Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän pariudun niin helposti, vaikka en ole palstan mukaan VAIMOMATSKUA? Muita?

Vierailija
08.11.2017 |

Ainoa tuossa toisessa ketjussa paheksuttu asia, jota EN ole tehnyt, on yhden illan jutut, sinkkuna on ollut seksisuhteita kyllä, sellaisia kaveri-seksi -yhdistelmiä. Olen torpannut lukuisten miesten seurusteluehdotukset, kunnes lopulta löytyi sopiva.

Samaa näen koko ajan ympärilläni, sekä miehet että naiset pariutuvat kyllä. Se vaihtelee, kuinka tarkka ihminen on kumppanistaan, kestääkö yksinoloa vai onko lähes aina suhteessa.

Jos kaltaiseni nainen ei ole haluttua vaimomatskua, miten sitten tämä kuvio selittyy? Miksi miehiä riittää suhteeseen? Aidosti kiinnostaa. Nuoruus ei voi olla syynä, olen jo 41.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet panomatskua?

Vierailija
2/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariudut monikossa ja miehiä riittää, joten olet kertakäyttötavaraa et pidettävää vaimomatskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just siksi. Miehet tykkää olla sun kanssa, koska olet kevyt vaihtoehto sitoutumiseen.

Vierailija
4/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että reaalimaailma on hyvin erilainen kuin av mammojen katkerat fantasiat. Onneksi.

Vierailija
5/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tajunnut tän vaimomatsku-jutun ihan väärin :D

Vaimomatskua on nainen, joka halutaan loppuelämän parisuhteeseen ja lastensa äidiksi.

Oletan että sulla tuollaista "kunnes kuolema erottaa" -suhdetta ei ole näköpiirissä?

Vierailija
6/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kevytvaihtoehto. Tunnetaan myös termillä panomatsku.

Vierailija
7/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi kulta kun se ei vielä tarkoita että olet vaimomatskua, JOS miehet haluaa sinun kanssa parisuhteeseen. Parisuhteet voi olla mitä monimuotoisempia, eikä ne auttamatta johda mihinkään pidempi aikaiseen.

Vierailija
8/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suurimman isan elämääni vakavassa parisuhteessa, kuten nytkin olen. Muutimme miehen aloitteesta yhteen vuoden seurustelun jälkeen.

Minulla on ihan oma motiivi hakea kevytsuhde sinkkuna, koomista yrittää kääntää asia niin että en tajuaisi mitä teen. 😃 Mies myös tietää suhdekuvioistani ennen häntä, mukaan lukien kevytsuhde. Sama myls toisin päin. Miehellä oli myös seksiä sinkkuna mutta yhden illan juttuja.

Ap

Vierailija
9/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi entinen aviomies halusi minut nämä tapani tuntien, aampin kuin toinen pidemmän suhteeni osapuoli. Heistä toinen oli ollut sinkkuna ilman seksiä.

Ap

Vierailija
10/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariudutko ihan päivittäin?

Vierailija
11/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aampin = samoin

Vierailija
12/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suurimman isan elämääni vakavassa parisuhteessa, kuten nytkin olen. Muutimme miehen aloitteesta yhteen vuoden seurustelun jälkeen.

Minulla on ihan oma motiivi hakea kevytsuhde sinkkuna, koomista yrittää kääntää asia niin että en tajuaisi mitä teen. 😃 Mies myös tietää suhdekuvioistani ennen häntä, mukaan lukien kevytsuhde. Sama myls toisin päin. Miehellä oli myös seksiä sinkkuna mutta yhden illan juttuja.

Ap

Olette siis seurustelleet jo pitkään, mutta mies ei ole kosinut ettekä ole edes kihloissa? Hate to break this to ya, mutta et ole vaimomatskua.

Vierailija
13/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas pitkä suhde meneillään. Tässä välissä tapailuita jotka lopetin, miesosapuoli olisi halunnut vakavaa suhdetta. Mielestäni tämä on yhtä kuin miehiä tarjolla parisuhteeseen. Muuta kysyttävää?

Ap

Vierailija
14/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Myös auttava luku- ja kirjoitustaito olisi vaimomatskulle plussaa. Ettei lapsista tule mitään apukoululaisia.

Vierailija
15/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme dissausta :D pitäisikö sinkkuna elää kuin nunna, että olisi edelleen vaimomatskua?

Vierailija
16/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole vaimomatskua? Lyhyen intron perusteella asia ei selviä.

Vierailija
17/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas pitkä suhde meneillään. Tässä välissä tapailuita jotka lopetin, miesosapuoli olisi halunnut vakavaa suhdetta. Mielestäni tämä on yhtä kuin miehiä tarjolla parisuhteeseen. Muuta kysyttävää?

Ap

Onko nämä (lukuisat) miehet olleet ns. aviomiesmatskua av-standardeilla?

Sori, ei tarvi vastata ;D

Vierailija
18/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olette siis seurustelleet jo pitkään, mutta mies ei ole kosinut ettekä ole edes kihloissa? Hate to break this to ya, mutta et ole vaimomatskua.

Liikuttavaa yrittämistä. 🤣 mies on vihjaillut sormuskaupoista mutta emme ole vielä päätyneet sinne asti.

Varmaankin 10 vuiden avioliiton jälkeenkin tämän tyypin kaltaiset ihmiset tulevat kertomaan minulle LAPSELLE, miten mies ei voi olla vakavissaan. 🙂

Olisiko itse asiasta kommentteja vai meneekö kaikki energia epätoivoiseen ja turhaan yritykseen saada minut näyttämään ei-halutulta? 😃

Vierailija
19/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin seuraamasta ketjua siinä kohtaa, kun tuli vastaan sana kevytsuhde. Edelleen yrität saada sen sanan vakiintumaan palstalle?

t. Parisuhteessa oleva nainen

Vierailija
20/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on selitetty helppotajuisesti intternetissä osoitteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme