole kosinut ettekä ole edes kihloissa? Hate to break this to ya, mutta et ole vaimomatskua.

Liikuttavaa yrittämistä. 🤣 mies on vihjaillut sormuskaupoista mutta emme ole vielä päätyneet sinne asti.

Varmaankin 10 vuiden avioliiton jälkeenkin tämän tyypin kaltaiset ihmiset tulevat kertomaan minulle LAPSELLE, miten mies ei voi olla vakavissaan. 🙂

Olisiko itse asiasta kommentteja vai meneekö kaikki energia epätoivoiseen ja turhaan yritykseen saada minut näyttämään ei-halutulta? 😃

Eihän me voida tietää, oletko haluttu, vaimomatskua jne. vai et. Asia on helppo tarkistaa itse: jos olet yli 20 v etkä ole naimisissa, et ole vaimomatskua. Ihan turha selittää että kyllä voisit olla. Jos et ole, niin et ole. Panomatsku on sit eri asia, eli varmasti suhun on kiva pippeliä dipata.

Vierailija
24/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niiiiin omituinen ketju. Ap yrittää ihan asiallisesti kysyä jotain, ja vastauksissa taas aloittaja lähes lynkataan: ei vastata kysymykseen, ei aloiteta keskustelua, vaan aloitetaan nälviminen.

Mikä teitä ihmisiä riivaa?

ohis

Ps. En osaa vastata aloitukseen, koska itse olen ns vaimomatskua.

Vierailija
25/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka ei pitänyt käsitteestä kevytsuhde: sanon sellaiseksi suhdetta, jossa tapaillaan ja on seksiä, mutta ei halua sitoutua. Tämä koskee vain itseäni, en ole asiasta maininnut täällä koskaan mitään.

Ap

Vierailija
26/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vaimomatskua 41-vuotiaana, mutta toiset ovat kyllä vaimoja.

Ja ne jotka ei ole, ei vaan ole.

Vierailija
27/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo. Menin naimisiin 35-vuotiaana. Ilmeisesti en siis ole viiden avioliittovuoden jälkeenkään vaimomatskua. Eikun... 🤔

Vierailija
28/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olette siis seurustelleet jo pitkään, mutta mies ei ole kosinut ettekä ole edes kihloissa? Hate to break this to ya, mutta et ole vaimomatskua.

Liikuttavaa yrittämistä. 🤣 mies on vihjaillut sormuskaupoista mutta emme ole vielä päätyneet sinne asti.

Varmaankin 10 vuiden avioliiton jälkeenkin tämän tyypin kaltaiset ihmiset tulevat kertomaan minulle LAPSELLE, miten mies ei voi olla vakavissaan. 🙂

Olisiko itse asiasta kommentteja vai meneekö kaikki energia epätoivoiseen ja turhaan yritykseen saada minut näyttämään ei-halutulta? 😃

Eihän me voida tietää, oletko haluttu, vaimomatskua jne. vai et. Asia on helppo tarkistaa itse: jos olet yli 20 v etkä ole naimisissa, et ole vaimomatskua. Ihan turha selittää että kyllä voisit olla. Jos et ole, niin et ole. Panomatsku on sit eri asia, eli varmasti suhun on kiva pippeliä dipata.

Olin naimisissa 22-34-vuotiaana. Ilmeisesti viimeisin oljenkortesi tässä "et kelpaa" -propagandassa on se, että kun en ole alle 2 vuodessa naimisissa, se on merkki siitä, että nykyinen mies ei halua kuin asua kanssani ja täten pitää ei-vaimomatskuna? 🤣🤣

Menee kyllä aika saivarteluksi, ei vähiten siksi että mies on sitoutumishaluisempi meistä kahdesta. Koeta kestää. 😘

Vierailija
29/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo. Menin naimisiin 35-vuotiaana. Ilmeisesti en siis ole viiden avioliittovuoden jälkeenkään vaimomatskua. Eikun... 🤔

No tietenkään et ole enää vaimomatskua, jos olet jo naimisissa!

Vierailija
30/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin seuraamasta ketjua siinä kohtaa, kun tuli vastaan sana kevytsuhde. Edelleen yrität saada sen sanan vakiintumaan palstalle?

t. Parisuhteessa oleva nainen

https://www.google.fi/search?q=kevytsuhde&rlz=1C1GGRV_enFI751FI751&oq=k…

Vierailija
31/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko sopia, että vaimomatskua kositaan vuoden sisällä ensipanosta? Loppuu tää ”oon ollut NIIN vakavassa suhteessa jo x vuotta, joten TODELLAKIN olen vaimomatskua” -selittely.

Vierailija
32/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edelleen vapailla markkinoilla etsimässä parisuhdetta, joka johtaisi avioliittoon ja perheen perustamiseen?

Vierailija
33/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vaimomatskua. Kosittu on, mutta kieltäydyin.

Vierailija
34/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kolme vakavaa suhdetta ja mua on kosittu kolme kertaa, kahdesti oon sanonut papin eessä tahdon. Eka avioliitto loppu ku mies sekos äitinsä kuolemasta ja alkoi väkivaltaiseksi, ja ihan ekalle kosijalle annoin rukkaset. Nuorena ja näiden suhteiden välissä mulla on ollut melkoinen määrä kaikkia ei niin vakavia suhdevirityksiä.

Niin ja tää nykyinen aviomies halus lapsenkin mun kans vaikka palstan miesten kriteereillä oon kaikista pahinta wt-pohjasakkaa ja kaukana vaimomatskusta.

Vierailija
35/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko sopia, että vaimomatskua kositaan vuoden sisällä ensipanosta? Loppuu tää ”oon ollut NIIN vakavassa suhteessa jo x vuotta, joten TODELLAKIN olen vaimomatskua” -selittely.

No ei kyllä voida. Minulla on yleensä seksiä 1. - 3. treffeillä eli vuoden päästä pitäisi jo naikkosta kosia? Älkää nyt hulluja puhuko. 

Itselle tapailusta siirtyminen seurusteluun vie sellaiset 3 kuukautta jos kandidaatti on todettu hyväksi ja rakastumista on ilmassa. 1,5-2 vuoden seurustelun jälkeen yhteenmuuttoa voidaan alkaa harkita. Naimisiin noin 5 vuoden päästä seurustelun alkamisesta kuulostaisi realistiselta ja sitten lapsi. (Olettaen siis että haetaan ns. järkiavioliittoa, kumppania jonka kanssa oikeasti haluaa viettää lopun elämäänsä - tunneaviolitoksi taas lasken ne, kun heti tapaamisen jälkeen riennetään naimisiin ja tehdään lapsi ja jossain vaiheessa havahdutaa, että ei tunne kumppania lainkaan.) En tykkää hosumisesta ja ajattelen aika rationaalisesti & vakavasti, meitä on moneen junaan eikä oma tapani ajatella ole ainoa oikea.

m30

Vierailija
36/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: "vaimomatsku" ei liity siihen, onko nainen naimisissa tai meneekö naimisiin. Vain sillä on väliä, onko hän av:n kriteereillä vaimomatskua.

Kyse ei siis ole mistään todellisista tapahtumista vaan siitä, että naisen "arvoa" halutaan määrittää tietyillä termeillä. Tämän vuoksi nainen, jolla on vaikka 5 yhden illan juttua ja loppuelämän avioliitto, ei ole tällä palstalla koskaan vaimomatskua. Pikeastihän toki on sitä, mikä aiheuttaa närkästymistä palstan tietyissä kirjoittajissa.

Vierailija
37/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikeastijän=oikeastihan

Vierailija
38/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvailin siihen ketjuun, että seksisuhteita harrastaneet ovat vaimomatskua. Samoin mielenterveysongelmat eivät haittaa miehiä, koska pitävät epävakaata naista jännittävänä ja petona sängyssä. Seksikäs pukeutuminen tiukkiin joogahousuihin ei haittaa miehiä. Tatuoinnitkin ovat plussaa miehille. Tämän palstan normaalista elämästä vieraantuneet jauhavat luonteettomista neitsytmorsiamista, mihin jotkut naisetkin haluavat uskoa haluttavina. Ja nämä miehet ovat ikisinkkuja.

Vierailija
39/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimomatsku on eri juttu kuin seurustelumatsku. Vaimolta halutaan niitä perinteisiä asioita.. pullalta tuoksuvaa kotia, lapsia, lempeyttä, halua parsia miehen sukkia jne. Se, että sun kanssa seurustellaan pitkiäkin suhteita, ei tarkoita, että täyttäisit tuon äidin jättämän tyhjän kolon aikamiehen sydämestä.

Vierailija
40/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimomatsku on eri juttu kuin seurustelumatsku. Vaimolta halutaan niitä perinteisiä asioita.. pullalta tuoksuvaa kotia, lapsia, lempeyttä, halua parsia miehen sukkia jne. Se, että sun kanssa seurustellaan pitkiäkin suhteita, ei tarkoita, että täyttäisit tuon äidin jättämän tyhjän kolon aikamiehen sydämestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän