Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko naiselle pettämisen anteeksi?

Vierailija
07.11.2017 |

Riideltiin ja nainen lähti suuttuneena kodistamme. Muutaman tunnin kuluttua soitti itkuisena ja kertoi juuri pettäneensä minua yhden tuttunsa kanssa.

Tuli kotiin ja kertoi katuvansa sitä enemmän kuin mitään, ja kuinka hän haluaa olla kanssani aina. Hän oli alkanut epäillä ettei enää rakasta minua, mutta käytännössä heti petettyään tajusi kuinka paljon minua rakastaa. Hän tuntee suurta häpeää, itseinhoa ja katumusta koska satutti minua niin paljon.

Annanko naiselle anteeksi? Taustatiedot:

-ollaan seurusteltu kaksi vuotta
-ei lapsia mutta ollaan suunniteltu yhden hankkimista
-ei yhteistä omistusasuntoa mutta ollaan suunniteltu hankkimista
-ei olla kihloissa mutta olen ostanut jo sormukset odottamaan oikeaa hetkeä
-ollaan noin kolmekymppisiä

Kamalan petetty olo. Varsinkin kun rakastan tätä naista. Tiedän hänen aikaisemmista suhteista sen, ettei hän ole koskaan pettänyt. Tämä oli siis ensimmäinen kerta, mutta oliko viimeinen? Vaikuttaa kyllä aidosti katuvansa, varsinkin kun soitti minulle itkuisena heti sen tapahduttua. Katkaisi sitten täysin välit siihen mieheen.

Antaisitteko te anteeksi?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on viimeinen. Seuraavat kerrat ovat helpompia. On tainnut olla mielessä kauemminkin, ei kukaan suutuspäissään ketään pokaa.

Vierailija
2/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä epäilyttävän nopeasti löysi, vielä suutuspäissään, tiensä toisen sänkyyn. Olisikohan tätä kuitenkin pohjustettu jo aiemmin?

Vierailija
4/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on viimeinen. Seuraavat kerrat ovat helpompia. On tainnut olla mielessä kauemminkin, ei kukaan suutuspäissään ketään pokaa.

Tällä tutulla miehellä on tunnetusti ollut tunteita naista kohtaan pidemmän aikaa. Riitelyn lopussa me "erottiin", ja nainen ajatteli omien sanojensa mukaan olevansa sinkku ja sai näin ollen tehdä mitä vain. Sitten tulikin katumus salamannopeasti.

Ap

Vierailija
5/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tutulla miehellä on tunnetusti ollut tunteita naista kohtaan pidemmän aikaa. Riitelyn lopussa me "erottiin", ja nainen ajatteli omien sanojensa mukaan olevansa sinkku ja sai näin ollen tehdä mitä vain. Sitten tulikin katumus salamannopeasti.

Ap

No, sinä päätät, mutta ihminen, joka vihaisena, puolen tunnin oletetun sinkkuuden jälkeen hyppää toisen sänkyyn ei minusta ole kiinni pitämisen arvoinen. Matalalla kynnyksellä menee.

Vierailija
6/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis antaa anteeksi vai jatkaa hänen kanssaan? Eri asioita imo

Eka tuskin onnistuu, tai mistä minä tiedän, mutta toka voi hyvinkin käydä sulle.

Vierailija
7/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii paljon työtä molemmilta, että voitte saada luottamuksen takaisin. Suhde ei toimi ilman luottamusta.. mutta sanoisin ettei sitä ole mahdoton korjata jos molemmilla löytyy paljon tahtoa korjata tilanne. Löytyykö..

Suhde ei enää koskaan tule olemaan sama kun ennen pettämistä, mutta se ei välttämättä tarkoita että se olisi huonompi. Kivinen tie teillä edessä jos meinaatte vielä yrittää, ainakaan teillä ei ole ulkoisia tekijöitä joiden takia olisi pakko yrittää.

Itse olen kerran antanut anteeksi pettämisen, mutta se oli niin kova työ.. monta tappelua, itkua ja tuskaa, että toista kertaa en enää antaisi kenellekään anteeksi..

Vierailija
8/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka tuskin onnistuu, tai mistä minä tiedän, mutta toka voi hyvinkin käydä sulle.

Tarkoitatko todella näin? Minä ajattelen, että anteeksi voi antaa (joskus tulevaisuudessa ehkä) mutta jatkaa ei missään tapauksessa. Epäilys on astunut suhteeseen eikä se koskaan tämän ihmisen kanssa poistu.

Vierailija
9/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ainakin oli heti rehellinen eikä niin että paljastui ja sitten selittelemään. Mielestäni tuo voi toimia jos itse pystyt elämään asian kanssa.

Vierailija
10/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtunutta.

Jos annat anteeksi, annat vain luvan pettää sinua uudestaan. Ja sen hän tulee taatusti tekemään.

Jos haluat oikean suhteen, se on jonkun muun kanssa. Jos haluat teeskentelysuhteen joka ei kestä, voit antaa anteeksi.

Vierailija
11/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nopea toiminta antaa ymmärtää, että jotain on ollut ennenkin heidän kahden välillä. Onko pitänyt ihastunutta miestä "varalla"? Henkistä pettämistä hänellä siis on vähintäänkin ollut jo aikaisemmin ja nyt rajat sitten rikottiin kunnolla. En antaisi anteeksi. Luottamus kun menee, niin ei sitä enää takaisin saa. Epäilys jää varjostamaan jatkuvasti suhdetta. Ja kun helposti hyppää varalla pitämänsä miehen sänkyyn, niin mikä estää tekemästä sitä jatkossakin. Jonkun seuraavan kanssa, joka helpottaa kun on taas riidelty ja pitää lähteä purkamaan paineita.

Vierailija
12/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa hänen kanssaan onkin se mitä mietin. Nainen on vähän aikaa sitten kokenut loppuelämään vaikuttavan muutoksen, joka sai hänen tunteensa sekaisin. Tämän vuoksi hän ei ollut enää varma siitä että rakastaako minua. Nyt hän on ilmeisesti varma.

Hänen puheensa kuulostaa kyllä aikamoiselta selittelyltä, mutta ei se poista pettämisestä aiheutunutta kipua.

Ap

Vierailija
13/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tässä se, että pettäminen on tapahtunut niin nopeasti "eron" jälkeen. Kertoo siitä, että tilanne on etukäteen "sovittu" ja osapuolet ovat olleet toisistaan kiinnostuneita. Nyt tämä huomaaminen, että rakastaakin sinua, johtuu varmasti siitä, että mies kenestä oli kiinnostunut+plus meni sänkyyn, oli joko pieniavuinen tai huono sängyssä muuten. Näiden syiden takia ei sitten haluakaan luopua sinusta. Jos sänkyhommat toisen kanssa olisivat toimineet hyvin, pettäjä ei olisi tullut takaisin itkemään. Voi tietysti olla, että olen tässä liian tiukka tai mustavalkoinen, mutta näin se on.

Olet vielä nuori. Anna itsellesi aikaa ja odota että saat kumppanin, jonka ei tarvitse vihapäissään jättää eikä pettää. Valoa alkutalveesi, pidä itseäsi arvossa!

Vierailija
14/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa hänen kanssaan onkin se mitä mietin. Nainen on vähän aikaa sitten kokenut loppuelämään vaikuttavan muutoksen, joka sai hänen tunteensa sekaisin. Tämän vuoksi hän ei ollut enää varma siitä että rakastaako minua. Nyt hän on ilmeisesti varma.

Hänen puheensa kuulostaa kyllä aikamoiselta selittelyltä, mutta ei se poista pettämisestä aiheutunutta kipua.

Ap

No on kyllä selittelyä kerrakseen. Mites kun elämässä nyt sattuu noita muutoksia useampiakin itse kunkin kohdalla? Ovatko seuraavatkin muutokset syitä pettää, koska tunteet vain menevät niin sekaisin? Eihän noin ailahtelevaisen ihmisen kanssa pysty sitoutumaan. Olisi kyllä todella epävarma olo tuollaisen henkilön kanssa... Jatkuvasti suhde liipaisemalla, kun saattaa tapahtua jotakin, mikä virittää kumppanin pettämismoodille.

Vierailija
15/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tässä se, että pettäminen on tapahtunut niin nopeasti "eron" jälkeen. Kertoo siitä, että tilanne on etukäteen "sovittu" ja osapuolet ovat olleet toisistaan kiinnostuneita. Nyt tämä huomaaminen, että rakastaakin sinua, johtuu varmasti siitä, että mies kenestä oli kiinnostunut+plus meni sänkyyn, oli joko pieniavuinen tai huono sängyssä muuten. Näiden syiden takia ei sitten haluakaan luopua sinusta. Jos sänkyhommat toisen kanssa olisivat toimineet hyvin, pettäjä ei olisi tullut takaisin itkemään. Voi tietysti olla, että olen tässä liian tiukka tai mustavalkoinen, mutta näin se on.

Olet vielä nuori. Anna itsellesi aikaa ja odota että saat kumppanin, jonka ei tarvitse vihapäissään jättää eikä pettää. Valoa alkutalveesi, pidä itseäsi arvossa!

Näin. Kun nainen löytää seuraavan ihastuksen ja homma toimii paremmin, niin se on sitten soronoo joka tapauksessa. Piti ensin tätä kaverimiestä, jonka kanssa petti, varalla. Ja nyt aikoo pitää ap:ta varalla, kunnes löytää paremman. Mutta haku päällähän hän selvästi on ollut jo pitemmän aikaa, kun pettämiskumppani oli noin tilauksesta valmiina. 

Vierailija
16/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo vitun cuckold, get a grip

Vierailija
17/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen kahden vuoden yhdessä olon aikana eikä vielä edes ruuhkavuosia koettu. Jätä tuo nainen. Pettää seuraavan kerran kun on lapsi ja sitten on myöhäistä. 

Vierailija
18/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen teoria tuo, että naisella on jatkuva haku päällä ja pitää minua varalla eräänlaisena turvaverkkona. Mahdollista kyllä, mutta erityisen sydämetöntä ja julmaa. Vaikea uskoa tuota, mutta pistää kyllä miettimään.

Ap

Vierailija
19/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut pettää ensimmäistä kertaa, kun noin nopeaa toimintaa oli. 

Vierailija
20/76 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ehdottomia neuvoja antaa. Itse tiedät parhaiten. Mutta oikeasti onko kaikki ohjuksetkaan yhtä nopeita, kuin naisesi oli pettämään! Siksi on täytynyt olla puolivalmiit mestat ja hyvä puheyhteys jo olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi