Nelikymppinen mies ei halua sanoa että seurustelemme - annoin ultimaatumin
Olen tuntenut miehen viisi vuotta. Alkuun seurustelimme, sitten tuli katkos, sitten ikävöimme toisiamme ja aloimme taas olla tekemisissä paljon. Tapaamme usein, tekstailemme ja soittelemme päivät pitkät, hän ei ole kiinnostunut muista naisista (näin hän on sanunut) enkä minä muista miehistä.
Mies varoo kuitenkaan sanomasta minua tyttöystäväkseen (olen 32, muuten). Hän on sanonut, että katsotaan rauhassa mihin tämä menee (ollaan rauhassa katsottu jo yli vuosi). Olen kuitenkin tiiviisti hänen elämässään mukana, autan kriiseissä jne. Hän myös auttaa minua ja on kovin läheinen.
Niinpä soitin hänelle ja sanoin, että haluaisin olla hänen tyttöystävänsä. Sanoin, että olemme toistemme elämässä niin tiiviisti ja välittävästi mukana, että olemme jo käytännössä pariskunta, ja että itse ainakin haluan siitä tunnustuksen. Ja koska haluan seurustella, niin minusta tämä "katsotaan nyt" -asenne on ollut vain omituista kissa-hiirileikkiä: haluan selvyyden.
Mies sanoi, että hän ei voi vastata kysymykseen heti. Sanoin soittavani huomenna uudestaan.
Mitä sanoo AV? Olenko kohtuuton, vai onko mies epämääräinen?
Kommentit (43)
Vähän kummalliben mies. Pitää takaporttia auki selkeesti.
Eipä se "nimeäminen" vaikuta mitenkään suhteenne laatuun.
"hän ei ole kiinnostunut muista naisista (näin hän on sanunut) "
Että ihan itse sanonut. Sittenhän sen täytyy olla niin.
tonninseteli.jpg
Selvästi mies ei tunne sinua kohtaam vetovoimaa/romanttisia tunteita, vaan etsii jotain parempaa. Älä haaskaa aikaasi.
Mies tietää, että paras tapa saada nainen pysymään, on pitää se jännityksessä.
Onko jännämies?
Joko jatkat tapailua tai siirryt eteenpäin. Ei kai se tapailu nyt ole niin paha? Vietätte aikaa ja pidät hauskaa. Jos haluat vakavan parisuhteen niin voithan käydä treffeillä vapaasti samalla ja etsiä.
Tällainen mies pitää sinua n seitsemän vuotta kunnes löytää sen eronneen äitihahmon jolla on neljä vekaraa. Hänet hän nai kuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että paras tapa saada nainen pysymään, on pitää se jännityksessä.
Onko jännämies?
Ainoastaan jännämiehetkö ovat niitä, jotka ei halua seurustella? :D ja muut sitten tarraa kiinni tilaisuuteen kuin tilaisuuteen.
Mä en soittaisi uudestaan. Odottaisin että hän ottaa yhteyttä, ja jos ei haluaisi seurustella niin uutta etsimään.
Ei itsellenikään tuo suhteen "nimeäminen" (kuten joku ylempänä kommentoi) ole mitenkään ylettömän tärkeää, mutta yli vuoden jälkeen haluan jonkinlaista sitoutumista. Ja jos mies sanoisi, ettei halua minun olevan hänen tyttöystävänsä, heräisi aikamoiset epäilykset. En kuluttaisi aikaani, varsinkaan loppuelämääni tai edes vuosia, ihmiseen joka ei halua olla kanssani tosissaan.
Mun mielestä aika outoa roikuttamista, jos ollaan seurusteltu jo vuosi, ja mies kehtaa sen jälkeen vielä sanoa, että katsellaan! Mun mielestä tuo on ihan selvä merkki siitä, että hän ei ole varma tunteistaan.
Hän saattaa myös pelätä, että Ap on siinä iässä, että haluaa naimisiin ja lapsia Jos mies ei haluakaan näitä asioita, mutta ei osaa asiaa sanotuksi, on pattitilanne valmis.
Itse vaatisin vastauksia, mutta jos niitä ei alkaisi tulla, lähtisin kävelemään.
🇺🇦🇮🇱
Tilannehan riippuu ihan siitä, onko sitoutuminen itselle tärkeää vai ei. Minulle se ei ole eikä varsinaisesti haittaa, vaikka mies tapailisi muitakin (en ehdi pitämään kauhean tiiviistä ihmissuhteita, sillä matkustan paljon), mutta jokainen on erilainen. Teet niinkuin parhaalta tuntuu.
Ehkä mies deittailee muita samaan aikaan. Tai sit lievä sitoutumiskammo? Ei hääkellot taida olla soimassa teille. Riittääkö sulle toi mitä teillä on?
Sanoit antaneesi ultimaatumin, mutta et kerro, millaisen. Lopetatko, jos ei suostu, vai?
P.s Oletko tavannut hänen ystäviään ja sukulaisia? Jos et, oletko varma, että mies on vapaa? Kaverilleni kävi niin että paljastui vaimo ja lapset. Aika hajottavaa.
Itse lähtisin kirkuen pakoon vastaavassa tilanteessa, koska minusta olisi kamalaa, että joku toinen ryhtyy määrittämään sitä, miten saan olla ja elää. Seurustelua vaativa nainen siirtyy seuraavaksi tyhjentämään miehen kotia, koska hänhän haluaa, että yhteinen koti on kaunis ja kiva, siis naisen näköinen. Siitä alkaa muutenkin määräily niin lomien viettämisestä kuin kavereista jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähtisin kirkuen pakoon vastaavassa tilanteessa, koska minusta olisi kamalaa, että joku toinen ryhtyy määrittämään sitä, miten saan olla ja elää. Seurustelua vaativa nainen siirtyy seuraavaksi tyhjentämään miehen kotia, koska hänhän haluaa, että yhteinen koti on kaunis ja kiva, siis naisen näköinen. Siitä alkaa muutenkin määräily niin lomien viettämisestä kuin kavereista jne.
No sehän se pointti onkin että lähteköön pois jos ei halua kunnolla olla yhdessä.
Jos joskus vähä panee, niin ei se nyt mitään seurustelua oo.
Mä annoin vastaavan ultimatumin ja mies päätti että haluaa seurustella.
Nyt vähän kaduttaa ja mietin miehen jättämistä. Kyllähän hyvä suhde rakentuu pakotta ja tuntuu ettei sitä miestä ehkä olisi kannattanut pitää, vaan päättää suhde ilman ultimatumia.
Up