Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä kahvimukit ostaisit nyt?

Vierailija
01.11.2017 |

Mikä sarja olisi kiva? Mikä väri? Arkikäyttöön siis.

Kommentit (27)

21/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda pikkukupista. Juon Arabian Kaira- ja Pirtti-kupeista arkena. Vieraat saavat juoda muumimukista, jos ne ovat liian pieniä. Minulla on myös keltaisia, muumimukia pienempiä Teema-kuppeja. Juhlallisuuksia varten olen kerännyt Arabian Lumi-sarjaa ja Myrnaa. Juhannuskupeiksi olen aloittanut keräämään Arabian vanhoja kukkakuppeja. Voi niistä tietysti juoda muulloinkin, mutta sanon niitä juhannuskupeiksi. 

Vierailija
22/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy&Boch New wave -sarjan lintumukeja

Rörstrandin Swedish grace -sarjan mukeja

Arabian Suomi100 juhlamukeja

Paratiisi-sarjan mukeja

... onhan näitä

Vierailija
24/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain joskus naapurilta pari koko mukia.Olen ostanut tarjouksista eri värisiä ,nyt niitä on noin parikymmentä.Juon niistä hunajavoikahvia kun kurkku on kipeä.Nuoriso ottaa ne kahville jos ei ole kahvikuppeja pöydällä.

Vierailija
25/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyypillisen suomalaisstereotypian tapaan valkoista teemaa ja muumimukeja, ja olen näihin ihan tyytyväinen.

Nyt viime aikoina on tullut enemmän järjestettyä päiväkahvitteluja ystäville ja sukulaisille, ja piirit ovat laajentuneet. Nyt ongelmaksi alkaa muodostua se, että minulla on vain yksi kahvinkeitin ja siitä kahvipannullisesta ei tule kovin montaa mukillista kahvia (taitaa olla 8-10 kupin keitin). Olenkin harkinnut, että olisiko pitänyt ostaa niitä pieniä teeman kahvikuppeja, jotka ovat noin 0.2dl vetoisuudeltaan? Tavallaan pienemmillä kupeilla se yksi kahvipannullinen riittäisi useammalle (toki ne 0.3l mukitkin voi jättää vajaiksi, mutta siinä vaiheessa kun kuppi on vain puolillaan, niin on sekin ehkä vähän hassua...). Onko kellään kokemuksia näistä pienistä teemakupeista?

Vierailija
26/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo new wave lintumukit v & b on ihanuutta :) pentikin vanilja on myös ikisuosikki se isompi kuppi. Ja iittalan ego mutta ei taideta enää myydä..

Vierailija
27/27 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ikeasta haalean vaaleanpunaiset kupit, ihanat 😍

Mustat ja valkoiset teemat on varastossa. En ole ikinä käyttänyt kun en raaski.