Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!
Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!
Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki
Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!
Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.
Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.
Kommentit (236)
Onko isäni narsisti? Hän on ylimielinen mäntti, eikä anna minun poistua kotoa juuri minnekään. Hänellä on täysin noussut valta-asemansa hattuun ja on enemmän kuninkaallinen kuin vanhempani, ja on enemmän kiinnostuneempi ulkonäöstäni kuin siitä mitä minulle kuuluu, jatkuvasti näprimässä hiuksiani ja moittii jos en suunnilleen pidä taskupeiliä mukana... epäilen hänen olevan myös alkoholisti, sillä löydän viinilaseja ympäri käytäviä ja tyhjiä pulloja vielä enemmän. Ei kuitenkaan suostu myöntämään omaavansa ongelman :/ Onko muita samassa tilanteessa?
Poikamme yrittää muuttaa kotoa pois, vaikka on vasta 25! Noin pieni hobitti ei voi pärjätä omin neuvoin. Olen kysellytkin kyynelsilmin, eikö äidin laittama ruoka kelpaa! Saa käydä pubissa ja poltella Pohjanmaan pehkua niin paljon kuin haluaa, emme ole estäneet millään tavalla. Silti hän vain haluaa pois perheensä parista.
Kauheinta tässä kaikessa on, että olen kuullut että hän tahtoisi matkustella! Kunnon hobitin ei tarvitse Kontua kauemmaksi lähteä! En halua että naapurit luulevat että meillä on samanlainen meininki kuin vanhalla Bilbo-vainaalla, joka juoksenteli siellä ja täällä, ja lopulta katso vallan!
Miten saisin yhtä upeat hiukset kuin Thranduililla? Omat hiukseni ovat kuivan karheat ja hieman kiharat. Mitä tuotteita kannattaisi käyttää? Myös hiustensuoristaja pitänee ostaa?
Pitäisikö antaa pojalle lupa lähteä leffaan kavereiden kanssa? Ollaan vasta muutettu Kontuun ja heti pitäisi lähteä riehumaan. Poika on 29 ja kaveripiirinsä ainoa hobitti, joten pelkään että jotain sattuu tai ettei hänestä pidetä huolta tarpeen vaatiessa. Elokuvakin saattaisi olla ties mikä väkivaltafilmi :( Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on ihastunut johonkin rasvalettiseen hiippariin joka hengailee joidenkin kitukasvuisten karvajalkojen ja partahipsetereiden seurassa. Lisäksi ihastuksen kohteella on kuulemma joku puumakin odottamassa, miten puhun kaverilleni järkeä että kannattaisi jättää mokoma ja katsella muita, parempia vaihtoehtoja?
Se kuolleen Boromirin veli, oliko Faramir, on kai edelleen sinkku...käske laittaa viestikirjelmä vaikka pikaisesti kotkien nokassa Gondoriin! Kaipaisi varmaan nyt lohduttajaa. Ja sillä on valkoinen hulppea palatsi!
Pahoittelut kun paljastin vahingossa Boromirin kuoleman...Näin tämän näyn sattumalta kaivostani. t. G
Kuinka tehdä persoonallisia lettejä pitkiin hiuksiin? Kaveri äsken moitti minua hänen matkimisestaan, minulla ei kuulemma ole omaa persoonaa yhtään ja kaikki kääpiöt häpeävät minua.
Aragorn hankki vihdoin ja viimein korkeammat jakkarat pöytänsä ympärille. Niin kauan siitä kyllä huomauteltiinkin, mutta nyt asia on kunnossa. Kunnon ystävä.
-Bilbo
Onko se Keski-Maan paikallismetro tulossa koskaan, vai pitääkö yhä ottaa Synkmetsästä bussi jos tahtoo Mordoriin? Kuulemma sinne on mahdoton kävellä.
Sheivaako teidän vaimonne jalkakarvoja. Mielestäni ei ole yhtään naisellista saatikka seksikästä kasvattaa noita jalkapöydän karvoja ja vaimoni ei niitä suostu ajelemaan. T:Hobitteja olemme
Eisengardin bussikuski ei ottanut meidän Valtteria kyytiin!!
Selittäkää joku vihdoin ymmärrettävällä tavalla kuka tai mikä helvetti se Sauron on? Katsoin sen Hobitti sarjan (täyttä roskaa muuten) ja Sormusten herra sarjan ja pelasin Shadow of Mordor pelinkin läpi eikä silti ole mitään aavistusta kuka tai mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Eisengardin bussikuski ei ottanut meiän Valtteria kyytiin!!
Oletko nyt aivan varma asiasta? Jospa Valtteri vaan halusi uudet ponikärryt?
Kuulin, että Samilla ja Frodolla on suhde. Kuulemma lähtivät yhteiselle salalomalle itään ja jakoivat jo Pomppivassa Ponissa huoneen kaverini mukaan. Voiko olla totta, koska Samhan on naimisissa Ruusan kanssa ja heillä on lapsiakin. Olen kyllä huomannut moni lapsista näyttää enemmän Rankkibukeilta kuin Gamgeilta.
Asumme tällä hetkellä Briissä, mutta puoliso sai ylennyksen ja vaihtoehdoiksi siirtyä joko Gondoriin tai Rivendelliin . Kumpaa arvon palstalaiset suosittelee mukavammaksi asuinpaikaksi, kun tarkoitus on koko perheen lähteä mukaan. Itse ajattelin ensin Rivendelliä, mutta sitten on riskinä, että tuo 16 vuotias teini kuitenkin ihastuu johonkin haltijaan. Olisiko Gondor kuitenkin siinä suhteessa turvallisempi ?
Huolestunut siskostani kirjoitti:
Kuulin, että Samilla ja Frodolla on suhde. Kuulemma lähtivät yhteiselle salalomalle itään ja jakoivat jo Pomppivassa Ponissa huoneen kaverini mukaan. Voiko olla totta, koska Samhan on naimisissa Ruusan kanssa ja heillä on lapsiakin. Olen kyllä huomannut moni lapsista näyttää enemmän Rankkibukeilta kuin Gamgeilta.
Kuulin olan yli, kun Sam viittasi Frodoon Rakkaana herrana, kuulostaa kyllä suhteelta minulle. Kulissiliitto siis.
Vierailija kirjoitti:
Asumme tällä hetkellä Briissä, mutta puoliso sai ylennyksen ja vaihtoehdoiksi siirtyä joko Gondoriin tai Rivendelliin . Kumpaa arvon palstalaiset suosittelee mukavammaksi asuinpaikaksi, kun tarkoitus on koko perheen lähteä mukaan. Itse ajattelin ensin Rivendelliä, mutta sitten on riskinä, että tuo 16 vuotias teini kuitenkin ihastuu johonkin haltijaan. Olisiko Gondor kuitenkin siinä suhteessa turvallisempi ?
Gondorin kuningas on lempinimeltään Haltiakivi ja luulen, että siellä suunnitellaan lomakylpylää hatijoille. Eli en usko, että siellä saisi olla haltijoilta rauhassa. Lomailevat haltijat kuulemma haluavat panna kaikkea, mikä liikkuu. Lisäksi Gondorin naapurissa on tuo Mordorin vuokralähiö, missä liikkuu todella epämääräistä väkeä ja vuorikin savutti aika paljon aiemmin. Eli itse kyllä muuttaisin Rivendelliin, lyhyempi matka kotiin, haltijaukot vaimojensa silmien alla käyttäytyvät paremmin ja vaellusmaastot ympärillä on turvallisemmat. Jos haluaa mennä välillä vuorille laskettelemaan, sekin on lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Gondorin kuningas on lempinimeltään Haltiakivi ja luulen, että siellä suunnitellaan lomakylpylää hatijoille. Eli en usko, että siellä saisi olla haltijoilta rauhassa. Lomailevat haltijat kuulemma haluavat panna kaikkea, mikä liikkuu. Lisäksi Gondorin naapurissa on tuo Mordorin vuokralähiö, missä liikkuu todella epämääräistä väkeä ja vuorikin savutti aika paljon aiemmin. Eli itse kyllä muuttaisin Rivendelliin, lyhyempi matka kotiin, haltijaukot vaimojensa silmien alla käyttäytyvät paremmin ja vaellusmaastot ympärillä on turvallisemmat. Jos haluaa mennä välillä vuorille laskettelemaan, sekin on lähempänä.
Haltiakivi, oot joku örkki. Et ees osaa kirjottaa. Ja kaikki tietää, et mitään kylpylää ei oo tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin enttimies on koko ajan kovana! Pelottaa päästä lapsia ulos!
Meillä oli sama ongelma mutta mieheni kävi vetämässä sellaiset katat siihen että suhina vaan kävi. Ei ole sen jälkeen enttiä näkynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea?
t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"
Miksi sinne gettoon edes pitäisi kunnon ihmisen tai hobbitin mennä? Siellähän pyörii kaduilla pelkästään tummia örkkejä jotka ahdistelevat kaikkia pimeän tullen!
Yksittäistapauksia! Ilmoitettu asiattomaksi!
Se kuolleen Boromirin veli, oliko Faramir, on kai edelleen sinkku...käske laittaa viestikirjelmä vaikka pikaisesti kotkien nokassa Gondoriin! Kaipaisi varmaan nyt lohduttajaa. Ja sillä on valkoinen hulppea palatsi!