Jos nainen on sanonut 2 vuotta sitten ei, niin kannattaako kysyä uudestaan?
Kommentit (15)
Yleisesti ottaen ei kannata. Kyllä se nainen itse kysyy, jos on mieli muuttunut.
Ei. Hän kyllä tulee itse luoksesi, jos muuttaa mieltään (mitä ei tule tapahtumaan). Jätä nainen rauhaan ja siirry eteenpäin elämässäsi.
Älä. Hän kyllä muistaa sinut jos mielensä muuttuu.
Muuten olet ahdistelija.
Voit sä multa kysyä. Mutta mä en sanonut kirjaimellisesti ei, koska et kysynyt suoraan. Se sun ehdotus oli vähän ympäripyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Voit sä multa kysyä. Mutta mä en sanonut kirjaimellisesti ei, koska et kysynyt suoraan. Se sun ehdotus oli vähän ympäripyöreä.
Kysyt nyt suoraan ja suomeksi, niin vastaan kyllä.
Sovitaan, että yhden kerran vielä voit kohteliaasti kysyä, mutta usko sitten yhdestä kerrasta se "ei".
Ja kolmatta kertaa tuskin kannattaa enää, vaikka menisi montakin vuotta.
Riippuu mikä on ollut kysymyksesi tai ehdotuksesi johon olet tuon vastauksen saanut.
Jos kysyit onko nälkä, niin se on voinut muuttua, voi muuttua jopa useamman kerran päivässä.
Miten niin sen naisen pitää olla kasvanut tässä vuosien varrella sen jälkeen kun on sanonut sinulle ei?
Oliskohan se sittenkin niin, että sinun tulis olla kasvanu ja ymmärtäny että ei tältä naiselta ja niiltä muiltakin naisilta todellakin tarkoittaa ei, eikä yksikään heistä ole sillä perusteella mitenkään keskenkasvuinen tmv.
Sinä et vain kiinnosta tarpeeksi.
Et silloin, tuskin siis nytkään.
Anna olla ja kunnioita vastaustaan.
Vain yhden miehen kohdalla toivoin, että hän olisi vielä lähestynyt minua myöhemmin. Hänestäkin tiesin, ettei hän olisi minulle sopiva ihminen jakamaan arkea. Kenenkään muun en ole koskaan toivonut tulevan takaisin tai en ole lämmennyt uusille lähestymisille. Eli veikkaisin, että aika harvinaista tuollainen paluu vanhan keitokseen lämmittelyyn varmaan muutenkaan on.
Riippuu varmaan siitä mitä kysyt?
Katsooko nainen sinua nyt silmiin? Nauraako hän jutuillesi? Kyseleekö hän sinulta asioitasi?
Jos vastaus on 3 x kyllä, niin kannattaa.
JÄTÄ RAUHAAN