Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö tätä outona käytöksensä?Ystävän mies tekstailee koko ajan..

Sunburn
06.11.2017 |

Tutustuin todella mukavaan naispuolisen naiseen, jolla on avopuolisokin. Sovimme treffit kaupungille kahville, jonne tämä mieskin yllärinä tuli.

Jo aiemmin mies laittoi kaveripyynnön facebookissa minulla, ilman että olisimme koskaan edes livenä tavanneet. Sanoin tästä ystävälleni, että hän laittoi, ja hän oli sitä mieltä että ota vaan vastaan.

Kuitenkin mies on nyt 8 vkoa tekstaillut minulle vähän väliä päivän mittaan, täysin jonninjoutavia asioita, kyselee suoraan mitä teen, missä olen, kertoo jopa sen että ovat tulleet puolisonsa kanssa saunasta ja jos olen itse jotain kertonut tälle naiselle, niin mies kysyy minulta niistä asioista. Ja he molemmat kirjoittelevat minulle samaan aikaan täysin identtisiä viestejä.

Nyt läheiseni sairastui, ja molemmat heistä kyllä tiesivät tästä, ja kerroin että aikani kuluu läheisen luona, niin nyt koko viikonloppu tältä mieheltä tuli sunnuntaina neljä viestiä, ja lauantaina ja perjantaina, ja hän myös kertoi heidän yksityisiä asioita minulle. Ahdistuin tästä ja ihmettelin, että kuuntelijoiden hän sanaakaan mitä kerroin läheisestäni. Päädyin sitten eilen sanomaan hänelle viestitse, että onko hän koko ajan pakko laittaa minulle viestiä. Ja kysyin myös viestissä, että onko hänen puolisokseen tietoinen että hän kertoo heidän yksityisasioita. No nyt kävi niin että mies poisti minut facebookissa, ja sain syyt niskoilleni.

Tuntuu ahdistavalta tuo heidän kuvio, ja se etten tunne koko ukkoa, niin mies tulee kylkiäisenä. Hän myös ilmaisi viestissään, että olenko suuttunut jostain, siis vaikka tietoinen että läheiseni on vakavasti sairas, vaikkakin toipilaana. Miehen puoliso oli sitä mieltä, että olin liian jyrkkä miestä kohtaan, ja ihan selvästi paapoo häntä. En silti voi sietää takertuvia ihmisiä, ja jatkuvaa viestinlaittoa.

He ovat myös pyytäneet minua heidän luokseen kylään, ja olen siihenkin sanonut että en osaa sanoa kiireiltään ja kahvilla tämän jo kerroin ystävällisesti, mutta siitä huolimatta nyt viikonlopun aikana saan viestejä, että milloin tulet kylään.

Siis mitä tämä meininki on? Onko muilla ollut tällaisia tuttavuuksia, itse asetin rajat ja olinkin se paha henkilö, mutta heillä ei tunnu olevan kuvaa siitä mikä on sopivaa kyselyä ja mikä menee jo ahdistelun puolelle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit naispuolisen naisen? Kiva juttu.

Vierailija
2/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, siis aivan ufoa. Sinuna etsisin uusia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollista, kumpi olikaan tyhmenpi toistaan? Amerikantiedettä tuoda esille miten koet asian?

Vierailija
4/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Niillä on selkeesti kimppakiva mielessä.

Vierailija
5/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakiva on parasta kivaa!

Vierailija
6/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Tosi omituista. Nyt kun sait sanottua tuosta viestittelystä, niin ota samalla kunnon pesäero molempiin! Hui.

Vierailija
7/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakiva tuli minullekin mieleen. Yööök.

Vierailija
8/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Niillä on selkeesti kimppakiva mielessä.

Tai sitten ovat katsoneet Sisarvaimoja ja alkaneet haaveilla, että saavat ap:sta kolmannen talouteensa.

Vierailija
9/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo sut kolmen kimppaan. Katkaise välit myös naiseen.

Vierailija
10/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin yksi tuttavapariskunta. Mies on sosiaalisesti aika kömpelö, koulukiusaamistaustaa ym. ja ei oikein tunne rajoja. Minä en ole ottanut ahdistusta tuosta, vaan vastailen, jos jakselen ja jos en, niin en.

Vierailija
11/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niillä on aikaa tekstailla koko ajan?

Vierailija
12/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole sitä miehen ja naisen välistä ystävyyttä, joka toimii kun nainen haluaa olla miehen ystävä, mutta ei jos miehellä on naispuoleinen ystävä.

Vierailija
13/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole sitä miehen ja naisen välistä ystävyyttä, joka toimii kun nainen haluaa olla miehen ystävä, mutta ei jos miehellä on naispuoleinen ystävä.

naispuolinen, perkele!!!!!

Vierailija
14/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa swingereiltä. Ne haluaa sut kolmen kimppaan.

Vierailija
15/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut suhun. Parhaan ystäväni mies alkoi käyttäytyä juuri samoin minua kohtaan. Kokoajan tuli viestiä, alkoi avautumaan henk.koht asioistaan. Alkoi huolehtimaan ettei minulle nyt vaan tapahdu mitään ja kävi whatsupissa kyttäämässä koska oon viimeksi ollu paikalla. Lopuksi tunnusti ihastuneensa muhun, halusi jättää perheensä vuokseni ja huom! Mä olen vielä parisuhteessa!!! Kun kieltäydyin niin ehdotti pelkkää seksisuhdetta! Ihan hullu äijä! Lopuksi kun uhkasin kertoa ystävälleni tästä, hän alkoi kiristämään minua ja vannoi että saa mieheni jättämään minut jos kerron. Edelleen mieheltä välillä tulee viestiä, ehdotuksia ja jopa kuvia seisokistaan jne... En ole vastannut..

Vierailija
16/16 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samantyyppien tilanne. Jonkun ajan päästä selvisi, että nainen oli jonkinsorttinen läheisriippuvainen ja himotekstaaja/-soittelija (saattoi soittaa esim. just kun olin aamulla lähdössä töihin tai kesken työpäivän jonninjoutavia puheluita). Mies taas jätti naisen mun takiani, kuvitteli meille jo yhteistä tulevaisuutta vaikka yritin olla vaan ystävällinen.

JUOKSE :-D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi