Mitä söisit loputtomasti jos et lihoisi siitä?
Minä söisin leipäjuustoa paljailtaan vaikka kuinka paljon. Onneksi talouteni rajoittaa intohimoani ja paino pysyy sen vuoksi aisoissa.
Kommentit (66)
Sushia, brie-juustoa, thairuokaa, suklaata, jäätelöä, sipsejä.
Suklaa, pitsa ja jäätelö ois mun mättöherkut. Oikeista ruuista ehkä lasagne tai äidin tekemä makaronilaatikko - ihanaa, herkullista hiilarihöttöruokaa.
Lempparijuustoja, juustokakkua, pizzaa, pastaa, croissantteja, sipsejä.
Ihan mihin tahansa kyllästyisi nopeasti. Ruuan lihottavuus ei tälläkään hetkellä määrää syömistäni millään tavalla. Jos syön roskaa pidempään, niin alkaa etomaan ja pitää äkkiä saada kunnon ruokaa.
Suomen ylivoimaisesti parasta ruokaa eli kebabbia<3 kuolisin varmaan nälkään jos kebabbilat häviäis katukuvasta
Homejuusto, oikein rapea pekoni, sipsit, salmiakki, mäti-sipuli-pippuri-kerma. Olen enemmän suolaisen ystävä.
sipsejä SIPSEJÄ sipsejä!! joka päivä :D ja nuudeleita, kuppinuudeleita, hesburgeria, sushia, dumplingseja, pastaa, karkkia, suklaata, pizzaa... kaikkea mitä mun cheat dayhin kuuluu siis ;D oispa jännä et maistuisko noi enää jos ei olis seuraamuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. En liho mistään.
2. En söisi pelkästään yhtä asiaa.
Ykköskohdasta päätellen olet melko nuori, iän myötä aineenvaihdunta hidastuu ja nekin jotka aina luulivat etteivät "ikinä liho mistään" alkavatkin huomata, että painoa tulee jossei yhtään katso mitä suuhunsa pistää ja paljonko liikkuu. Odota, kyllä sinunkin aikasi vielä tulee. ;)
mulle on käynyt näin! olin n. 20 vuotiaaksi asti ihan "lihomaton", söin joka päivä mitä sattuu ja aina silti hoikkana pysyin... KUNNES muutos tapahtui ja nyt tosiaankin kärsin siitä että tekis mieli syödä niinkuin noihin aikoihin, olen siis 25 ja tilanne EI ole enää kuten nuorempana - nään kyllä seuraamukset syömisistäni vatsanseudulla heti. mälsää. mutta olen silti iloinen että nautin ruosta yltäkylläisesti kun vielä pystyin ;D nyt sit vaan harjoitellaan syömään niinkuin normaalit ihmiset!
Grilliruuat erityisesti lihikset, makkaraperunat, hampparit ja kebabit, lisäksi limut, sipsit & dipit, kermaiset kastikkeet + kaikki, missä on suklaata.
Mutta nykyään riittää, että vilkaiseekin ruokaan päin ja se on vyötäröllä. Nuoret nauttikaa vielä aineenvaihdunnastanne!
Vierailija kirjoitti:
Grilliruuat erityisesti lihikset, makkaraperunat, hampparit ja kebabit, lisäksi limut, sipsit & dipit, kermaiset kastikkeet + kaikki, missä on suklaata.
Mutta nykyään riittää, että vilkaiseekin ruokaan päin ja se on vyötäröllä. Nuoret nauttikaa vielä aineenvaihdunnastanne!
Niin koskas se aineenvaihdunta oikein hidastuu? Yli 40 vuotta jo odottanut ja yrittänyt lihottaa itseäni. Montako vuotta vielä pitää odottaa ja toivoa?
Homejuusto viinirypäleiden kanssa, oikein läskinen kauan haudutettu porsaankylki hunajaporkkanoiden ja muussin kera, ryynimakkara grillattuna, hyvä salamipitsa, ruskea jauhelihakastike mutsin tyyliin, munkit, suklaa.......kai sitä sitten menisi kaikkea rasvaista ja suolaista ja vähän sokeristakin....
Kerroshampurilaisia.
Makkaravoileipiä ja piimää.
Kuulostaa kamalalta!
Vierailija kirjoitti:
Oma kotiruoka, vaikka kalasoppa
Minä olen aina onnellisimmillani matkojen jälkeen kun saan tehtyä oikeaa kotiruokaa ravintolaruokien jälkeen. Esim. kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta voisin syödä vaikka kuinka paljon.
kermakakkua jossa välissä mangoa ja hilloa. Päällä olisi sitten kinuskia
Sipsejä, dippejä ja juomaksi olutta.