Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!

Vierailija
06.11.2017 |

Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!

Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki

Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!

Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.

Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.

Kommentit (236)

Vierailija
81/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ ÄRSYTTÄÄ naiset jotka ajattelee olevansa hyviä jätkiä ja tunkee miesten mukaan. Niin kuin toi Eowyn. Miten säälittävää, että pitää pyöriä miekankin kanssa niin kuin muka osaiskin jotain ja tunkea taisteluihin. Pysyis vaan keittiössä keittämässä kaalta ja naurista.

Vierailija
82/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveritkin kuittailevat kirjoitti:

Onko noloa jos vaimoni on minua vanhempi? Olen 96 ja vaimoni täyttää torstaina 4380. Hän on haltia, minä kääpiö.

Ei -ttuuuu :_D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Appikset tulossa kylään kotikoloomme, mitä ihmettä oikein tarjoaisin toisella aamiaisella? Appi haluaisi aina vain niitä iänikuisia sieniä, ja anoppi taas nyrpistelee kaikelle. Parhaat reseptit jakoon, kiitos!

Vierailija
84/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea? 

t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"

Lauantaina. (vuosi on vielä auki)

Juna, jossa on merkki "M" ajaa lännestä Morian kaivoksilta (jossa on paljon kultaa) itään Mordoriin. Suomeksi aseman nimi on Mordorinmäki. Sitä edeltävä asema on muuten varsin harhaanjohtavasti "Kontula". Tämä johtuu Mordorin maan johtajan Jan Tuomiovuoren huihai-suhtautumisesta kaupunkimaantieteeseen.

Idän puolella toisena päätepisteenä on Viimapää (siellä on iso satama ja värikästä elämää ja nuoriso kutsuu sitä jo kotoisalla nimellä V*ttupää). 

Vierailija
85/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies söi lasten Lembas -leivät? Mitä teen??

Pitääkö nyt sitten tehdä jshap (jätäsehobittiansaitsetparempaa)?

Tsekkaapa Haltiavauva-bändin viisu "Mies syö lapsen lembakset" - loistavaa kamaa! Et ole yksin tän ongelman kanssa.

Vierailija
86/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piippuruohon kasvatus ja käyttö laillista Konnun ulkopuolella?

Vierailija
87/236 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että kaikki ne tarinat on oikeesti totta? Mä kyllä väitän että Bilbo ja Frodo on vaan poltelleet jotain muuta kuin tupakkia...

Vierailija
88/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko luottaa siihen, että kotkat pelastaa mun penskat jos joutuvat leikkiessään pulaan? Mulla on kädet täynnä tätä hallintopskaa nyt kun Mordorin väki kukistettiin ja en ehtis koko ajan kyttäämään jälkikasvua.

Vierailija
89/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa, koska Bombadililta tulee uusia veisuja? Tykkään sen lennokkaista sanoituksista!

Poikani uusi kaveri on nahanvaihtaja. Uskaltaako päästää pojan yökylään?

Lapselle nimeksi Celegorm, mitä mieltä? Ollaan kääpiöitä

Vierailija
90/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä taas kylällä kuulin. Se epätoivoinen tytönheitukka, joka oli kovasti sen varatun miehen, Aragornin, perään on vissiin tyytynyt lohdutuspalkintoon. Oli puhetta Eowynin ja Faramirin kihlauksesta. Ei kuulema enhän kiinnosta taistelukentät vaan aikoo ruveta kotirouvaksi. Ihme lortto, eikö se vedellyt jonkun puolituisenkin kanssa jossain vaiheessa, ja huuteli jotain feministitotuuksia sille yhdelle velhokuninkaalle. Villeimmät huhut kertoo, et se oli tehnyt viharikoksenkin, mut siitä ei ole todisteita.

Vierailija
91/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoiluehdotuksia juhliin? Ajattelin raikkaita haltijaleipiä.

Örkki- vai haltijajuhliin? Haltijaleivällä ja *haltija*leivällä on iso ero.

Vierailija
92/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko luottaa siihen, että kotkat pelastaa mun penskat jos joutuvat leikkiessään pulaan? Mulla on kädet täynnä tätä hallintopskaa nyt kun Mordorin väki kukistettiin ja en ehtis koko ajan kyttäämään jälkikasvua.

Ei kannata! Mulla on 6 haltialapsen sijaan enää 5 jäljellä, kun tyhmästi luotin moiseen. Ukko kuoli suruun sen takia. Hanki mieluummin lapsenvahti, saat pennut elävänä takaisin.

Vierailija
93/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko piippuruohon kasvatus ja käyttö laillista Konnun ulkopuolella?

Ei ilman erityislupaa, mutta sen saamisessa kestää ikuisuus ja pitää täyttää hirveästi papereita, joten en lähtis Keski-Kelan kans leikkimään. Pimeästi vaan, ei sitä kukaan kyttää jollet erikseen mene kylille huutelemaan.

Vierailija
94/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lapselle nimeksi:

veljesten nimet on siis celebrom, celegrom, celevrom, celedrom ja celecrom ja tämä uusin on tyttö

ollaan siis hobitteja

Vierailija
95/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ommella minulle Synkmetsän kansallispuvun? Synkmetsän kansallispuvun ompelijaa etsin täältä. Jos Konnusta löytyisi joku Synkmetsän kansallispuvun ompelija. Tarvikkeet voin maksaa, ja vähän työstä myös jos joku täältä Konnusta ompelisi minulle Synkmetsän kansallispuvun.

Vierailija
96/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi hotimpi, Aragorn vai Legolas?

Vierailija
97/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on alkanut polttamaan piippukessua. Olen kuullut että se saa aikaan psykooseja ja aloitekyvyttömyyttä. Mikä neuvoksi?

Vierailija
98/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä lapselle nimeksi:

veljesten nimet on siis celebrom, celegrom, celevrom, celedrom ja celecrom ja tämä uusin on tyttö

ollaan siis hobitteja

Lilja, Orvokki, Leinikki... ym. perinteiset kukkanimet ovat tulleet takaisin muotiin. Haltijanimet kuten Arwen, Galadriel ym. on aika hobittitrashia, yritetään olla muka hienompia.

Vierailija
99/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähdössä poikaporukalla reissuun. Ei osaa sanoa milloin palaavat ja ei kuulemma voi kertoa yksityiskohtia reissusta. Bilbo oli varannut niille majatalon ja kuulemma heidän piti käydä viemässä jotain jonnekin. Hobittiukot on just tuollaisia, lähtevät keskenään leikkimään jotain sankareita eikä edes sano milloin tullaan takaisin! Onko muilla samanlaista?

Vierailija
100/236 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi hotimpi, Aragorn vai Legolas?

Aragorn tietenkin. Minä en ala haltioihin sekaantumaan! Naapuri lankesi sellaisen pauloihin ja alkoi pitää hiuksiaan laineilla ja käyttämään otsakoruja ja eteerisiä henkäyksenkevyitä kaapuja.  Bloggasi niistä sitten päivän asu -kuvia eikä tajunnut ollenkaan miten naurettavalta näytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi