Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset eivät tykkää kirsikasta ja kookoksesta

nanna
06.11.2017 |

Jotenkin tuntuu että keskimääräinen suomalainen ei pidä kirsikan makuisista tuotteista (esim. suklaat, juomat ym.) ja niitä on niukasti tarjolla, toisin kuin vaikka Saksassa jossa kaupat on täynnä kirsikkatuotteita. Sama juttu tuntuu olevan kookoksen kanssa. Itsehän rakastan molempia joten en ymmärrä miksi. Oletteko huomannut samaa juttu?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kirsikkajogurteista, kookosrahkoista ja jopa lapsena 80-90 luvulla olin onnellinen jos sain edes yhden esanssifeikkikirskikan. Meillä ei mitään herkkuja koskaan ollut, koska ne ovat pierunlierua ja höpönpöpöä mitä minä arvoton lapsi en vaan tarvite. Myös itkeminen on häpeällistä ja reipas kunnon lapsi ei ole mikään kielikello tai kantelupukki.

Minulle esanssikirsikka oli hieno asia.

Et sinä ollut arvoton lapsi. Harmi, jos sinua kohdeltiin ikävästi. Olet kunnon ihminen ja ansaitset esanssikirsikkasi. 

Vierailija
42/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vain tuoreista kirsikoista mutta hyviä on vaikea saada Suomesta. Etelä-euroopassa syön niitä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka kyllä maistuu, jopa ne ei todellakaan terveelliset esanssit. Mutta kookos on joku julma pila suoraan h*lvetistä.

Vierailija
44/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirsikka on hyvää mutta kookos on järkyttävää kuraripulipaskaa 

Vierailija
45/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kirsikoista, sopii hyvin esim. piirakoihin ja jogurttiin, kirsikkahillo on myös hyvää. Kookos on ok pieninä määrinä ruuissa ja makeissa leivonnaisissa ja suklaassa, mutta en pidä voimakkaasti kookoksen hajuisista vartalo- tai aurinkovoiteista.

Vierailija
46/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet kirsikat, kirsikkaviini ja itse tyhty kirsikkahillo on hyvää. Tuore kirsikka ja suklaa on hyvää, kirsikkasuklaa on kamalaa tai kirsikka-suklaajäätelöä, yäks.

Kookoshiutaleet ovat hirveitä, niinkuin palasaippuasta olisi lastuja vedelty. Joskus purskuteltiin kookosöljyä, valkoiset hampaat piti saada, sen jälkeen en ole voinut kookosta pitää ruokana.

Vierailija
47/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirch ...aahh!!

Schwartzwaldilainen kirsikkatorttu, kirsikkalikööri, kirsikkamehu, kirsikat. Parasta mitä tiedän <3

Onneksi nykyisin Lidlistä saa hyviä joulumarsipaaneja ja niitä ihania pipareita.

Vierailija
48/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa kookoksella täytettyjä suklaakeksejä.

Vierailija
49/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä löytyy juuri nyt kirsikkasuklaakonvehti ja kirsikkajogurtti.

Vierailija
50/50 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään molemmista. Erityishimo on paahdettuihin kookoshiutaleisiin ja Bounty-suklaaseen jossa on sisällä runsaasti kookosta.