Mitä söisit loputtomasti jos et lihoisi siitä?
Minä söisin leipäjuustoa paljailtaan vaikka kuinka paljon. Onneksi talouteni rajoittaa intohimoani ja paino pysyy sen vuoksi aisoissa.
Kommentit (66)
Sushi, suklaa, sipsit ja kaikki ihanat pastat!
Vierailija kirjoitti:
1. En liho mistään.
2. En söisi pelkästään yhtä asiaa.
Ykköskohdasta päätellen olet melko nuori, iän myötä aineenvaihdunta hidastuu ja nekin jotka aina luulivat etteivät "ikinä liho mistään" alkavatkin huomata, että painoa tulee jossei yhtään katso mitä suuhunsa pistää ja paljonko liikkuu. Odota, kyllä sinunkin aikasi vielä tulee. ;)
Meidän lähigrillin makkaraperunoita. Ihan törkeän hyvän makuiset. Onneks ne on niin kalliit, ettei edes kuukausittain viitsi käydä.
Pullaa. Voipullia, viinereitä, munkkeja, donitseja, kahvikehriä, korvapuusteja.
Juustokakkuja, marjapiiraita, omenapiirasta.
Jäätelöä ja suklaata.
Voisarvia, pizzaa, tortilloita, pastaa, kesällä uusia perunoita.
Nuorena söinkin mitä vain ja kuinka paljon tahansa, olin 170 cm ja painoin siinä 50-53 kg, en harrastanut liikuntaa. Nyt viisikymppisenä pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa, eli vähemmän hiilareita, enemmän kasviksia ja proteiinia ja rasvaa. Ja liikuntaa, liikuntaa! Siis kaikkea mitä inhoan. Ja painan 65 kg.
Pizzaa, kokista, suklaata, croissantteja, juustokakkua, kermaleivoksia, sipsejä. Muutama siiderikin saattaisi mennä.
Olen kovin perso makealle ja herkuille, mutta ei kestä syödä niitä kuin hyvin harvoin, jotta paino pysyy kurissa.
Lasagnea kunnon rapealla juustokuorella.
Hampurilaisia ja sulatettua suklaata.
Pizzaa, jäätelöä, suklaata - ja punkkua, muista en välitä
Tuoretta ruisleipää. Eikä todellakaan mitään Ruispaloja.
Vastaleivottua pullaa menis ihan tolkuttomasti :)
t.pullahiiri
New Yorkin juustokakkua, korvapuusteja, mutakakkua ja porkkanakakkua.
Hep täällä ikätoveri ja kohtalontoveri!
Syön mitä haluan lihon tai en. Kerran sitä täällä vaan ollaan.
Jäätelöä ja ennen kaikkea suklaajäätelöä, erilaisia keksejä, suklaata, huonoa rasvaa tirskuvia nakkikioskituotteita kaikilla mausteilla jaetulla ykköstilalla makkaraperunat ja lihapiirakka kymmenellä nakilla ja litra maitoa, mutta minäkin olen viisikymppinen, joten ei voi syödä noista mitään kuin todella harvoin - mieluiten ei silloinkaan, jos mielin pysyä edes jotenkin kuosissa...
O kuule, vaikka mitä! Mutakakkua ja vanilijajäätelöä, kebabia, tortilloja, olutta, erikoiskahveja...
Chilipähkinöitä (ja kuivaa siideriä) ja varmaan myös pizzaa (itse tehtyä). Suklaata ehkä myös. Joudun käytännössä melkein kokonaan kieltämään nämä itseltäni, koska ovat niin epäterveellisiä kaikki. Kerran kuussa korkeintaan sallin noita itselleni. Sitäkin ihanammilta maistuvat silloin.