Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!
Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!
Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki
Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!
Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.
Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.
Kommentit (236)
Huomenna Frodon kanssa paikalliseen oluelle, olisiko muita halukkaita lähdössä?
Rautapiha nurin. Tuhansia örkkejä tulvii avoimille työmarkkinoille. Kiitti vaan, "Sormuksen ritarit". Meni multakin työpaikka alta kun örkit polkee hintoja!
Onko Gandalf valmistunut Tylypahkasta?
Löysin tapailemani miehen luota arvokkaan näköisen sormuksen ja hän kimmastui suunniltaan, kun kysyin siitä. Mistä on kyse? Mies on muuten mukava ja kotona viihtyvää sorttia, mutta tällainen salailu kummastuttaa.
En ymmärrä miksi porukka on kateellinen haltioille. Vaikka haltia elääkin ikuisesti niin siinä on myös pahat haittapuolet. Menet esim. kauppa-apulaiseksi niin olet kauppa-apulainen vielä 2000 vuoden päästäkin kun pomollasi ei ole mitään syytä jäädä eläkkeelle. Kaikki parhaat asuinpaikat on varattu jo joskus 5000 vuotta sitten eikä ne tule vapautumaan ikinä.
Lisäksi jatkuvat ulkonäköpaineet ja vanhempien haltioiden kritiikki jos koitat lähteä metsälle pesemättä hiuksia kunnolla hoitoaineen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, haltiaruhtinatar esiintyi kuninkaan kruunajaisissa avojaloin!
Ihan uskomattoman noloa! Huomaa kyllä, että laivojen lähdettyä tänne jäi vaan sivistymättömiä wt-haltijoita.
*et
Vierailija kirjoitti:
Tytär raahasi kotiin uuden poikaystävän. Oli varmasti muokannut kinderin profiilikuvaa, sillä luonnossa oli aika hirveä ilmestys; kalju, kalvakka arpinen iho ja tosi huonot hampaat. Pitäisikö tytärtä kieltää tapaamasta häntä?
Kuulostaa jotenkin tutulta... Ei kai nimi vaan ala K:lla? Itsekin törmäsin Kinderissä samanlaiseen tapaukseen, vaikka miehen kuvat olivat ihan kivoja ja oli hyvä kirjoittamaan. Mutta aika äkkiä kävi ilmi, että mies oli koko ajan piilotellut sormusta ja oli muutenkin epäluotettava.
En ymmärrä miksi lehdet kirjoittelevat Klonkun ulkonäöstä pahaa. Netti täynnä before and after -kuvia ja muutenkin hänen olemustaan on arvosteltu. Ja mitä kasvojen täyteaineisiin ja leikkelemiseen tulee, niin selvää on, että myös esim Legolas on käynyt leikkauttamssa nenäänsä ja leukaansa. Korvista en viitsi edes sanoa mitään! Mutta vain Klonkkua haukutaan! Legolas on lehtien suosikki "hoikkaakin hoikempi vartalo, katso kuvat!" Joten miksi Klonkun hoikkaa vartaloa ei arvosteta myös? Vai onko niin, että tänä "kehopositiivisuuden" aikana Klonkun aiempi ylipaino oli ihan ookoo? Muistan kun nelisen sataa vuotta sitten naisten ulkonäkö oli aina tapetilla, mutta nyt se on hiljaa kääntynyt miestenkin arvosteluun.
Onko muut huomanneet samaa!!??
Neuvoja kaivattaisiin kipeästi! Olen nuori hobittinainen ja seurustelen haltian kanssa. Suhde on siinä vaiheessa, että mietitään yhteen muuttoa tai peräti naimisiin menoa. Ongelma on siinä, että tämä mun Konnun sinkkukämppä on liian pieni ja matala haltialle. Se tahtoisi, että muutan Rivendeliin. Ihan kiva paikka, mutta on vähän turhan kaukana Konnusta. Kaikki kaverit ja sukulaiset asuu täällä, enkä tunne Rivendelistä ketään. Lisäksi se kuullostaa vähän elitistiseltä, ja pelottaa, että tällaista karvajalkaista hobittia pidetään ihan junttina siellä. Mitä tekisitte mun tilanteessani?
ei kivaa kirjoitti:
Hei te mustakaapuiset hurjastelijat hevosilla, voisitteko hieman ajatella ratsastavanne hiljempaa ainakin lapsiperhetaajamissa. Olen nähnyt samat huligaanit jo useampaan otteeseen Kontulan liepeillä. Tuntomerkit on ylhäällä ja seuraavasta kerrasta teen kantelun viranomaisille!
Aina te ykät ootte valittamassa ja ilmiantamassa. Onnex on viisaitakin ykiä, kuten esim Saruman.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lehdet kirjoittelevat Klonkun ulkonäöstä pahaa. Netti täynnä before and after -kuvia ja muutenkin hänen olemustaan on arvosteltu. Ja mitä kasvojen täyteaineisiin ja leikkelemiseen tulee, niin selvää on, että myös esim Legolas on käynyt leikkauttamssa nenäänsä ja leukaansa. Korvista en viitsi edes sanoa mitään! Mutta vain Klonkkua haukutaan! Legolas on lehtien suosikki "hoikkaakin hoikempi vartalo, katso kuvat!" Joten miksi Klonkun hoikkaa vartaloa ei arvosteta myös? Vai onko niin, että tänä "kehopositiivisuuden" aikana Klonkun aiempi ylipaino oli ihan ookoo? Muistan kun nelisen sataa vuotta sitten naisten ulkonäkö oli aina tapetilla, mutta nyt se on hiljaa kääntynyt miestenkin arvosteluun.
Onko muut huomanneet samaa!!??
Kateus vie kalatkin vedestä. Klonkku on niin jumalattoman kaunis ja lahjakas, että plösöt perusmiehet on vain odottaneet tilaisuutta saada revitellä hänen ongelmillaan. Ulkonäön ivaamista en etenkään ymmärrä. Hänellä voi olla jokin autoimmuunisairaus tai muu. Ja hoikka hän on aina ollut.
Mun hevosella taitaa olla raivotauti. Silmät punertaa tulehduksesta ja vaahtoaa suusta. Kavioissakin näyttäis joku tulehdus jylläävän. Sanoin tuosta työnantajalle, se käski olla valittamatta. Säälittää vaan tuo kaakki, ja naapuritkin huomauttelee kun se korskuu ja potkii tallin seiniä päiväsaikaan. Osaisiko kukaan vinkata hyvää eläinlääkäriä? Ja sepän palveluksia tarvis kans. Parhaan puukon terä katkesi. Mielellään halpa, oon itse maksumiehenä.
Olen örkki ja minua on alkanut mietityttää ketkä on mun äiskä ja iskä. Mehän synnytään semmoisista mutakuopista tms ja joudutaan suoraan töihin. Örkinsydäntäni kivistää kun ajattelen yksinäisyyttäni. vaikka meitä onkin paljon, en koe muita sisaruksikseni. Lohdutuksen sanoja/ tietoa? Sukututkimus?
Vierailija kirjoitti:
Olen örkki ja minua on alkanut mietityttää ketkä on mun äiskä ja iskä. Mehän synnytään semmoisista mutakuopista tms ja joudutaan suoraan töihin. Örkinsydäntäni kivistää kun ajattelen yksinäisyyttäni. vaikka meitä onkin paljon, en koe muita sisaruksikseni. Lohdutuksen sanoja/ tietoa? Sukututkimus?
MyOrcitage.orc -sivustolla suosittelen vierailemaan. Tilasin sieltä dna-testin. Selvisi, että minussa on puoliörkkiä ja myös että mutakuopassani on ollut hevosen lantaa. Se selittänee jotkut ulkonäköpiirteeni, joita olen aina joutunut häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MyOrcitage.orc -sivustolla suosittelen vierailemaan. Tilasin sieltä dna-testin. Selvisi, että minussa on puoliörkkiä ja myös että mutakuopassani on ollut hevosen lantaa. Se selittänee jotkut ulkonäköpiirteeni, joita olen aina joutunut häpeämään.
Meitä on moneen vankkuriin. Mun kuoppaan kakki hiiri. Haarniskat ja aseet on standardikokoa, minä en. Pääsin kuitenkin legioonan maskotiksi.
T: Uniikki Uruk-Hai
ps. Etsin mukavaa kääpiö tai hobbittityttöä tositarkoituksella. Yhteystiedot saa toimituksesta.
Joo... Voin omakohtaisesta kokemuksesta sanoa, että varokaa oikeasti naiset häntä! Itse en heti tajunnut, millaisesta tyypistä on kyse. Aika pian alun jälkeen jo ilmapiiri alkoi kyllä kiristyä. Toisinaan taas seuraavana päivänä kaikki oli ihan hyvin. Klonkku muuttui kuitenkin koko ajan joustamattomammaksi ja hankalammaksi. Lopullisen ratkaisun tein, kun hän ei kerta kaikkiaan tullut toimeen lasteni kanssa (minulla on kaksi aiemmasta liitosta). Ajattelin, että ajan myötä olisi helpottanut, mutta sellaista ei ollut näköpiirissä.
Kuten arvata saattaa, niin hän ei ottanut sitä kovin hyvin, kun sanoin haluavani erota. Seuraavana aamuna pihanurmikolleni oli ilmestynyt kuolleilla pienjyrsijöillä ja kakalla muodostetuin kirjaimin herjoja ja uhkauksia. En usko, että se olisi ollut kukaan muu. Sitä seuraavana aamuna huomasin, että puinen puutarhakeinuni oli yön aikana silputtu pieniksi paloiksi. Pureskeltuja laudanpätkiä ja hienon hienoa sahajauhoa oli levitelty pitkin pihaa. Sen jälkeen kiusanteko loppui, ja epäilenkin, että Klonkku joutui tuolloin taas kiven sisään.