Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen mies ei halua sanoa että seurustelemme - annoin ultimaatumin

Vierailija
01.11.2017 |

Olen tuntenut miehen viisi vuotta. Alkuun seurustelimme, sitten tuli katkos, sitten ikävöimme toisiamme ja aloimme taas olla tekemisissä paljon. Tapaamme usein, tekstailemme ja soittelemme päivät pitkät, hän ei ole kiinnostunut muista naisista (näin hän on sanunut) enkä minä muista miehistä.

Mies varoo kuitenkaan sanomasta minua tyttöystäväkseen (olen 32, muuten). Hän on sanonut, että katsotaan rauhassa mihin tämä menee (ollaan rauhassa katsottu jo yli vuosi). Olen kuitenkin tiiviisti hänen elämässään mukana, autan kriiseissä jne. Hän myös auttaa minua ja on kovin läheinen.

Niinpä soitin hänelle ja sanoin, että haluaisin olla hänen tyttöystävänsä. Sanoin, että olemme toistemme elämässä niin tiiviisti ja välittävästi mukana, että olemme jo käytännössä pariskunta, ja että itse ainakin haluan siitä tunnustuksen. Ja koska haluan seurustella, niin minusta tämä "katsotaan nyt" -asenne on ollut vain omituista kissa-hiirileikkiä: haluan selvyyden.

Mies sanoi, että hän ei voi vastata kysymykseen heti. Sanoin soittavani huomenna uudestaan.

Mitä sanoo AV? Olenko kohtuuton, vai onko mies epämääräinen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoo että olet apuna tarvittaessa. Mutta ei se sua rakasta.

Vierailija
42/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan ne jotka tyytyvät siihen ettei koskaan puhuta asioista niiden oikeilla nimillä. Vuosi kimpassa niin kyllä kannattaa kysyä mikä minä olen sinulle. Jos toinen epäröi, luumuilee ja esittää että mitäs tässä nyt määritellään niin jotain epäröintiä ja väistelyä on vahvasti ilmassa.

Itse olen niin suoraviivainen ihminen etten jaksa häröilyä yhtään. Kysyn kuka sinä olet, mikä minä olen sinulle ja mitä sinä haluat elämältä, minulta ja meiltä. Millaisen elämän toivot, miten sinun on hyvä. Muuten ei hyvä tule.

Nuohan ovat nimenomaan kaksi eri asiaa. Ap haluaa miehen sanovan, että seurustellaan ja ap on tyttöystävä. Sinä haluat tietää, mitä toinen haluaa elämältä, sinulta ja teiltä. Jälkimmäinen on täysin relevantti kysymys suhteen edetessä, ensimmäinen on ihan teinix-juttu.

Asioiden nimeäminen ja määritteleminen on olennaista jotta tiedetään, puhutaanko edes samasta asiasta. Näkeehän sen tästä ketjustakin. Ja koko palstasta oikeastaan.

Ap:n ongelma on ettei hän tiedä mikä heidän suhde on. Siksi on keksitty termit avioliitto, avoliitto, seurustelu, tapailu, seksisuhde, yhdenyön suhde, friends with benefits... Jos mies ei suostu valitsemaan ja nimeämään mitään näistä, jo pelkästään se haiskahtaa.

Hän tietää että hänen määritelmä suhteelle ei tule miellyttämään ap:tä ja miehen kiva järjestely loppuu ja hän menettää ap:n (tarjoamat ilot)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit juuri oikein. Ei kiukuttelua eikä pelejä, vaan tulee aika valita, ollaanko tosissaan vai eikö. Voisi vielä selittää miehelle, että seurustelu tähtää perheen perustamiseen.

Älä loukkaannu turhaan, jos mies ensin pakenee ja sitten huomaa tarvitsevansa sinua. Se on ihmisille tavallista.