Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!
Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!
Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki
Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!
Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.
Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.
Kommentit (236)
Kirjat ovat hyviä. Elokuvat aivan paskoja actionteiniperseilyjä. Hobitit on kuvottavia tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan että mikäs ukko se tom on joka asustelee vanhan metsän laidalla. Ukkohan on, anteeksi vain, sekaisin kuin seinäkello. Kuljeksii ja hyppelehtii ja lauleskelee itsekseen metsässä kuin nippemuori aikanaan keräiltyään vääriä sieniä vahingossa. Huolestuttaa lasten kannalta että mitäs jos nuo ottavat tuosta esimerkkiä tai lähtevät tuon ukon matkaan tekemään ties mitä se saa päähänsä tehdä.
Totta! Ja miten sillä höperöllä ukolla on niin kaunis ja nuori vaimo? Varmaan rahan perässä, tai sitten tykkää jännämiehistä. Tai Tom on loitsinut sen.
JA TAAS ON PELLOLTANI KADONNUT MUUTAMA KAALINPÄÄ JA KURPITSA!!1!!1!!!
- Mies petti naispuolisen haltijan kanssa, ero?
- Mies haluaisi minun käyttävän hajuvettä, joka haisee samalta, kuin Lukitarin luola, mitä ajatella?
- Mies/nainen huutaa kuin Nazgul, pitäisikö huolestua?
- Oliko Sauron jännämies?
- Miehellä/naisella on pullossa vettä, joka on otettu jostain Minas Morgulin lähteestä, uskallanko juoda?
- Olen käynyt Valinorissa, haluatko kysyä jotain?
Tykkään pukeutua liehuviin kaapuihin ja koitan kasvattaa naisellisen pitkät hiukset. Miten ottaisin tämän puheeksi vaimoni kanssa?
-Celeborn
Naishobitit, haittaako teitä jos miehen jalat ovat hyvin harvakarvaiset? Minulla on riittävästi karvoja muualla, mutta jalat ovat aika hirveää katseltavaa, jalkapohjissakin tyyliin viisi karvaa ristissä. Olen toki kokenut koulukiusaamista aikoinaan asian vuoksi kun muilla pojilla oli jo aikamiehen jalkakarvat ja minulla vasta untuvaa. Luulin, että ne kasvavat vähän hitaammin, mutta ei.
Vähän aikaa sitten muutin tänne vuorille lumirajassa olevaan kylään, että voin käyttää nahkatossuja ilman että kukaan ihmettelee. Olen kävellyt yksikseni lumihangessa paljasjaloinkin jos se vaikka loisi talviturkkia kintuille, mutta vielä ei näy tulosta.
Nyt yksi hobittineito on selvästi kiinnostunut minusta, mutta välttelen häntä, ettei tulisi eteen tilannetta jossa joudun riisumaan tossut :(. Minäkin olen kiinnostunut hänestä, enkä haluaisi käyttäytyä kylmästi, mutta en ole keksinyt muutakaan. Mutta onko se niin hirmuisen tärkeää naisille, millaiset jalkakarvat miehellä on?
Nimim. Kylmät varpaat, lämmin sydän
Hei te mustakaapuiset hurjastelijat hevosilla, voisitteko hieman ajatella ratsastavanne hiljempaa ainakin lapsiperhetaajamissa. Olen nähnyt samat huligaanit jo useampaan otteeseen Kontulan liepeillä. Tuntomerkit on ylhäällä ja seuraavasta kerrasta teen kantelun viranomaisille!
Voiko huonompaa elokuvasarjaa ollakaan
Mulla tapana seurailla ihmisten elämää, mut en oo mikään stalkkeri vaan kilttimies. Miksi kukaan söpö neito ei halua lähestyä minua? Asun isossa talossa ja oon liekehtivän silmän näköinen kaveri. Viisas ja omasta mielestä ihan empaattinen mut seuraa ei vaan löydy. Mitä helvetin jännäsamoojia tai muita jännämiehiä te kaipaatte. Olen vakiintuneesti elänyt samassa paikassa jo usemman sadan vuoden ajan mutta ei kelpaa. Sarumanin kanssa vaan viestittelen ylilevyllä. Se on omasta mielestään whitefox, mut pettää sekin vaan itseään. En jaksa kohta enää, saatte katua.
Tiedote naulattuna Lothlorienin portinpieleen.
Arvoisat vierailijat, ennen vierailuanne on tehtävä eräs asia selväksi.
Valtiatar Galadrielilla ei ole aikaa katsoa peilistään mihin hukkasitte silmälasinne tai minkä puun juureen seniili betunia-mummo hautasi pöytähopeat tai kuka vei kalat verkostanne.
Shit!!!! Tätä hetkeä on odotettu pieni ikuisuus, mutta nukuin pommiin ja viimeinen laiva Harmaisiin Satamiin lähti tunti sitten. Mikä neuvoksi? En löydä aikatauluja mistään...
nimim. Unikeko vuosimallia 1273 ekaa aikaa
Voisko joku tulla laittaa mulle silmätippoja. Silmä koko ajan liekeissä ja mulla ei oo kehoa.
Ihmisiä aivopestään edelleen kouluissa uskomaan Gondorin sepittämät valheet, joiden mukaan Sauron olisi tarkoituksellisesti murhannut 6 miljoonaa ihmistä, kääpiötä ja haltiaa. Sen sijaan koululaisille ei kerrota mm. sitä että Gondorin kuningas Aragorn oli itse perimältään numenorilainen eli siis niitä, jotka kiihottivat joukkojaan murhaamaan Sauronin jo toisella ajalla. Onko tämä muka objektiivista ja luotettavaa historian opetusta?
Täällä olisi yksi sinkkumies, kaikki naiset nyt kuulolle. Täytyy myöntää avoimesti että on minulla yksi typy katsottuna valmiiksi, mutta häntä en vielä saa, joten jotain pientä kivaa olisi hakusessa. Olen luonteeltani huolehtivainen, työkseni hoidan vanhusta ja autan häntä kaikessa. Mutta olen vähän myös kipakka, taipumusta vastata kieroiluun selkäänpuukotuksella. Sitä saa mitä tilaa! Mulla on viehkeät kutrit ja muhkea viitta. Kirjoitellaan!
Vierailija kirjoitti:
Kysymys erityisesti örkeille ja örkkien vaimoille: onko kukaan nähnyt miltä Sauron nykyään näyttää? Näin hänestä nuoruudenaikaisen maalauksen ja yllätyin miten hottis on ollut. Olisin ikikiitollinen jos joku lataisi kuvaa vaikka aaye.comiin!
Asutaan miehen kanssa Tuhkavuorilla ja sodan päätyttyä kys. ukko muutti meidän naapuriin. Ollut ihan rappiolla sen jälkeen, jonkun hiton rihkaman menetys oli kuulemma liikaa valta-aseman romututtua. Ryypännyt itsensä ihan kauheaan kuntoon. Kaiken lisäksi raahasi tänne jonkun kahdeksanjalkaisen jättiöttiäisen, vaikka taloyhtiössä on lemmikit kielletty!!! (Onneksi ollaan örkkejä, grillattiin se elukka taloyhtiön grillissä sillä välin, kun Sauron oli ryyppyreissullaan. Söin pari koipea, oli ihanan rapsakkaa.)
Jos haluat nähdä Sauronin, sen löytää Tuhkavuorten halvimmalta snagarilta Tuhkaluukusta haastamassa kännissä riitaa viiden aikaan aamuyöllä. Ei kyllä olla miehen kanssa varmoja, onko se alkanut vetää jotain kamaakin, sen hirveän lemmikkielukan menetys taisi olla äijäparalle liikaa...
t. Örkkimamma
Asun Mordorissa, haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea?
t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"
Etkö tiedä yhtään mitään? Metro on kulkenut tänne itään jo iät ja ajat. Sitä odotellessa, että tulisi länsimetro sinne Kontulan snobialueille...
Millaista on asua Konnussa? Jätin mieheni kun mokoma limanuljaska petti minua jonkun takkupersekääpiön kanssa ja koin parhaaksi, että muutan lasten kanssa Rivendellistä kokonaan pois. Muita paikkaehdotuksia otetaan huomioon!
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea?
t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"
Niin, itämetron valmistumista on jo odoteltu hyvä tovi. Lieko vain örkkejä palkattu työmiehiksi säästömielessä, toista olisivat ahkerat kääpiöt jotka taitavat kaivuuhommat!
Tietääkö kukaan että mikäs ukko se tom on joka asustelee vanhan metsän laidalla. Ukkohan on, anteeksi vain, sekaisin kuin seinäkello. Kuljeksii ja hyppelehtii ja lauleskelee itsekseen metsässä kuin nippemuori aikanaan keräiltyään vääriä sieniä vahingossa. Huolestuttaa lasten kannalta että mitäs jos nuo ottavat tuosta esimerkkiä tai lähtevät tuon ukon matkaan tekemään ties mitä se saa päähänsä tehdä.