mies petti kiinalais-vietnamilaisen kanssa
Nyt vihaan jokaista aasialaisen näköistä. Oli niin nätti, hoikka ja tyttömäinen, että se aiheutti aivan hirvittävän riittämättömyyden tunteen. Joka kerta kun näen vaikka jossain artikkelissa kuvan aasialaisesta naisesta, tulee semmoinen vihan tulvahdus, rintaa puristaa ja tekee mieli lyödä nyrkkiä seinään niin että sattuu.
Ei ole normaalia, tiedän. Mutta onko kukaan muu kokenut samaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä että jos kyseessä on sama kiinal- vietnam niin et ole ainoa . Oliko etunimi T alkava?
Itse asiassa on. Oulu?
Vietnamilaisilla on kaikilla sama nimi joten ei kerro mitään. Suomessakin vietnamilainen nimiydistelmä on Suomen suosituin naisten nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäänpä että jos kyseessä on sama kiinal- vietnam niin et ole ainoa . Oliko etunimi T alkava?
Itse asiassa on. Oulu?
Oijoij! Se elli on nimittäin sellainen libero ettei paremmasta väliä. Pitkät tummat hiukset ja hirmuisen eläväinen. Äläpä eroa sillä nyt taistelet. Jos on sama nainen niinkuin epäilen on ollut jo naimisissakin ja saanut aikamoista sotkua aikaan siellä täällä. Emme edes tiedä millä asioilla liikkuu. Uskiksenakin esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on. Oulu?
Oijoij! Se elli on nimittäin sellainen libero ettei paremmasta väliä. Pitkät tummat hiukset ja hirmuisen eläväinen. Äläpä eroa sillä nyt taistelet. Jos on sama nainen niinkuin epäilen on ollut jo naimisissakin ja saanut aikamoista sotkua aikaan siellä täällä. Emme edes tiedä millä asioilla liikkuu. Uskiksenakin esiintynyt.
Supoa voi kiinnostaa tuo hämmentäjä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on. Oulu?
Supoa voi kiinnostaa tuo hämmentäjä kyllä
Tuolla pohjalla ilmota Supolle voi pyrkiä tietoihin kiinni noin jälleen
Huvittavaa miten kaikki olettivat että minä ja mieheni olemme valkoisia. Entä jos minä olen afrikkalaista syntyperää ja mieheni on latino?
Mutta eihän aasialaisen kanssa panemista lasketa pettämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten kaikki olettivat että minä ja mieheni olemme valkoisia. Entä jos minä olen afrikkalaista syntyperää ja mieheni on latino?
No ei tod. ole :D
Parempaa seksiä mies on saanut uudelta ja ap on miehen ajatuksissa enää ruma pihtari, jota katsoi liian kauan.
keskiverron mustan miehen penis ei edes mahdu kunnolla valkoiseen naiseen :D silti niitä pareja näkyy paljon :D taitavat olla aina aseksuaaleja :D