Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
3221/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti valjastaa tämän voiton tavoittelemiseen.

Vinkki Saara Aallon veljen äidille: Myy tarinasi iltalehdille, se oikea, rehellinen tarina! Nythän kaikki on kuultu Aalto-leirin puolelta.

No jos se Mikael on noiden pölhöjen kanssa väleissä, ei sitä kannate rikkoa. Mutta jos ei ole, niin ties vaikka uhkailisi.

Vierailija
3222/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa tässä veli jutussa, että miksi Markus Aalto, Eeli Aalto tai Samu ja Suvi ei kommentoi.

Jos on nami namia, niin kai facessa tai twitterissä tämä Mikael on.

Eikö Saara, Mikael ja Markus voineet yhdessä tehdä juttua.

Saara tuntuu olevan koko perheen keskiö.

Etkö todella keksi miksi näin on? Saarahan on jo valmiiksi julkisuudessa, joten minusta ainakin täysin luontevaa, että hän antaa aiheesta haastattelun.

.

Tämä nyt oikein ei pitäisi olla Saaran juttu.

Saara ei ole edes syntynyt, kun isukki on ollut reissussa.

Saara ei siis saa iloita, että hänellä on isoveli?

No ei ainakaan roskalehtiin ennen viisuja.

Viimeksi tuli Meri paljastus.

Mitä niinä neljällä muulla kertalla?

Shokkiero.... :-D

Jos vielä euroviisuihin pyrkii, on tietenkin puoliksi humanoidi saturnuksesta.

Totta, kaikkein kauheintahan tässä kaikessa tietysti taas on, että minkä kuvan Saara taas antaa ja mitä meistä aivan kaikista suomalaisista nyt taas ympäri maailmaa ajatellaan, kun me kuitenkin ollaan tosi iloisia, positiivisia, suvaitsevaisia, kannustavia ja silleen, ettei nyt vaan kukaan satu vahingossakaan muuta luulemaan. Tässäkin ketjussa taas tälle päivälle kymmenittäin lisää sivuja, joissa osoitetaan, miten mukavia me suomalaiset osataan olla, ja positiivisella mielellä kannustetaan maamme edustajaa euroviisuvalmisteluissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa tässä veli jutussa, että miksi Markus Aalto, Eeli Aalto tai Samu ja Suvi ei kommentoi.

Etkö todella keksi miksi näin on? Saarahan on jo valmiiksi julkisuudessa, joten minusta ainakin täysin luontevaa, että hän antaa aiheesta haastattelun.

.

Yhteys kuolleisiin toimii hörhö-/uskomushoitopiireissä.

Tosin tämä on Katri-Helenan osaamisaluetta toistaiseksi.

No joo. Tämä taitaa olla seuraava. Saaralahkot myös.

Vierailija
3224/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ku ihmetellä, että miten jotku ihmiset löytää mollattavaa siitä, että Saara syö pastaa ym. pikkujutuista :D Hankkikaa elämä!

Jos julistautuu maailman parhaaksi terveysruokailijaksi, on aika noloa omassa dokkarissa mussuttaa käristettä ja pastaa. Kuvaa niin ko artistin tekopyhyyttä.

Missä on tuollaista julistanut? Kuvastaa tämä väitteesi hyvin sinun ymmärtämisesi tasoa,jos tuon olet ymmärtänyt hänen puheistaan siitä terveellisesti syömisestä.

Ei olekaan, mutta tämä skitso nyt vain haluaa väärinymmärtää aivan kaiken. Terapiaa vaativia ihmisiä on Suomi täynnä:(

Sen takia Suomen ei pitäisi enää osallistua euroviisuihin. Ne rahat pitäisi lahjoittaa terapioihin, joita moni tämänkin ketjun osallistujista tarvitsee. Liikaa säästetään mielenterveyshoidoissa Suomessa.

Vierailija
3225/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena,

näkyy Eden Jones julkaisseen uuden singlen lokakuussa. Löytyy youtubesta, She's a church.

Vierailija
3226/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ku ihmetellä, että miten jotku ihmiset löytää mollattavaa siitä, että Saara syö pastaa ym. pikkujutuista :D Hankkikaa elämä!

Jos julistautuu maailman parhaaksi terveysruokailijaksi, on aika noloa omassa dokkarissa mussuttaa käristettä ja pastaa. Kuvaa niin ko artistin tekopyhyyttä.

Missä on tuollaista julistanut? Kuvastaa tämä väitteesi hyvin sinun ymmärtämisesi tasoa,jos tuon olet ymmärtänyt hänen puheistaan siitä terveellisesti syömisestä.

Ei olekaan, mutta tämä skitso nyt vain haluaa väärinymmärtää aivan kaiken. Terapiaa vaativia ihmisiä on Suomi täynnä:(

Sen takia Suomen ei pitäisi enää osallistua euroviisuihin. Ne rahat pitäisi lahjoittaa terapioihin, joita moni tämänkin ketjun osallistujista tarvitsee. Liikaa säästetään mielenterveyshoidoissa Suomessa.

Ei säästetä. Mielialalääkkeet ovat halpaa kuin saippua. Kynnys hakeutua hoitoon on joillain liian korkea. Tämä on ongelma.

Vierailija
3227/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei säästetä. Mielialalääkkeet ovat halpaa kuin saippua. Kynnys hakeutua hoitoon on joillain liian korkea. Tämä on ongelma.

Saara parantaa no fearilla.

Vierailija
3228/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmista puhuttaessa.

Aivan varmasti Sanomalla toimii työterveyshuolto ja O. Onnisen vapaana kulkeminen antaa meille palstalaisille synninpäästön.

Maan johtava popkriitikko heittää yhtä tylyä palautetta Saaran brändistä kuin me palsturitkin.

Sen lisäksi että Onninen todetaan näin ollen terveeksi - noudattaa hän myös journalismin ohjeita. Onnisesta ei tiettävästi ole kanneltu JSN:oon.

Vierailija
3229/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena,

näkyy Eden Jones julkaisseen uuden singlen lokakuussa. Löytyy youtubesta, She's a church.

Sielläkö Suomen euroviisutyyli?

Vierailija
3230/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara parantaa no fearilla.

Oh dear!

Tämä oli ennenkuulumatonta!

#nohear

Vierailija
3231/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmista puhuttaessa.

Aivan varmasti Sanomalla toimii työterveyshuolto ja O. Onnisen vapaana kulkeminen antaa meille palstalaisille synninpäästön.

Maan johtava popkriitikko heittää yhtä tylyä palautetta Saaran brändistä kuin me palsturitkin.

Sen lisäksi että Onninen todetaan näin ollen terveeksi - noudattaa hän myös journalismin ohjeita. Onnisesta ei tiettävästi ole kanneltu JSN:oon.

Kerrankin se Saaran marina lakkasi. Onninen pani luun kurkkuun ja Saran päpätys loppui kuin veitsellä leikaten.

Kaikki samat argumentit kuin mitä täälläkin on esitetty. Meriä myöten.

Vierailija
3232/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran someen ilmestyi ensin se mun,mun,mun mainos Metro Areenan keikasta. Hetken päästä viereen Ylen neutraali... olikohan mennyt palautetta...

Vierailija
3233/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Totta, kaikkein kauheintahan tässä kaikessa tietysti taas on, että minkä kuvan Saara taas antaa ja mitä meistä aivan kaikista suomalaisista nyt taas ympäri maailmaa ajatellaan, kun me kuitenkin ollaan tosi iloisia, positiivisia, suvaitsevaisia, kannustavia ja silleen, ettei nyt vaan kukaan satu vahingossakaan muuta luulemaan. Tässäkin ketjussa taas tälle päivälle kymmenittäin lisää sivuja, joissa osoitetaan, miten mukavia me suomalaiset osataan olla, ja positiivisella mielellä kannustetaan maamme edustajaa euroviisuvalmisteluissa!

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

Miksi tätä "neiti positiivisuutta" pitäisi positiivisesti kannustaa ja tukea yhtään mihinkään? Hänhän löytää itse ihan kaikesta aina negatiiviset puolet "vuosi sitten oli ihana X factor matka, mutta kun ne suomalaiset odotti vaan koska tipun kisasta". Hieno matka, josta ei jäänyt muuta mieleen kun se ettei suomalaiset taaskaan tukeneet ja kannustaneet riittävästi, ei vaikka tulivat pakkaseen värjöttelemään torille, jotta Saarakin sai hienon "kotiinpaluupätkän" ohjelmaan. Paskat suomalaiset.

Eiköhän suomalaiset siinä missä muutkin osaa pyytämättä kannustaa omiaan maailmalla, jos siihen on aihetta. Saaran kohdalla ei ole.

Vierailija
3234/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran someen ilmestyi ensin se mun,mun,mun mainos Metro Areenan keikasta. Hetken päästä viereen Ylen neutraali... olikohan mennyt palautetta...

Täällä toisaalta heti tiedettiin että ”Kyllä Yle on ohjeistanut miten somessa tulee kommentoida”. Kun aloimme ihmetellä kovin narsistista ja egoistista esillepanoa. No miten tässä taas kävi näin?

Vierailija
3235/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toisaalta heti tiedettiin että ”Kyllä Yle on ohjeistanut miten somessa tulee kommentoida”. Kun aloimme ihmetellä kovin narsistista ja egoistista esillepanoa. No miten tässä taas kävi näin?

Niinpä.

Ei ollut kyllä Ylen ohjeistuksen mukainen se eka ilmoitus. Minäminäminäminä ja minunminunminunminun tapahtuma.

Vierailija
3236/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio osallistua, enkä edes äänestä. Maku on mennyt tuosta shouvvaajasta!

Vierailija
3237/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on monia artisteja, jotka ovat joutuneet perumaan keikkansa yleisökadon vuoksi. Turha Saarankaan on odottaa kuuta taivaalta.

Vierailija
3238/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on monia artisteja, jotka ovat joutuneet perumaan keikkansa yleisökadon vuoksi. Turha Saarankaan on odottaa kuuta taivaalta.

Näihin artisteihin lukeutuu myös Saara Aalto.

Vierailija
3239/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 Saara on esiintynyt Turussa. Häntä on ollut katsomassa vain 20 ihmistä.

Missä nämä räksyttävät fanit ovat olleet?

Vierailija
3240/3679 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2012 Saara on esiintynyt Turussa. Häntä on ollut katsomassa vain 20 ihmistä.

Missä nämä räksyttävät fanit ovat olleet?

Ei Saaran fanipohjaa ollutkaan pian Talent Suomen jälkeen. 2008-2012 on ollut aikaa opiskella klassista laulua. Panostus pop-jumalattaren brändiin alkoi vasta Merin kaapattua Saaran facebook-tilin, paljon myöhemmin.

Ketju on lukittu.