Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Tässä on nyt vielä 4 kuukautta UMK suureen showhun joten Aaltojen jättiyllätyksia saataneen vielä lukea monta ja monta lööpeissä. Muutenhan me saatamme unohtaa meidän suuren tähden ja hänen ihmellisen sukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa tässä veli jutussa, että miksi Markus Aalto, Eeli Aalto tai Samu ja Suvi ei kommentoi.
Jos on nami namia, niin kai facessa tai twitterissä tämä Mikael on.
Eikö Saara, Mikael ja Markus voineet yhdessä tehdä juttua.
Saara tuntuu olevan koko perheen keskiö.
Etkö todella keksi miksi näin on? Saarahan on jo valmiiksi julkisuudessa, joten minusta ainakin täysin luontevaa, että hän antaa aiheesta haastattelun.
Tuskin tuosta Mikaelista olisi tarvinnut kertoa. Eihän mediaa oikeastaan edes kiinnosta tonkia häntä esiin.
Ehkä seuraava paljastus tulee Meriltä. Meri onkin adoptoitu ja paljastuu Roomassa asuvan miljonaarin jälkeläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivaa tässä veli jutussa, että miksi Markus Aalto, Eeli Aalto tai Samu ja Suvi ei kommentoi.
Saara tuntuu olevan koko perheen keskiö.Etkö todella keksi miksi näin on? Saarahan on jo valmiiksi julkisuudessa, joten minusta ainakin täysin luontevaa, että hän antaa aiheesta haastattelun.
.
Tämä nyt oikein ei pitäisi olla Saaran juttu.
Saara ei ole edes syntynyt, kun isukki on ollut reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara tuntuu olevan koko perheen keskiö.Etkö todella keksi miksi näin on? Saarahan on jo valmiiksi julkisuudessa, joten minusta ainakin täysin luontevaa, että hän antaa aiheesta haastattelun.
.
Saara ei siis saa iloita, että hänellä on isoveli?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Mikaelia ei kiinnosta julkisuus. Mutta Saara sattuu olemaan julkkis. Saaran fanit olisivat asian selvittäneet aivan varmasti jossain vaiheessa, tai ainakin alkaneet juoruilemaan että kuka tämä uusi tyyppi on. Joten sen takia perusteltua kertoa tästä itse julkisuuteen, varsinkin kun asiassa ei ole mitään negatiivista tai salattavaa.
Onko tämä veli tullut ilmi tässä ketjussa? Mitä ne asuinalue kinastelut oli? Ketju hiljeni tänään.
Mikael on varmasti umk kisassa soittamassa kitaraa, sympatiapisteitä pitää saada ja se on varmasti just siinä minkä Saara haluaa esittää koko euroopalle.
toivossaelämme kirjoitti:
Tässä on nyt vielä 4 kuukautta UMK suureen showhun joten Aaltojen jättiyllätyksia saataneen vielä lukea monta ja monta lööpeissä. Muutenhan me saatamme unohtaa meidän suuren tähden ja hänen ihmellisen sukunsa.
On tässä pureksittavaa ja sulateltavaa kerrassaan... Velipojan löytyminen on kyllä shokki alussa Saarallekin
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä "Saara Aallon kadonnut veli" -casea nyt kovasti. Aalto kirjoittaa itse somessa asiasta, josta ei tarvitse tiedottaa julkisesti, kertoo juurta jaksaen sen prosessin, jonka avulla tämä velipuoli löytyi. Sen jälkeen hän toivoo, että media ja ihmiset kunnioittaisivat heidän yksityisyyttään tässä asiassa. Miksi tämän kanssa piti tulla julkisuuteen alun alkaen? Ei ketään kiinnosta Saaran perhesuhteet niin paljon, että niitä jaksettaisiin ruveta kaivelemaan, jos hän ei itse syöttäisi tätä tarinaa medialle. Monet julkisuuden henkilöt osaavat pitää yksityisasiansa yksityisinä ihan vain siten, että eivät itse kirjoita niistä pitkiä avautumisia facebook-seinilleen. En tajua.
Eikö tämä nyt ole itsestäänselvää..? Annetaan brittilehdille haastattelu asiasta, jota on pantattu tähän asti, kun halutaan saada julkisuutta hinnalla millä hyvänsä ja jokunen ääni sieltä briteiltä eurohumppaehdokkaalle..
Aivan naurettavaa antaa tällainen haastattelu roskalehdille, The Sun ja Hymy. Asia kiinnostaa suunnilleen vanhempien Oulun naapureita, jos heitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian vaikeaa miettiä noin pitkiä ajatuskeloja. Älä vaadi mahdottomia:)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeea te kans ongitte esille/kyyläätte viimeisemmetkän ja pienimmätkin uutiset voidaksenne olla typeriä kanalaumoja.
En puolusta Saaran kaikki juttuja enkä edes ole fani tms, mutta se mitä täällä kirjoitetaan kertoo teidä jokaisen olevan pahempia kun pahimmatkaan skenaariot Saarasta.Ootte te parempia. Vetäessänne omia johtopäätöksiä ja mustamaalaten ihmisiä keitä ette suurin osa edes tunne. Kyllä on niin esimerkillistä, että!
Jokaiseen kotkotukseen pitää mennä mukaan ja vieläpä muka päivitellä.Normaalia, hyvinvoivaa ihmistä ei vaivaa juorut eikä etenkään heitä ketkä eivät muka Saarasta piittaa.
Moni vielä sanoo ettei Suomeen saada voittoa säästösyistä, mutta silti keuhkoaa Euroviisujen menestyksestä ja kaikesta siihen liittyvästä. Päättäkää jo!
Jos ei voitoa tule niin suhtautuisin avoimen rauhallisesti, hyvää toivoen kisan kannalta.
Että kun Saaran vihaaminen/ei kiinnosta-asenne sekä Euroviisujen vain kunhan on rallattelut niin mitä hittoa te täällä asiasta keuhkoatta toisen oerhesuhteita myöten?? Outoa.Hankkikaa elämä!
Naulan kantaan!
Ehkä tämä on jonkinlaista terapiaa, keitä täällä ikinä onkaan.
Hyvää joulun odotusta kaikille, myös pikku maikille:)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ku ihmetellä, että miten jotku ihmiset löytää mollattavaa siitä, että Saara syö pastaa ym. pikkujutuista :D Hankkikaa elämä!
Jos julistautuu maailman parhaaksi terveysruokailijaksi, on aika noloa omassa dokkarissa mussuttaa käristettä ja pastaa. Kuvaa niin ko artistin tekopyhyyttä.
Missä on tuollaista julistanut? Kuvastaa tämä väitteesi hyvin sinun ymmärtämisesi tasoa,jos tuon olet ymmärtänyt hänen puheistaan siitä terveellisesti syömisestä.
Ei olekaan, mutta tämä skitso nyt vain haluaa väärinymmärtää aivan kaiken. Terapiaa vaativia ihmisiä on Suomi täynnä:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Saara ei ole edes syntynyt, kun isukki on ollut reissussa.Saara ei siis saa iloita, että hänellä on isoveli?
No ei ainakaan roskalehtiin ennen viisuja.
Viimeksi tuli Meri paljastus.
Mitä niinä neljällä muulla kertalla?
Shokkiero.... :-D
Jos vielä euroviisuihin pyrkii, on tietenkin puoliksi humanoidi saturnuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Saara ei ole edes syntynyt, kun isukki on ollut reissussa.Saara ei siis saa iloita, että hänellä on isoveli?
No ei ainakaan roskalehtiin ennen viisuja.
Viimeksi tuli Meri paljastus.
Mitä niinä neljällä muulla kertalla?
Shokkiero.... :-DJos vielä euroviisuihin pyrkii, on tietenkin puoliksi humanoidi saturnuksesta.
Yhteys kuolleisiin toimii hörhö-/uskomushoitopiireissä.
Tosin tämä on Katri-Helenan osaamisaluetta toistaiseksi.
Aivan varmasti valjastaa tämän voiton tavoittelemiseen.
Vinkki Saara Aallon veljen äidille: Myy tarinasi iltalehdille, se oikea, rehellinen tarina! Nythän kaikki on kuultu Aalto-leirin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noi muutkin paitsi tämä japania puhuva Mikael, joka nähdään umk.ssa.
Voi olla että veli ponkasee pinnalle tällä, olihan hän muusikko