Eikö kukaan käytä enää värillisiä jouluvaloja(:?
Kommentit (40)
Ei. Jouluvaloissa on kahta väriä, puhdas valkea ja se kellertävä valkea, valitse niistä.
Punaiset valit löytyy. Mielestäni vielä ei ole jouluvalojen aika. Jouluvalot laitan itsenäisyyspäivän aikoihin. Nyt pidän lyhtyvaloja.
En valitettavasti ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt tyylikkäitä värillisiä jouluvaloja. Siniset ovat mielestäni se karmein versio, tulee ihan puistatus...
Toivottavasti jokainen käyttää juuri niitä mistä itse pitää, eikä mieti mikä naapurin Irmelistä näyttää tyylikkäältä.
Mulla on vaaleansiniset jouluvalot. Moniväriset välkkyvät on kamalimmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jouluvaloissa on kahta väriä, puhdas valkea ja se kellertävä valkea, valitse niistä.
Ja lisään vielä että kellertävän valkeat on niille jotka haluavat huomaamattomat valot ja puhtaanvalkeat niille jotka haluavat enemmän huomiota valoillaan.
Meillä on sellaiset moniväriset, jotka saa vaihtamaan väriä, vilkkumaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jokainen käyttää juuri niitä mistä itse pitää, eikä mieti mikä naapurin Irmelistä näyttää tyylikkäältä.
Eipä oikeastaan, ne värilliset on vaan hirveitä. Ainoa hyvä puoli on että näkee helposti kerrostalon parvekkeita katsoessa että missä asunnossa ne tyylitajuttomat asuu! (niillä on partsilla vihreät,siniset,punaiset tai vilkkuvat valot.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan, ne värilliset on vaan hirveitä. Ainoa hyvä puoli on että näkee helposti kerrostalon parvekkeita katsoessa että missä asunnossa ne tyylitajuttomat asuu! (niillä on partsilla vihreät,siniset,punaiset tai vilkkuvat valot.)
No siinäpä sitä on iloa sitten heille, jotka katkerina yksin katuja kulkevat.
Mulle tulee niistä värivaloista ihan lapsuuden joulut mieleen <3 . Ihania siis. Tulee hyvä olo kun näkee.
Meillä ei sellaisia ole, vaikka mieli tekisi laittaa.
Mulla on hehkulamppujen näköinen valosarja. Ei ikinä enää muunlaisia, ovat niin ihanat ja tunnelmalliset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hehkulamppujen näköinen valosarja. Ei ikinä enää muunlaisia, ovat niin ihanat ja tunnelmalliset.
Ootko blogilissu? Ei jatkoon, ei ne ole edes jouluvalot.
Sellaiset turkoosinsiniset, valkoiset ja sähkönsiniset on ihania :)
Värikkäitäkin on kivoja, niistä tulee ne isot muovipallerot mieleen, joita oli siinä lampun päällä, lähivät herkästi irti ja niitä teipattiin tai laitettiin sinitarralla. Niitä oli sellaisia teräviä tähden mallisiakin, tuli joskus astuttua lapsena niiden päälle kun irtoilivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee niistä värivaloista ihan lapsuuden joulut mieleen <3 . Ihania siis. Tulee hyvä olo kun näkee.
Meillä ei sellaisia ole, vaikka mieli tekisi laittaa.
Mulla on juuri tuosta syystä värilliset jouluvalot, lapsyudenkodissa oli moniväriset valot joista tehtiin ikkunaan jokin kuvio(kiinnitettiin teipillä esim. sydämen muotoon), olen tehnyt samoin nyt aikuisiällä omassa kodissa nostalgian takia 😊
Välkkyvalot ovat häiritseviä mutta muuten minkä tahansa väriset tai värittömät valot ovat kivoja, piristävät pimeää taLvea.
Meillä on moniväriset ja lisäksi sinisiä. Ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko blogilissu? Ei jatkoon, ei ne ole edes jouluvalot.
Miksi valosarjan pitäisi olla nimenomaan JOULUvalot? Minulla ainakin on ikkunassa värikkäät talvivalot. Pidän niitä syksystä kevääseen.
Minä kaipaan värivaloja ja aion ne ostaa!olen niin kyllästynyt,kun kaiken pitää olla valkoista ja väritöntä.Vilkkuvia en tahdo.t.ap
Eipä taida kukaan juurikaan käyttää niitä räikeitä monivärisiä valoja. Ne kyllä on aika siistit.