Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkko Arstilan kolumni Vihjailevat helmat ET-lehdessä

Vierailija
07.11.2017 |

Oletteko koskaan lukeneet mitään näin hirveää paskaa? Ei uskoisi, että Pirkko on hyvien tapojen lähettiläs, tai että eletään vuotta 2017!

https://www.etlehti.fi/artikkeli/ihmiset/pirkko-arstilan-kolumni-vihjai…

Yhtä pöyristyttävää on ET-lehden vastaus palauteryöppyyn:

"Hei kaikki,
Kolumni on mielipidekirjoitus ja tässä Pirkko Arstilan kolumnissa on hänen mielipiteensä.
Lehti ei halua suitsia kolumnistinsa mielipiteitä. Maailmaan mahtuu monenlaisia ajatuksia.
Riitta Korhonen
päätoimittaja"

Mitä mieltä?

Kommentit (647)

Vierailija
41/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko kuvaili täydellisesti perus palstamamman ruumiinrakenteen ja lähitulevaisuuden paino-ongelmat.

Aina noihin varoitusmerkkeihin joku ukko haksahtuu ja saa muutaman vuoden päästä palkinnoksi siiderivalaan ja tanakat elarilaskut.

Hyvä Pirkko. 10 points.

Ja sekös täällä saa mammulit raivoihinsa...

Ja tynnyrimahaiset pappulit kehtaavat kulkea kaupungilla takki auki. Eihän se takki edes mene kiinni kun ei tarpeeksi suurta kokoa löydy pappuleille. Pysyisitte edes päivänvalossa poissa julkisilta paikoilta. 😵

Vierailija
42/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Arstila puhuu asiaa! Jos jollain on lyhyet jalat, runsas takamus ja pullea povi, sen saa sanoa. Hyvä Pirkko. Kyllä ihmisten pitäisi vähän miettiä, minkä näköisenä kulkevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko Pirkko Arstila jätetyksi nuoremman naisen takia?

En tiedä ja mitä väliä, ex-miehensähän on kuollut jo aikapäiviä sitten. 

Pirkon katkeruus ei näytä kuolevan.

Vierailija
44/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo kyllä puhui,monet naiset pukeutuu huorahtavasti.

Joo mutta pitikö keskittyä johonkin tiettyyn kauppajonossa olevaan naiseen ja vielä antaa tilalle yhtä huorahtavia neuvoja, että pitäisi keimailla hameessa, jos se ei ole huorahtavaa, mikä on.

Jos on pakko pukeutumisesta kirjottaa, sen voisi varmaan tehdä paljon paremminkin, eikä näin ala-arvoiseen tyyliin haukkumalla jotain kauppajonossa seisojaa. 

Vierailija
45/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mascarakraatereista puheen ollen...

http://static.iltalehti.fi/viihde/arstila_etu311TK_vi.jpg

Vierailija
46/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Pirkolle tulla saamansa palautteen jälkeen tulla ekaa kertaa elämässä mieleen ettei naisella ole mitään velvollisuutta koko ajan yrittää miellyttää miehiä. Joka jumalan kauppareissulla. Toivotaan että tästä tulee Pirkolle tajunnan laajennus a'la LSD.

Vielä mitä. Pirkko miettii vielä satavuotiaana, miten nainen kätevimmin jakaisi persettä kaupan kassajonossa. En ole koskaan ymmärtänyt miten tuo nariseva sössö on telkkariin päässyt, mutta nyt taidan alkaa ymmärtämään.

Ehkä muumioiden nuoruudessa ei korjattu puhevikoja.

Vierailija
47/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mascarakraatereista puheen ollen...

http://static.iltalehti.fi/viihde/arstila_etu311TK_vi.jpg

Kyl on nätti ja viehättävä ihan itsekin.

Vierailija
48/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa palautetta! Aivan av-tasoa. Hyökätään Arstilan persoonan kimppuun.

Milloinkahan palstalaiset osaisivat hillitä itsensä ja keskustelisivat itse aiheesta, eikä kirjoittajasta?

Ja miehetkin piti totutusti vetää mukaan naisten välisiin.

Itse aiheessa ei ole mitään keskusteltavaa. Tytön jalat eivät siitä pitene että ne ovat Pirkon mielestä  liian lyhyet. Paino-ongelmia hänellä ei ollut, Pirkko vasta ennusti ne haukankatseellaan. Myöskään rinnat eivät ajatuksen voimalla pienene. Kenelläkään ei ole velvollisuutta miellyttää miehiä kaupan kassajonossa eikä yhtään missään muuallakaan. Ei myöskään pidä mennä tekemään oletuksia siitä, ketä kanssaihminen ylipäänsä haluaa seksuaalisesti miellyttää, jos ketään.

Vierailija
49/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan palstalaiset osaisivat hillitä itsensä ja keskustelisivat itse aiheesta, eikä kirjoittajasta?

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
50/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 71v eikä koskaan olisi noin vanhakantainen moukka mitä Arstila. Äitini kuuluu siihen sukupolveen joka ajoi ja ajaa naisten oikeuksia ja tasa-arvoa, ilmeisesti tämä Arstila kuuluu sitä edeltävään sukupolveen tai ns."jäi asemalle".. hameenhelmat liehuen keimailemaan. 

Varo pirkko etteivät kyntesi katkea ja muista suihkutella parfyymejä.. pelle.

Häpeän tällasia sovinistiämmiä, vaikka eihän se mun vika ole että ovat moukkia.

Samaa mieltä, oma 72-vuotias äitini edustaa luojan kiitos aivan toisia arvoja kuin mitä P.A. kirjoituksessaan. En ymmärrä mitä hän tekstillään hakee, ehkä yrittää saada jatkoa kolumnilleen lehdessä ja some-raivon kohteeksi joutuminen on siihen oikea tapa.

Ilmeisesti joka sukupolvessa on näitä jotka kokevat naisen ulkonäön olevan hänen ainoa ominaisuutensa jonka kautta hän joko menestyy tai on menestymättä (niiden ainoiden itsessään merkittävien eli miesten keskuudessa heidän ehdoillaan. Keitäpäs nätti tyttö kahvia, pidä sinä kokouksessa kirjaa kun sinut tänne kiintiönaikkosena otimme...) Surullista.

Ei silti kannata provosoitua kun provosoidaan. Jokainen joka jättää ilkeän ja henkilöönmenevän kommentin sanomatta voi olla ylpeä itsestään. Kunnioittakaa itseänne sen verran ettette hyppää likaviemäriin painimaan vaikka teitä sinne ärsyttämällä haastetaan.

Ns. kissatappelut ovat eilispäivää, ne ovat keino saada naiset toisiaan vastaan. Se ei palvele tasa-arvoa ja yhtäläisiä mahdollisuuksia sukupuolesta huolimatta. 

Vierailija
51/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet vasta rumasti pukeutuvat, etenkin suomalaismiehet.

Miksi tästä ei ole puhuttu koskaan missään. Aina vaan naista arvostellaan.

Olisi tuonkin kirjoituksen tehnyt joku nainen! Ja paljon asiallisemmin, sekä myötäeläen.

Vierailija
52/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkko on varmaan onnensa kukkuloilla, koska nykyään aika monet nuoret naiset pukeutuvat vanhakantaisesti mekkoon ja korkkareihin. Oih, aah, voi sitä arstilan ekstaasia kun kauppajonossa sitten kohtaavat nämä ajattelun dinosaurukset. 

Vierailija
53/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aiheessa ei ole mitään keskusteltavaa. Tytön jalat eivät siitä pitene että ne ovat Pirkon mielestä  liian lyhyet. Paino-ongelmia hänellä ei ollut, Pirkko vasta ennusti ne haukankatseellaan. Myöskään rinnat eivät ajatuksen voimalla pienene. Kenelläkään ei ole velvollisuutta miellyttää miehiä kaupan kassajonossa eikä yhtään missään muuallakaan. Ei myöskään pidä mennä tekemään oletuksia siitä, ketä kanssaihminen ylipäänsä haluaa seksuaalisesti miellyttää, jos ketään.

Huonosta mausta ja pukeutumisesta ei olekaan mitään keskusteltavaa. Se on fakta suomalisten naisten kohdalla.

Vierailija
54/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET-lehti kai eläkeläisille suunnattu, joten nyt lukijat pääsevät mielipuuhansa pariin eli haukkumaan nuoria! Tuohan oli aivan järkyttävän rumasti kirjoitettu toisesta ihmisestä. En itsekään pidä tästä kireästä trikootyylistä, mutta jos nuoret siitä pitävät niin sitten pitävät. Lisävaatetta pyydän laittamaan alle, jos on kylmät kelit.

Ja se että ajattelee tuollaisen kolumnin olevan asiallinen julkaistavaksi lehdessä. Ruoditaan ensin toisen ulkonäkö ja vaatetus osa osalta ja sitten kerrotaan miten sinäkin tyttöraukka saattaisit saada miehen jopa kauppareissulla, vaikka oletkin jo tukevassa kunnossa.

Minusta se kauneus lähtee sieltä ihmisen sisältä ja ajatuksista...

Vierailija
55/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin normisatsia. Arstilan kirjoittamia asioita ei pystytä ampumaan alas, niin mennään suoraan persoonaan. Perus palstamammojen joukkovoimaantumisstrategia.

Ja totta turiset. Tää on kahden sivun päästä miesten syy ja Pirkkokin on jo ihan jees. Lopussa Pirkko itse johtaa laumaa edestä miehiä vastaan. Go Mamma go!

Vierailija
56/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosta mausta ja pukeutumisesta ei olekaan mitään keskusteltavaa. Se on fakta suomalisten naisten kohdalla.

Kukaan meistä ei pääse näkemään oliko siellä oikeasti huono maku vain Pirkon mielestä.

Vierailija
57/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Pirkko muuta kirjoitettavaa keksiä kun pitää tuntemattoman ihmisen ulkomuotoa arvostella. Tommonen ei oikein ole korrektia käytöstä.

Ikääntyvän madamen viimeinen naiseuden huuto on ilmeisesti alkaa haukkua tuntemattomia ja ennen kaikkea nuorempia naisia, hmm, jossain kauppajonossa :o

Pidin tätä toimittajaa tyylikkäänä, älykkäänä ja todellisena ladyna, ennen tätä täydellistä osakkeidensa romahtamista. Hyi olkoon, mikä wt. Hieno nainen ei arvostele kenenkään takamusta tai vartalon mallia lehdissä. Jos anti on noin ala-arvoista, pitäisi osata tehdä omat ratkaisunsa ja keskittyä johonkin ihan toisenlaisiin juttuihin. ET-lehden imago romahti mun suhteen kyllä nyt.

Oli myös aika typerää häneltä antaa kissan raadella koko kotinsa, kattolamppuja myöten. Voi Pirkko parkaa.

Vierailija
58/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja on kirjoittanut sen, ei se itsestään ole lehteen tullut. Kirjoittaja ei omaa edes alkeellisia käytöstapoja pilkatessaan tuntemattoman ihmisen fyysistä habitusta.

Vierailija
59/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mikä kusipää. Tässä taas huomaa että naiset usein on pahimpia sovinisteja.

Mitä  viettelyä sitä pitäisi harrastaa kauppajonossa, tai muutenkaan, hameenhelmat liehuen.. salli mun nauraa.

Luulisi että edes tossa iässä olisi muutakin mielessä kuin seksi, aika omituista puhetta varsinkin naisen suusta. Olen pöyristynyt.

Minä olen lähes aina kaupassa verkkareissa (en tosin kireissä), koska käyn kaupassa kävellen ja matkaa on jonkin verran tai sitten jumppatunnin jälkeen. Muuten käytän paljonkin hameita ja mekkoja. Mukava, kun joku Pirkko pyörittelee silmiä selän takana, miten tuokaan raukka ei saa koskaan miestä, vaikka on sentään hoikka, kun kulkee vain verkkareissa eikä meikkaa ja hiuksetkin vain ponnarilla... :)

Vierailija
60/647 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut muuten ikinä kuultua, että miehert omia keskinäisiä selvitellessään tempaisi naiset jostain puskista keskustelun keskiöön ja vielä keskenään päätyisivät syyttämään heitä omista sukupolvien välisistä näkemyseroistaan.

Brotherhood of Men, Sisterhood of eternal evil and Jealousy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi