Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaapissa oleva bi-mies, kertoisinko vaimolle?

Vierailija
03.11.2017 |

Otsikossa asiani. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Nyt viimeisen vuoden olen fantasioinut miesten välisestä ja jotenkin koen pakottavaa tarvetta jakaa tämä ajatus jonkun (tietysti mielellään vaimoni) kanssa. En haluaisi järkyttää vaimoani, mutta jotenkin en uskalla ottaa asiaa puheeksi koska en tiedä miten hän suhtautuu.... Miten sinä suhtautuisit?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itseäni vois kyllä järkyttää/olla paha paikka. Paha sanoa vaimostasi mitään, kun en tunne, osaatko itse arvailla hänen mahdollisia reaktioitaan? 12 vuotta on pitkä aika, olet varmaan saanut jonkinlaisen kuvan siitä miten vaimosi suhtautuu seksuaalivähemmistöihin? Jos ett ole varma, voit toki tehdä niin että keksit tavan (ei liian läpinäkyvän) jolla saatte keskustelua heistä? Saisit ainakin vähän tuntumaa mikä on toisen yleinen mielipide asiaan:)

Vierailija
2/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itseäni vois kyllä järkyttää/olla paha paikka. Paha sanoa vaimostasi mitään, kun en tunne, osaatko itse arvailla hänen mahdollisia reaktioitaan? 12 vuotta on pitkä aika, olet varmaan saanut jonkinlaisen kuvan siitä miten vaimosi suhtautuu seksuaalivähemmistöihin? Jos ett ole varma, voit toki tehdä niin että keksit tavan (ei liian läpinäkyvän) jolla saatte keskustelua heistä? Saisit ainakin vähän tuntumaa mikä on toisen yleinen mielipide asiaan:)

Kiitos kommentista. Voisitko vielä kuvata mikä sinua siinä järkyttäisi/aiheuttaisi pahaa mieltä?

Hän tuntuu suhtautuvan eri vhemmistöihin hyväksyvästi ja jopa mielenkiinnolla, mutta jotenkin minusta tuntuu, että minun kohdalla hän ei asiaa hyväksyisi...

Haluan sanoa vielä sen, että aiemmin olin jopa aavistuksen homofobinen ja tällaista uteliaisuutta minussa on herännyt vasta viime vuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koetko romanttista vetoa miehiin vai onko kyse vain seksifantasiasta?

Vierailija
4/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap koetko romanttista vetoa miehiin vai onko kyse vain seksifantasiasta?

En ollenkaan. Kyse on pelkästään juuri seksifantasiasta. Ap

Vierailija
5/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpi gay sanon minä.

Vierailija
6/63 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Jos olisin vaimosi paikalla ja kuulisin asiasta, pelkäisin todella paljon, että lähdet toisen miehen ryppyreiän perään. Ei siinä auttaisi mitkään vakuuttelut siitä, että romanttista vetoa ei ole. Turvallisuudentunteeni suhteessa olisi historiaa ja suhde olisi pilalla.

Se, että esim. minua ei inhota homot tai biseksuaalit on täysin eri asia kuin että miltä minusta tuntuisi, jos asia ns. tulisi omalle kohdalle.

Vierailija
8/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua haittaisi jos mieheni paljastuisi bi:ksi. Vähän epäilen hänen sitä olevankin. Tärkeintä mulle oisi uskollisuus. Sais olla bi mutta ei pettää. Tuolta kantilta avoimuus suuntautuneisuudesta jopa lisäisi luottamusta.

Vierailija
9/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Jos olisin vaimosi paikalla ja kuulisin asiasta, pelkäisin todella paljon, että lähdet toisen miehen ryppyreiän perään. Ei siinä auttaisi mitkään vakuuttelut siitä, että romanttista vetoa ei ole. Turvallisuudentunteeni suhteessa olisi historiaa ja suhde olisi pilalla.

Se, että esim. minua ei inhota homot tai biseksuaalit on täysin eri asia kuin että miltä minusta tuntuisi, jos asia ns. tulisi omalle kohdalle.

Jotenkin itselläni on sellainen tunne, että vaimoni kokisi tilanteen täsmälleen, kuten sinä sen kokisit.

Todella vaikea tilanne... Noin yleisesti aiheesta käytävistä keskusteluista en saa selville, miten vaimoni suhtautuisi minun bi-uteliaisuuteeni... Toisaalta, en haluaisi avata edes huumorimielessä keskustelua, siitä että miten vaimoni suhtautuu minun uteliaisuuteeni... Vaikka kuinka esittäisin asian vain "huumorilla" niin kyllä tämä herättäisi vaimoni epäilyt..

Mitähän tässä nyt tekisi... En halu pilata muuten hyvää suhdetta, mutta en haluaisi salatakkaan asiaa. Ap

Vierailija
10/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minua haittaisi jos mieheni paljastuisi bi:ksi. Vähän epäilen hänen sitä olevankin. Tärkeintä mulle oisi uskollisuus. Sais olla bi mutta ei pettää. Tuolta kantilta avoimuus suuntautuneisuudesta jopa lisäisi luottamusta.

Mitkä asiat ovat herättäneet epäilysi? Oletko kysynyt asiasta mieheltäsi?

Vierailija
11/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää fantasiaako? Herran tähden, elämme vain kerran, ota nyt yhteys johonkin mukavaan mieheen ja kokeile! Ennen et voi tietää mitä elämällä on antaa! Vaimollesi voit sitten kertoa eläkeiässä, jos olette vielä yhdessä. 

Vierailija
12/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa sulle itse epäilin pitkään mieheni olevan bi joten kysyin häneltä asiasta jonka jälkeen keskustelimme pitkään asiasta joten annoin hänelle vaparin eli saa kokeilla ja sitten keskustellaan uudestaan ekan keskustelun jälkeen hävisi jonkinlainen musta pilvi päältämme mutta tiedän itse että en voi sitä hänelle ikinä antaa joten jos haluaa vaparin käyttää ni sen hänelle suon

Vierailija
13/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä turvallisuudentunnetta revitäänkin. Vai oliko tämä teksti sarkastinen? OLisihan sulla ennestäänkin jo syytä pelätä, että mies juoksee jokaisen pimperon perässä. Apua.

Vierailija
14/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että vaimosi tietää jo. En jotenkin pysty kuvittelemaan, että noinkin isoa asiaa voi läheisessä suhteessa pitää täysin vain itsellään.

Vierailija
15/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan naimisissa, eikä ole pettämisaikeita, en ymmärrä mitä vaimosi tuolla tiedolla tekee. Tuskin muutkaan miehet kertovat vaimoilleen seksifantaisoistaan, jotka kohdistuvat toisiin naisiin. Fantasiat pidetään omina silloin kun puoliso ei ole niiden kohde tai ei liity niiden toteuttamiseen millään lailla.

Vierailija
16/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miespuolinen lapsuudenystävä, joka on homo. Aina välillä tapaan häntä ja miesystäväänsä.

Mieheni suhtautuu tähän kaveripariskuntaani hyvin ristiriitaisesti. Toisaalta on homofobinen vaan samalla oudon kiinnostunut heidän elämästään ja siitä millaista miesten välinen seksi on. Olen sitten sanonut etten noista heidän seksiasioistaan tiedä ja ei pariskunnan väliset asiat mulle kuulu. No jotain miesten välisestä seksistä tiedän kun juteltiin toki ystäväni kanssa hänen erilaisista suhteistaan silloin kun eli vähän villimpää kautta. Nuokin jutut miestäni kiinnostaisi. Olen tuossa yhteydessä sitten kysynyt, että onko hän kiinnostunut miehistä. ..ja sanonut, että sellaiset fantasiat on ihan ok. Mutta kun kysyn, kiistää ja sanoo tykkäävänsä naisista ja aika usein alkaa kosketella mua. ..vähän kuin vakuuttelisi itselleen, että tykkää vain naisista. ..tietää kuitenkin että mulle biseksuaalisuus on ok.

Vierailija
17/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleisesti sitä mieltä, että esim ihastumisista parisuhteen aikana ei kannata kertoa puolisolle, mutta tuo on sen verran iso identiteettiin liittyvä asia, että on vaikea uskoa, että voisit elää onnellisena ja vapautuneena elämäsi loppuun saakka liitossanne kertomatta siitä vaimollesi. Ja uskon että salailu vaikuttaisi liittoonne ja vaimoosikin negatiivisesti. Mutta pelkään, että kertominen voi myös johtaa kriisiin ja jopa eroon. Itselleni olisi täysin ok elää bi-miehen kanssa suhteessa, kunhan tietäisin asian alusta saakka, mutta jos nykyinen mieheni paljastuisi nyt 15 jälkeen bi:ksi, niin se olisi minulle tosi vaikea asia, valitettavaa mutta totta.

Vierailija
18/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yleisesti sitä mieltä, että esim ihastumisista parisuhteen aikana ei kannata kertoa puolisolle, mutta tuo on sen verran iso identiteettiin liittyvä asia, että on vaikea uskoa, että voisit elää onnellisena ja vapautuneena elämäsi loppuun saakka liitossanne kertomatta siitä vaimollesi. Ja uskon että salailu vaikuttaisi liittoonne ja vaimoosikin negatiivisesti. Mutta pelkään, että kertominen voi myös johtaa kriisiin ja jopa eroon. Itselleni olisi täysin ok elää bi-miehen kanssa suhteessa, kunhan tietäisin asian alusta saakka, mutta jos nykyinen mieheni paljastuisi nyt 15 jälkeen bi:ksi, niin se olisi minulle tosi vaikea asia, valitettavaa mutta totta.

Entä jos miehesi sanoisi että on vasta itsekin herännyt biseksuaalisuuteensa? Eli ei olisi salaillut sitä kaikkia noita vuosia sinulta.

Vierailija
19/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs turhia kertomaan, saahan hän sen sitten lopulta kuulla muualtakin, kun tilanteesi etenee.

Vierailija
20/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miespuolinen lapsuudenystävä, joka on homo. Aina välillä tapaan häntä ja miesystäväänsä.

Mieheni suhtautuu tähän kaveripariskuntaani hyvin ristiriitaisesti. Toisaalta on homofobinen vaan samalla oudon kiinnostunut heidän elämästään ja siitä millaista miesten välinen seksi on. Olen sitten sanonut etten noista heidän seksiasioistaan tiedä ja ei pariskunnan väliset asiat mulle kuulu. No jotain miesten välisestä seksistä tiedän kun juteltiin toki ystäväni kanssa hänen erilaisista suhteistaan silloin kun eli vähän villimpää kautta. Nuokin jutut miestäni kiinnostaisi. Olen tuossa yhteydessä sitten kysynyt, että onko hän kiinnostunut miehistä. ..ja sanonut, että sellaiset fantasiat on ihan ok. Mutta kun kysyn, kiistää ja sanoo tykkäävänsä naisista ja aika usein alkaa kosketella mua. ..vähän kuin vakuuttelisi itselleen, että tykkää vain naisista. ..tietää kuitenkin että mulle biseksuaalisuus on ok.

Kuten tässä on jo arveltukin, ettei vaimoni taida olla aivan tietämätön asiasta, niin totta se taitaa olla. Vaimoni on kyllä ällistyttävän hyvä lukemaan ajatuksiani, joten tuskimpa tämä asia on jäänyt häneltä huomaamatta.

Jos nyt ajatellaan, että vaimollani on aavistus tästä, niin ehkä voisin varovasti vihjailla hänelle, että minulla olisi jotain mistä haluaisin puhua... Antaa sitten vaimon päättää otetaanko asia keskusteluun vai ei.

Pakko sanoa, että ajatus siitä että vaimoni tietäisi tästä jo tuntuu todella hyvältä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi