Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
3161/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarahan kommentoi lopuksi, ettei halua, että asiasta lähtee vääriä huhuja liikkeelle. Eikö siinä ole mammoille tarpeeksi selvennystä, miksi hän halusi kommentoida asiaa julkisuudessa? Mä en ole ees mikään Aallon fani, mutta mua jurppii tää lynkkausmentaliteetti mikä täällä on meneillään.

Vierailija
3162/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän Saaralla meni pasmat sekasin, kun sai yllättäen veljen. Nyt menee aika tutustuessa veljeen aikuisiällä. Alkaa jänskättää, millaisia paljastuksia sieltä on vielä luvassa? Minusta tuo uutinen on kyllä aivan älytön, miten voi veli olla ollut salassa kaikki nämä vuodet?

Oulun kokoisessa tuppukylässä vielä... vai onko se poika asunut jopa Oulnsalossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi äänittään coverin ja julkaista sen tubessa, ovatko hekin musiikin ammattilaisia ja supertähtiä?

Moni on menestynyt pelkillä covereilla

Vierailija
3164/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dna testi on paljastanut että Mikael on Saaran velipuoli. Älytöntä. 

-Mulle on löytynyt isovelipuoli, Mikael. Hän löysi mun perheen viime vuoden lopulla X Factoria katsellessaan. Sattui mainitsemaan äidilleen, että ”eikö Saara ollut myös Oulusta, niin kuin mekin?” Hänen äitinsä vastasi kyllä ja mainitsi ohimennen, että oli joskus viettänyt viikonlopun mun isäni kanssa vuonna 1985 (siis ennen mun äitiä! Ei draamaa). Mikaelin intuitio yllättäen kysyi ”voisko se olla mun isä?”

Vierailija
3165/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dna testi on paljastanut että Mikael on Saaran velipuoli. Älytöntä. 

-Mulle on löytynyt isovelipuoli, Mikael. Hän löysi mun perheen viime vuoden lopulla X Factoria katsellessaan. Sattui mainitsemaan äidilleen, että ”eikö Saara ollut myös Oulusta, niin kuin mekin?” Hänen äitinsä vastasi kyllä ja mainitsi ohimennen, että oli joskus viettänyt viikonlopun mun isäni kanssa vuonna 1985 (siis ennen mun äitiä! Ei draamaa). Mikaelin intuitio yllättäen kysyi ”voisko se olla mun isä?”

Onkohan Saaran isä maksanut elatusmaksut Mikaelista? Vai onko Mikaelin äiti ottanut maksut yhteiskunnan verorahoista?

Vierailija
3166/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän se haastattelu piti The Sunille antaa?

"It’s a back story that the X Factor would be proud of."

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/4915076/x-factor-saara-aalto-long…

Ilman X Factoria asia ei ehkä olisi koskaan selvinnyt, eli ohjelmaa voi tavallaan kiittää siitä, että sisarukset löysivät toisensa ja isä sai tietää toisesta pojastaan samoin kuin isättä elänyt poika todellisesta isästään. Tämä Saaran isovelihän oli huomannut selvän yhdennäköisyyden ja ilmeiden/eleiden yhtäläisyyden juuri X Factoria katsoessaan, kun Saara ja hänen perheensä oli vahvasti esillä. Onhan tuo aivan uskomaton tarina, ja upeaa, miten avoimesti ja positiivisesti Saaran koko perhe on tähän yllätykseen suhtautunut.

Vierailija
3167/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covereita on laulettu ja levytetty kautta maailman sivun. Miten covereista on tullut yhtäkkiä lähes rikollista toimintaa? 

Todella harva artisti on luonut uran pelkästään niillä. Koskaan.

Kaikki klassisen musiikin solistit.

Nyt ei puhuta klassisen musiikin solisteista.

No, älä kirjoita sitten artisti. Siihen lasketaan kaikki lajit.

Konteksti.

No, tarkentaisit sitten, jos kerran haluat juuri määrätyn kontekstin.

Idiootti.

No nyt taisi löytyä oikea konteksti. Oikea kunnon av-mamma.

Vierailija
3168/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän se haastattelu piti The Sunille antaa?

"It’s a back story that the X Factor would be proud of."

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/4915076/x-factor-saara-aalto-long…

Ilman X Factoria asia ei ehkä olisi koskaan selvinnyt, eli ohjelmaa voi tavallaan kiittää siitä, että sisarukset löysivät toisensa ja isä sai tietää toisesta pojastaan samoin kuin isättä elänyt poika todellisesta isästään. Tämä Saaran isovelihän oli huomannut selvän yhdennäköisyyden ja ilmeiden/eleiden yhtäläisyyden juuri X Factoria katsoessaan, kun Saara ja hänen perheensä oli vahvasti esillä. Onhan tuo aivan uskomaton tarina, ja upeaa, miten avoimesti ja positiivisesti Saaran koko perhe on tähän yllätykseen suhtautunut.

Miten tuo Mikaelin äiti ei ole itse hokannut, että poika vois olla Saaran isän ansiota? Alko vaan pojalleen vihjailla, että on viettänyt yhden viikonlopun Saaran isän kanssa. Kuka tämä salaperäinen nainen on?

Vierailija
3169/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Saaran jatkuvan haukkumisen jo lopettaa?

Vierailija
3170/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakohan Saaran isä tätä Mikaelin äitiä vielä kolmen vuoden takaa?

Vierailija
3171/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on Saara Aallossa aivan mahtava oma "salatut elämät" ja "kaunarit ja rohkelikot".

Milloin mitäkin jännää suunnan muutosta ja kohupaljastusta.

Varmaan ihan kohta saaran kuolleeksi luultu iso-kummi-setä ilmestyy kuvioihin ja säveltää saaralle unelmien kappaleen.

Sitten paljastuukin että meri ei olekkaan meri vaan matti joka on korjauttanut sukupuolensa ja sitten saaran manageri rakastuukin saaran koiraan ja sieppaa sen,,,, ja

Vierailija
3172/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kyseli veljen ikää. Hei haloo jos Saaran isä ja tän veljen äiti on viettäny YHDEN viikonlopun yhdessä 1985 nii mitäpä veikkaisitte?

Vierailija
3173/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aallon ihmeperheestä tulee mieleen Super-Marjo perheineen.

Kyllä pitää tiedottaa, jos on oikein salainen veli löytynyt, kaikki kuulolle!

Aalto itse on heittänyt löylyä kehiin, oisko tuostakaan tarvinnut toitotella sitten?

Vierailija
3174/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jänskättääjoo kirjoitti:

Meillähän on Saara Aallossa aivan mahtava oma "salatut elämät" ja "kaunarit ja rohkelikot".

Milloin mitäkin jännää suunnan muutosta ja kohupaljastusta.

Varmaan ihan kohta saaran kuolleeksi luultu iso-kummi-setä ilmestyy kuvioihin ja säveltää saaralle unelmien kappaleen.

Sitten paljastuukin että meri ei olekkaan meri vaan matti joka on korjauttanut sukupuolensa ja sitten saaran manageri rakastuukin saaran koiraan ja sieppaa sen,,,, ja

Mautonta haukkumista

Vierailija
3175/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kyseli veljen ikää. Hei haloo jos Saaran isä ja tän veljen äiti on viettäny YHDEN viikonlopun yhdessä 1985 nii mitäpä veikkaisitte?

tässä on Saaran vanhemmat http://www.iltalehti.fi/viihde/2016101222451875_vi.shtml

Vierailija
3176/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3177/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakohan Saaran isä tätä Mikaelin äitiä vielä kolmen vuoden takaa?

Ja mitä Saaran äiti tuumaa, kun Saaran isällä olikin au-lapsi. Oulunsalo on kyllä pieni paikka ja ilmeisesti vahvaa lestadiolaista aluetta.

Ja mitä nyt Jokeri-Pokeri-Poks Simo Aalto? Hänhän on Mikaelin setä.

Vierailija
3178/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Saaran jatkuvan haukkumisen jo lopettaa?

Mikaelin äiti oli Saaran Facebook-selostuksen mukaan alkanut pian Saaran isän kanssa vietetyn viikonlopun jälkeen seurustella toisen miehen kanssa ja huomatessaan olevansa raskaana, luuli, että uusi mies oli Mikaelin isä.

- He erosivat pian Mikaelin syntymän jälkeen ja tämä oletettu 'isä' ei ollut läsnä Mikaelin elämässä. Kukaan ei kuitenkaan aiemmin ollut epäillyt isän henkilöllisyyttä, Saara kirjoittaa.

Hän kertoo Facebook-postauksessaan myös, että 30 vuoden jälkeen ja isyysasian selvittyä uusi perheenjäsen on otettu avoimin mielin vastaan.

- On rikkaus saada elämään uusi ihminen, Saara kirjoittaa.

Hän kertoo myös, että Mikael on kitaristi ja valmistunut ääniteknikoksi. Tällä hetkellä hän opiskelee englannin opettajaksi sivuaineenaan japanin kieli.

Vierailija
3179/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kitaristi valmiina viisuihin

Vierailija
3180/3679 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK mainostaa sivuillaan, että tervetuloa kannustamaan Saaraa Saara Aalto tapahtumaan. :-D

Mites nyt ap? Joko näät unia Saarasta?

En ole ap, mutta tarkoitatko painajaisia?

Ketju on lukittu.