Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kertoo: Tästä syystä lopetan viestittelyn ja yhteydenpidon seinään

Vierailija
31.10.2017 |

Tykkäyksiä ja matcheja tulee. Nostaahan se itsetuntoa. Välillä jopa jaksan aloittaa keskustelun joidenkin kanssa; toisinaan taas naiset aloittavat.

Mutta, mitä kauemmin menee matchistä tai keskustelusta, sitä enemmän lähtee miettimään, että tälläkin hetkellä tuo nainen tekee uusia tykkäyksiä ja keskusteluja toisten miesten kanssa. Mitään romantiikkaa tai erityistä ei voi tuntea. Sitä on vain yksi monista – hyvin monista.

Siispä on kivempi metsästää uusi match, kuin jäädä vatvomaan naisen lukuisia muita yhteyksiä muihin miehiin. Pidän Tinderiä vain pelinä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, että tästä keskustelusta on siivottu suht asiallisia viestejä, jotka ovat menneet jollain feministillä tunteisiin.

Vierailija
62/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö ostamaan maitoa kaupasta, jossa kaikki maitotölkit ovat jo avattuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, Tinder ON peli.

Vierailija
64/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää oli hyvä. Teen itsekin vähän samaa. Olen akateeminen, eronnut mies eikä huvita joutua jonkin eronneen naisen ja tämän lasten elättäjäksi tai "elämää eläneen" eli "juoksut juosseen" naisen aisuriksi. Mätsäilen Tinderissä, mutta en aloita keskustelua ja joskus jaksan aloittaa niin se yleensä hiipuu naisten aloitekyvyttömyyteen.

Hauskaan antaa naisille heidän omaa lääkettään ja katsoa kun ulisevat ettei missään ole kunnon miehiä ja miksi miehet ghoustaavat Tinderissä.

Luuletko että jäävät sua miettimään?

Tottakai jäävät.

Millä perusteella näin oletat? Jos kerran keskustelusi naisten kanssa hiipuvat siksi, että naiset ovat niin aloitekyvyttömiä, niin silloinhan on todennäköistä, etteivät nämä naiset sinusta niin hirveän kiinnostuneita ole olleet. Joten tuskin sinä siis olet sellainen mies, jonka katoamista nuo naiset jäävät suremaan.

No ihan sillä perusteella, että tämäkin palsta on täynnä naisia jotka itkevät kun mies ghoustasi hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen. Sama pätee tuohon aloitekyvyttömyyteen viestittelyssä...palsta on täynnä viestejä joissa kysytään miten pitää yllä keskustelua luontevasti kun muuten miehet lopettaa viestittelyn. :D

Muistan nähneeni yhden ghoustaus viestin. Että ei se palsta niitä ihan täynnä ole.

Vierailija
65/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että on aloittajan kaltaisia Tinder-miehiä.

Heidän epäsuoralla avullaan minä harmaa maalaistavismieskin pääsin siellä hyville treffeille ja usein yökyläänkin. Riitti kun osasi jutella ihan tavallisesti ja sopia treffit, jos se tuntui luontevalta jatkeelta. Kunnes tuli se viimeinen match ja sille tielle jäätiin molemmat.

Vierailija
66/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaatko sinä ikinä näitä naisia livenä?

En tapaa. En pääse yli ajatuksesta, että naisella voi olla takanaan kymmeniä treffejä eri miesten kanssa; seksillä ja ilman. Ei ole nykyään ollenkaan tavatonta, että nainen on harrastanyt kymmenien, jopa yli sadan, nettitreffimiehen kanssa seksiä. Naisesta ei usein edes päältä näe, että kuinka monta miestä on ollut kierrossa.

Olen vanhanaikainen romantikko, enkä siksi voi tavata Tinder-naisia. Tinder on vain peli, jossa testaan viehätysvoimaani.

AP

Vanhanaikainen romantikko...joka viihdyttää itseään Tinderillä.

Vierailija
67/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.

Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.

Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D

Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.

Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D

Olet juuri sellainen esimerkki Tinder-naisista, mistä olen puhunutkin.

Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.

AP

Joo just koska oot tollanen kultakimpale, et seurustele kenenkään kanssa, etkä ole kellekään erityinen. Tinderöinnin jälkeen runkkaat itsesi hiljaa itkien uneen.

Hmm.... Jostakin syystä täällä nytten ylöspeukutetaan naista, joka omien sanojensa mukaan tapailee useita miehiä samaan aikaan. Ja mieskertymä on suuri.

Minä taas saan alapeukkuja siitä, kun kerron, että haluan seurustella merkityksellisesti vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Ja nimenomaan sellaisen kanssa, joka jakaa perinteiset, romanttiset arvoni.

Meneekö peukutukset täysin sen mukaan, että kuka on mies tai nainen — riippumatta siitä, että kuka edustaa mitäkin arvoja? Joskus on tosiaan vaikea ymmärtää naisia.

AP

Alapeukuttaisin sinulle syystä että olet vihamielinen naisia kohtaan. Yleistät naisia laumaksi. Et ole romantikko, vaan katkeroitunut. Romantikon sydämessä on hyvyyttä ja rakkautta, sinun sydämessäsi on kaunaa, katkeruutta ja ennakkoluuloja.

En kuitenkaan nyt käytä alapeukkua, vaan muotoilen tunteeni sanoiksi.

Vierailija
68/71 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.

Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.

Minä olen ymmärtänyt ettei pk-seudulla (tai missään kaupungissa) tarvitse edes olla hyvännäköinen ennen kuin mätsejä tulee tuon verran.

Vierailija
69/71 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D

Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.

Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D

Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.

AP

Joo just koska oot tollanen kultakimpale, et seurustele kenenkään kanssa, etkä ole kellekään erityinen. Tinderöinnin jälkeen runkkaat itsesi hiljaa itkien uneen.

Hmm.... Jostakin syystä täällä nytten ylöspeukutetaan naista, joka omien sanojensa mukaan tapailee useita miehiä samaan aikaan. Ja mieskertymä on suuri.

Minä taas saan alapeukkuja siitä, kun kerron, että haluan seurustella merkityksellisesti vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Ja nimenomaan sellaisen kanssa, joka jakaa perinteiset, romanttiset arvoni.

Meneekö peukutukset täysin sen mukaan, että kuka on mies tai nainen — riippumatta siitä, että kuka edustaa mitäkin arvoja? Joskus on tosiaan vaikea ymmärtää naisia.

AP

Alapeukuttaisin sinulle syystä että olet vihamielinen naisia kohtaan. Yleistät naisia laumaksi. Et ole romantikko, vaan katkeroitunut. Romantikon sydämessä on hyvyyttä ja rakkautta, sinun sydämessäsi on kaunaa, katkeruutta ja ennakkoluuloja.

Hei pitkästä aikaa!

Älä laita sanoja suuhuni. En ole vihamielinen naisia kohtaan, enkä yleistä kaikkia naisia koskevaksi. Minähän puhun niistä naisista, jotka joko omien sanojensa mukaan harrastavat paljon tinder-panoja sekä niistä, jotka harrastavat em., mutta eivät kerro siitä.

Tiedän, että jossakin on kaltaiseni vanhanaikainen romantikko nainen, joka haluaa olla vain yhden kanssa, mutta sellaisen löytäminen ja tunnistaminen on todella vaikeaa!

AP

Vierailija
70/71 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Hei pitkästä aikaa!

Älä laita sanoja suuhuni. En ole vihamielinen naisia kohtaan, enkä yleistä kaikkia naisia koskevaksi. Minähän puhun niistä naisista, jotka joko omien sanojensa mukaan harrastavat paljon tinder-panoja sekä niistä, jotka harrastavat em., mutta eivät kerro siitä.

Tiedän, että jossakin on kaltaiseni vanhanaikainen romantikko nainen, joka haluaa olla vain yhden kanssa, mutta sellaisen löytäminen ja tunnistaminen on todella vaikeaa!

AP

Miksi tuhlaat elämäsi etsimällä naista, joka melko todennäköisesti ei kauaa ole rinnallasi? Suuntaa katse vaikka Filippiinien naistarjontaan, niin saat elää onnellisena kauniin, ehkäpä itseäsi nuoremman, siveellisen, kaunisvartaloisen, sinua kunnioittavan, uskollisen ja ystävällisen naisen kanssa. Filippiiniläiset ovat melkoisia romantikkoja ja olisit todella hottis heille.

Vierailija
71/71 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..