Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!
Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!
Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki
Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!
Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.
Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Millaista on asua Konnussa? Jätin mieheni kun mokoma limanuljaska petti minua jonkun takkupersekääpiön kanssa ja koin parhaaksi, että muutan lasten kanssa Rivendellistä kokonaan pois. Muita paikkaehdotuksia otetaan huomioon!
No jos olet haltija niin kyllä sua ja lapsiasi tullaan katsomaan kieroon Konnussa jossa ei asu kuin hobbitteja. Jos luulet että hobbitit on mukavia ja suvaitsevaisia niin erehdyt, sisäänpäinlämpenevämpää paikkaa et kyllä löydä. Hobbittimammat tuskin sinulle edes puhuvat ja turha odottaa lapsille kutsua syntymäpäiville. Rasisteja ovat suoraan sanottuna. Johtuu siitä että eivät ole nähneet oikein mitään elämää Konnun ulkopuolella, kauhea haloo tehtiin kun se yksi lähti johonkin matkalle ja kirjoitti oikein kirjankin reissustaan
Onko kukaan nähnyt "Nössöä"?
Rakas lemmikkimme Nössö on poistunut omasta pikku lammestaan johonkin aikaan viimeyönä eikä sitä ole löytynyt etsinnöitä huolimatta. Nössö on luonteeltaan ujo ja ehkä hieman raju otteissaan mutta perusluonteeltaan lempeä kunhan sen antaa rauhassa lähestyä omilla ehdoillaan.
Nössön tuntomerkit: Noin 10 metrinen tummahko, pyöreähkö täplikäs ruumis jossa on 15 silmää ja 25 20-40 metristä lonkeroa.
Jos näette Nössön esim. lähijärvessä tai joessa niin ottakaa yhteys Moriaan ja kysykää Grg'ngz:ia. Löytöpalkkio.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt "Nössöä"?
Rakas lemmikkimme Nössö on poistunut omasta pikku lammestaan johonkin aikaan viimeyönä eikä sitä ole löytynyt etsinnöitä huolimatta. Nössö on luonteeltaan ujo ja ehkä hieman raju otteissaan mutta perusluonteeltaan lempeä kunhan sen antaa rauhassa lähestyä omilla ehdoillaan.
Nössön tuntomerkit: Noin 10 metrinen tummahko, pyöreähkö täplikäs ruumis jossa on 15 silmää ja 25 20-40 metristä lonkeroa.
Jos näette Nössön esim. lähijärvessä tai joessa niin ottakaa yhteys Moriaan ja kysykää Grg'ngz:ia. Löytöpalkkio.
Saattaa olla että näon Nössön. Ohikulkumatkalla näin jonkun porukan katkovan sellaisen herttaisen otuksen lonkeroa.
Meinasin puuttua asiaan, mutta enpä sitten. Saruman kun täällä nykyään jo hallitsee niin laki on sellainen, että sitä voi itse vielä saada jonkun syytteen.
Lähellä olevassa vuoressa asustava lohikäärme häiritsee koko kyläämme todella paljon. Se hamstraa sinne onkaloonsa kaiken kiiltävän ja leimautti juuri 12-lapsisen perheen talon ilmiliekkeihin. Miten pitkään lohikäärmeet oikein elävät? Tämä yksilö on tarujen mukaan jo reippaasti yli tuhannen vuoden ikäinen.
Ihmisiä olemme, eli me elämme erittäin lyhyen elämän - ja senkin tässä kurjuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista on asua Konnussa? Jätin mieheni kun mokoma limanuljaska petti minua jonkun takkupersekääpiön kanssa ja koin parhaaksi, että muutan lasten kanssa Rivendellistä kokonaan pois. Muita paikkaehdotuksia otetaan huomioon!
No jos olet haltija niin kyllä sua ja lapsiasi tullaan katsomaan kieroon Konnussa jossa ei asu kuin hobbitteja. Jos luulet että hobbitit on mukavia ja suvaitsevaisia niin erehdyt, sisäänpäinlämpenevämpää paikkaa et kyllä löydä. Hobbittimammat tuskin sinulle edes puhuvat ja turha odottaa lapsille kutsua syntymäpäiville. Rasisteja ovat suoraan sanottuna. Johtuu siitä että eivät ole nähneet oikein mitään elämää Konnun ulkopuolella, kauhea haloo tehtiin kun se yksi lähti johonkin matkalle ja kirjoitti oikein kirjankin reissustaan
No nyt on muitakin lähtenyt, neljä hobittia ainakin. Ja se aiempi reissaaja, sekin katosi kuin tuhka tuuleen. Gandalf liittyy jotenkin näihin kuvioihin, tiedä sitten mihin asti hän niitä hobittinuorukaisia on viemässä.
Vierailija kirjoitti:
Lähellä olevassa vuoressa asustava lohikäärme häiritsee koko kyläämme todella paljon. Se hamstraa sinne onkaloonsa kaiken kiiltävän ja leimautti juuri 12-lapsisen perheen talon ilmiliekkeihin. Miten pitkään lohikäärmeet oikein elävät? Tämä yksilö on tarujen mukaan jo reippaasti yli tuhannen vuoden ikäinen.
Ihmisiä olemme, eli me elämme erittäin lyhyen elämän - ja senkin tässä kurjuudessa.
Lohikäärmevihaajat taas vauhdissa :DDD Mä asun ihan vuorien keskellä ja täällä niitä lohikäärmeitä vasta onkin!! Mutta en mä niitä pelkää, en tajuu tätä hysteriaa, lohikäärmeet ei oo tappanut yhtään ihmistä sataan vuoteen. Kummat olikaan täällä ensin, ne vai ihmiset!? Niinpä. Lohikäärmeet kuuluu Keski-Maan luontoon!
Mä en ymmärrä yhtään koko aloitusta enkä muiden kommentteja😭
Hobitteja on nykyään kaikkialla. Kääpiöitäkin vaeltelee missä sattuu. Kääpiöillä nyt on kodit tuhoutuneet siellä kaivoksissa, eli niitä pitää auttaa. Mutta hobitit on vaan elintasopakolaisia. Ne voisi ihan hyvin mennä takaisin kotiinsa!
Onko muilla ollut ongelmia sudenratsastajien kanssa? Meillä lapset pelkää niitä ja en uskalla päästää ulos keskenään kun olen kuullut että sellaiset ovat hobbittilapsia vieneet mukanaan...Nykyään saa myös pelätä niitä Urukhai-tyyppejä. Maailma ei ole enää sama kuin ennen kun ei ollut kaikenlaisia vaaroja, nyt pahuus leviää Mordorista. Haukkukaa vaan ennakkoluuloiseksi mutta kyllä näin on, se silmä on yksi riesa. Kirjoitan tämän anonyymistä osoitteesta ettei mordorilaiset pysty jäljittämään kuka olen...
Velhoilla on ihan liian lyhyet työpäivät ja liian pitkät kesälomat!
Kuinka paljon teidän perheellä menee ruokaa kuukaudessa viisilapsisen hobbittiperheen elättämiseen? meillä ihan liikaa! Syövät kuin porsaat, kaiken minkä eteensä saavat. Ja aina sama miettiminen sen toisen aamiaisen kanssa, kun nirsoilevat jos on samaa ruokaa kuin ensimmäisellä aamaiaisella. Välillä olen niin väsynyt että heitän heille siinä vain omenoita mutta pelkään että joku tekee hobbitinsuojeluilmoituksen kun eivät saa tarpeeksi ja monipuolista ruokaa...t. Väsynyt hobbittimamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ihan totta? Kuulin tuttavaperheen äidiltä, että siellä ravaa kaikenlaista porukkaa ihan yhtenään eikä ole mitään meteliä noussut. Ollaan perheenä hyvin rauhaa rakastavia ja luulisin, että sopeutuisimme sinne vallan mainiosti, mutta jos naapurit olisivat noin inhottavia niin hieman epäilyttää :/ Mies hankkinut kämpän Synkmetsästä, joten se ei ole myöskään vaihtoehto. Onko olemassa muita lapsiperheille sopivia asuinpaikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon teidän perheellä menee ruokaa kuukaudessa viisilapsisen hobbittiperheen elättämiseen? meillä ihan liikaa! Syövät kuin porsaat, kaiken minkä eteensä saavat. Ja aina sama miettiminen sen toisen aamiaisen kanssa, kun nirsoilevat jos on samaa ruokaa kuin ensimmäisellä aamaiaisella. Välillä olen niin väsynyt että heitän heille siinä vain omenoita mutta pelkään että joku tekee hobbitinsuojeluilmoituksen kun eivät saa tarpeeksi ja monipuolista ruokaa...t. Väsynyt hobbittimamma
Missä päin käyt ruokaostoksilla? Meillä haltioiden keskuudessa syödään paljon lembas-leipää, puolikas riittää neljälle lapselle koko päiväksi. Säästyy rahaakin aika hyvin. Briin S-Marketista pitäisi löytyä!
avulias haltiamamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin käyt ruokaostoksilla? Meillä haltioiden keskuudessa syödään paljon lembas-leipää, puolikas riittää neljälle lapselle koko päiväksi. Säästyy rahaakin aika hyvin. Briin S-Marketista pitäisi löytyä!
Ei meillä Konnussa ole mitään kauppoja, kasvatetaan kaikki itse!
Asutaan Cirith Ungolin lähellä, tai no ei edes lähellä, mutta sen verran kuitenkin että lapsuudesta saakka olen kuullut hurjia tarinoita sinne menneistä matkamiehistä ja lapsista, jotka eivät koskaan palanneet. Itse en uskaltaisi mennä lähellekään kyseistä paikkaa ja vanhoissa satukirjoissa pelkkä Lukitarin piirroshahmo saa aikaan kylmiä väreitä, jotkuhan uskovat sen olemassaoloon mutta kai se on vaan vanha kansantaru. Oletteko kuulleey kyseisestä hahmosta?
No, ongelmani on se, että poikani, joka on jo kasvanut melko miehisiin mittoihin, on alkanut osoittamaan suurta kiinnostusta kyseistä paikkaa kohtaan ja hänen raapustukistaan sain selville, että ehkä suunnittelee sinne lähtemistä! Miten voin estää? Pelottaa?!
KADONNUT :
musta iso hevonen ja musta viitta, jonka jätin hevosen selkään sillä aikaa kun olin paskalla.
T. Khamül
Että inhottaa ne wt-kääpiöt, julkisilla paikoilla sikailevat ja naureskelevat kovaan ääneen kun jonossa käyvät jokainen ottamassa ison roskaruoka-annoksen sikaa ruoka-aikaan. Saisivat pysyä siellä pimeissä kaivoksissaan!
Kuka varasti marjapiiraan ikkunalaudaltani Konnussa? Varas ilmoittautukoon nyt!
olen juuri kävelemässä mordoriin, haluatko kysyä jotain?
Näin vahingossa iskäni työpöydällä mulle ostetun lipun johonki fucking laivaan en tod oo menossa mun kaikki frendit jää tänne ja sitä paitsi olen vähä ihastunu yhteen jätkään mä kyl karkaan kotoo en mee siihen botskiin mitä mä teen apua?!