Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaapissa oleva bi-mies, kertoisinko vaimolle?

Vierailija
03.11.2017 |

Otsikossa asiani. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Nyt viimeisen vuoden olen fantasioinut miesten välisestä ja jotenkin koen pakottavaa tarvetta jakaa tämä ajatus jonkun (tietysti mielellään vaimoni) kanssa. En haluaisi järkyttää vaimoani, mutta jotenkin en uskalla ottaa asiaa puheeksi koska en tiedä miten hän suhtautuu.... Miten sinä suhtautuisit?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Pilaat ap liittosi.

Olet jo niin tehnyt, kerrot tai et.

Avioliitto on naisen ja miehen välinen.

.. ei aukkojen, peräsuolten, dildojen, käsisuihkujen, uimahallien, pyöräilyreittien, pesäpallomailojen, dark roomien, fantasioiden avioliiton ulkopuolisten henkilöiden - miesten, naisten, hevosten jne - välinen..

Olet jo mielessäsi pidemmällä kuin mitä kirjoitat täällä palstalla.

Tunge vanhanaikainen sähkövispilä ja vispaa eturauhasta - ehkä (vasta nyttemmin villiintynyt, valhe!) mielesi saa nauttia rauhasta.

Kaappihomo olet...siihen suuntaan se kääntyy. Mies ja mies - roisia suoraa seksiä. Nainen ei sen jälkeen kiinnosta!

Onko teillä lapsia?

He saavat tiedon, että jätetty ns. kakkosasemaan, kun isä 12 vuoden jälkeen alkoi löytää itsestään ja hra X:stä fantasioita. Kävikin niin, että suhde siitä tuli. Vaimo aluksi uhrautui, mutta lopulta surkastui ja musertui.

Oletko ap eläin vai ihminen (miehinen mies)?

Pyydät kohtuuttomia ...

Häpeä.

Vierailija
62/63 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on pelkästä seksifantasiasta, ei ehkä ole välttämätöntä kertoa vaimolle.

Jos kyse on identiteetistä, minusta tuntutuisi todella pahalta, jos mieheni ei voisi keskustella asiasta kanssani. Kannatan avoimuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ikäni bii

Joskus 30annoin miehelle ja siitä lähtein tasaisin väli ajoin. 

Mun bii hommiin opetti pari hierojaa joita myös imin

En kerro vaimolleni koskaan en usko että hyväksyisi. Käy myös samalla hierojalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi