Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Eihän tässä ole aviorikoksesta tms kyse. Vaan poika on saanut alkunsa ennen kuin Saaran isä edes seurusteli Saaran äidin kanssa.
Ehkä se äitikin on hyvin samannäköinen kuin Aallon perhe, eikä kukaan ole tajunjut yhteyttä.
Samu ja Mikael on kyllä identtiset kaksoset...
Kauhea uutinen Mikaelin kasvatti-isää kohtaan, ei voi muuta sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole aviorikoksesta tms kyse. Vaan poika on saanut alkunsa ennen kuin Saaran isä edes seurusteli Saaran äidin kanssa.
Ehkä se äitikin on hyvin samannäköinen kuin Aallon perhe, eikä kukaan ole tajunjut yhteyttä.
Samu ja Mikael on kyllä identtiset kaksoset...
Kuka on Samu?
Kauhea ois olla nyt Mikaelin luullun isän pöksyissä, kun poika ei ole ollutkaan hänen. Hirveä temppu kuin painajaisunta! Pahempi kuin aviorikos.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea uutinen Mikaelin kasvatti-isää kohtaan, ei voi muuta sanoa!
Eihän sellaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK 3.3. Liput 2 yhden hinnalla. Jopa espoolaiset on lyötyjä.
En osta, enkä mene, ei vois vähempää kiinnostaa
Enkä äänestä, en tue Yleä pätkääkään. Mikään ei riitä Ylellekään vaikka veroistakin osan jo saavat!
Ääniteknikko, eh? Onko jo virallisesti mukana tiimissä?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ois olla nyt Mikaelin luullun isän pöksyissä, kun poika ei ole ollutkaan hänen. Hirveä temppu kuin painajaisunta! Pahempi kuin aviorikos.
Tyypillinen av-mamma säälii ensimmäisenä miestä, jota oletettu oma lapsensa ei ole koskaan kiinnostanut, vaan on jättänyt tämän yksin äitinsä kanssa jo pian lapsen synnyttyä.
Kaikkeea te kans ongitte esille/kyyläätte viimeisemmetkän ja pienimmätkin uutiset voidaksenne olla typeriä kanalaumoja.
En puolusta Saaran kaikki juttuja enkä edes ole fani tms, mutta se mitä täällä kirjoitetaan kertoo teidä jokaisen olevan pahempia kun pahimmatkaan skenaariot Saarasta.
Ootte te parempia. Vetäessänne omia johtopäätöksiä ja mustamaalaten ihmisiä keitä ette suurin osa edes tunne. Kyllä on niin esimerkillistä, että!
Jokaiseen kotkotukseen pitää mennä mukaan ja vieläpä muka päivitellä.
Normaalia, hyvinvoivaa ihmistä ei vaivaa juorut eikä etenkään heitä ketkä eivät muka Saarasta piittaa.
Moni vielä sanoo ettei Suomeen saada voittoa säästösyistä, mutta silti keuhkoaa Euroviisujen menestyksestä ja kaikesta siihen liittyvästä. Päättäkää jo!
Jos ei voitoa tule niin suhtautuisin avoimen rauhallisesti, hyvää toivoen kisan kannalta.
Että kun Saaran vihaaminen/ei kiinnosta-asenne sekä Euroviisujen vain kunhan on rallattelut niin mitä hittoa te täällä asiasta keuhkoatta toisen oerhesuhteita myöten?? Outoa.
Hankkikaa elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen av-mamma säälii ensimmäisenä miestä, jota oletettu oma lapsensa ei ole koskaan kiinnostanut, vaan on jättänyt tämän yksin äitinsä kanssa jo pian lapsen synnyttyä.
Jos se mies aavisti, että lapsi ei ole hänelle. Äiti ehkä löysätapaisen maineessa.
Oliko Saara Aallon isällä siis avioton lapsi, lehtolapsi hurskaassa perheessä. Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies aavisti, että lapsi ei ole hänelle. Äiti ehkä löysätapaisen maineessa.
Niinhän ne taitaa kaikki palstan mammojen lapsensa hylänneet ja lapsiperhearjesta paenneet miehet, palstalle palkattua miesblogistia myöten ajatella. Perheenrikkojasalarakkaat puolestaan ansainnevat palstalla täyden kunnian pelastaessaan näitä raukkoja perheenisiä rankalta lapsiperhearjelta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Saara Aallon isällä siis avioton lapsi, lehtolapsi hurskaassa perheessä. Eipä yllätä.
Ei ollut, vaan elämää ennen kuin tapasi puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dna testi on paljastanut että Mikael on Saaran velipuoli. Älytöntä.
-Mulle on löytynyt isovelipuoli, Mikael. Hän löysi mun perheen viime vuoden lopulla X Factoria katsellessaan. Sattui mainitsemaan äidilleen, että ”eikö Saara ollut myös Oulusta, niin kuin mekin?” Hänen äitinsä vastasi kyllä ja mainitsi ohimennen, että oli joskus viettänyt viikonlopun mun isäni kanssa vuonna 1985 (siis ennen mun äitiä! Ei draamaa). Mikaelin intuitio yllättäen kysyi ”voisko se olla mun isä?”
Onkohan Saaran isä maksanut elatusmaksut Mikaelista? Vai onko Mikaelin äiti ottanut maksut yhteiskunnan verorahoista?
"Aalto jatkaa kirjoituksessaan, että isovelipuolen äiti oli alkanut pian Aallon isän kanssa vietetyn viikonlopun jälkeen seurustelemaan toisen miehen kanssa. Huomatessaan olevansa raskaana, nainen luuli, että hänen lapsensa isä on uusi mies."
Vierailija kirjoitti:
Köyhistä oloista ovat https://www.is.fi/viihde/art-2000001930937.html
Kuinka monen artistin perhe ja raha-asiat kerrotaan näin tarkasti?
Esim. En edes tiedä onko Almalla vanhempia.
Niin mutta ne luulivat, että Saaralla aukeni ura xfactorista maailman tähtiyteen. Ihmiset eivät olisi niin kateellisia, kun huonoista oloista tuli pinnalle
Mua vaivaa tässä veli jutussa, että miksi Markus Aalto, Eeli Aalto tai Samu ja Suvi ei kommentoi.
Jos on nami namia, niin kai facessa tai twitterissä tämä Mikael on.
Eikö Saara, Mikael ja Markus voineet yhdessä tehdä juttua.
Saara tuntuu olevan koko perheen keskiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dna testi on paljastanut että Mikael on Saaran velipuoli. Älytöntä.
-Mulle on löytynyt isovelipuoli, Mikael. Hän löysi mun perheen viime vuoden lopulla X Factoria katsellessaan. Sattui mainitsemaan äidilleen, että ”eikö Saara ollut myös Oulusta, niin kuin mekin?” Hänen äitinsä vastasi kyllä ja mainitsi ohimennen, että oli joskus viettänyt viikonlopun mun isäni kanssa vuonna 1985 (siis ennen mun äitiä! Ei draamaa). Mikaelin intuitio yllättäen kysyi ”voisko se olla mun isä?”
Onkohan Saaran isä maksanut elatusmaksut Mikaelista? Vai onko Mikaelin äiti ottanut maksut yhteiskunnan verorahoista?
"Aalto jatkaa kirjoituksessaan, että isovelipuolen äiti oli alkanut pian Aallon isän kanssa vietetyn viikonlopun jälkeen seurustelemaan toisen miehen kanssa. Huomatessaan olevansa raskaana, nainen luuli, että hänen lapsensa isä on uusi mies."
saakai sitä luulla ja jättää arvailujen varaan, eikö kukaan ole tunnustanu isyyttään vielä? Aika välinpitämätöntä veellä paljaalla.
Milloinkahan saara kertoo onko tää velipuolikin köyhistä oloista ja että sitäkin kiusattiin ja että sekin on ihmelapsi ja että blaa blaa.
Huvittaa taas että antaa itse jutun lehdille ja sitten pyytää rauhaa perheelleen. Voi mikä tekopyhyys.
Aikamoista mädätystä, valheiden verkkoa kerrassaan