Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kertoo: Tästä syystä lopetan viestittelyn ja yhteydenpidon seinään

Vierailija
31.10.2017 |

Tykkäyksiä ja matcheja tulee. Nostaahan se itsetuntoa. Välillä jopa jaksan aloittaa keskustelun joidenkin kanssa; toisinaan taas naiset aloittavat.

Mutta, mitä kauemmin menee matchistä tai keskustelusta, sitä enemmän lähtee miettimään, että tälläkin hetkellä tuo nainen tekee uusia tykkäyksiä ja keskusteluja toisten miesten kanssa. Mitään romantiikkaa tai erityistä ei voi tuntea. Sitä on vain yksi monista – hyvin monista.

Siispä on kivempi metsästää uusi match, kuin jäädä vatvomaan naisen lukuisia muita yhteyksiä muihin miehiin. Pidän Tinderiä vain pelinä.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaatko sinä ikinä näitä naisia livenä?

En tapaa. En pääse yli ajatuksesta, että naisella voi olla takanaan kymmeniä treffejä eri miesten kanssa; seksillä ja ilman. Ei ole nykyään ollenkaan tavatonta, että nainen on harrastanyt kymmenien, jopa yli sadan, nettitreffimiehen kanssa seksiä. Naisesta ei usein edes päältä näe, että kuinka monta miestä on ollut kierrossa.

Olen vanhanaikainen romantikko, enkä siksi voi tavata Tinder-naisia. Tinder on vain peli, jossa testaan viehätysvoimaani.

AP

Hmmmph... vaikuttaa kyllä siltä, että sinä olet myös ainoa, joka tuossa menettää. Hukkaat aikaasi.

Naiset jotka eivät pääse sinuun tarkemmin tutustumaan, eivät mitään myöskään menetä 😄

No, onhan sitä harrastuksia... yhtä lailla voisit harrastaa pään hakkaamista seinään.

Vierailija
42/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harmittelisin, jos joku match katoaa? Hänhän ei ole ollut kiinnostunut minusta, ei ole halunnut edes tavata. Sellaista sattuu. Ei kaikki minusta tykkää enkä minä kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinder on sinusta panosovellus, niin miksi ajattelet, että naiset jäisivät kaipaamaan sinua? Kyllä munaa muualtakin saa.

Vierailija
44/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää oli hyvä. Teen itsekin vähän samaa. Olen akateeminen, eronnut mies eikä huvita joutua jonkin eronneen naisen ja tämän lasten elättäjäksi tai "elämää eläneen" eli "juoksut juosseen" naisen aisuriksi. Mätsäilen Tinderissä, mutta en aloita keskustelua ja joskus jaksan aloittaa niin se yleensä hiipuu naisten aloitekyvyttömyyteen.

Hauskaan antaa naisille heidän omaa lääkettään ja katsoa kun ulisevat ettei missään ole kunnon miehiä ja miksi miehet ghoustaavat Tinderissä.

Luuletko että jäävät sua miettimään?

Tottakai jäävät.

Millä perusteella näin oletat? Jos kerran keskustelusi naisten kanssa hiipuvat siksi, että naiset ovat niin aloitekyvyttömiä, niin silloinhan on todennäköistä, etteivät nämä naiset sinusta niin hirveän kiinnostuneita ole olleet. Joten tuskin sinä siis olet sellainen mies, jonka katoamista nuo naiset jäävät suremaan.

No ihan sillä perusteella, että tämäkin palsta on täynnä naisia jotka itkevät kun mies ghoustasi hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen. Sama pätee tuohon aloitekyvyttömyyteen viestittelyssä...palsta on täynnä viestejä joissa kysytään miten pitää yllä keskustelua luontevasti kun muuten miehet lopettaa viestittelyn. :D

Eli kun tällä palstalla naiset itkevät, että mies katoaa hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen, niin sinäkö luulet heidän puhuvan sinusta? Ja kuitenkin kerroit, että omalla kohdallasi viestittelyt hiipuvat nimenomaan naisten aloitekyvyttömyyden vuoksi.

Oletko koskaan tullut edes ajatelleeksi, että jos nainen ei koe tarpeelliseksi ylläpitää keskustelua kanssasi, niin se saattaisi tarkoittaa sitä, että hän ei ole sinusta kovin kiinnostunut? Näin ollen hän tuskin juuri sinun perääsi jää itkemäänkään.

Eivät naiset sellaisten miesten ghoustaamisia sure, joista ovat itsekin olleet niin vähän kiinnostuneita, etteivät ole välittäneet yrittää ylläpitää keskusteluakaan. Se toki harmittaa, kun joku kiinnostava mies vain katoaa tai muuttuu etäiseksi viestittelyssä, mutta silloin se ei ole nainen jonka puolelta keskustelu on alunperin alkanut hiipumaan. Kyllä naiset jaksavat olla aktiivisia niiden miesten suhteen, joista ovat tosissaan kiinnostuneita.

Kun nyt on niin vaikea ymmärtää niin väännetään rautalangasta:

Välillä

a) en aloita keskustelua

b) aloitan keskustelun, mutta avauksen jälkeen katson miten kauan nainen jaksaa yrittää

c) olen mukana juonessa, viestittelen aktiivisesti ja sitten ghoustaan

Menikö nyt perille?

Niin luuletko, että tuollainen harmittaa naista? Siis, ettette ikinä ole tavanneet, vaan pelkästään viestitellyt. Mihin pyrit sillä?

Tietysti se harmittaa...vai yritätkö sinäkin tekopyhästi väittää vastaan?

Miksi ihmeessä harmittaisi? Jos naisilla, kuten sanoit, on siellä kymmeniä miehiä kierroksessa ja pantavana?!? Niin mitä väliä, jos SINÄ et enää vastaa? Sen kun siirtyy seuraavaan pantavaan ukkoon! ☺️

Vierailija
45/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaatko sinä ikinä näitä naisia livenä?

En tapaa. En pääse yli ajatuksesta, että naisella voi olla takanaan kymmeniä treffejä eri miesten kanssa; seksillä ja ilman. Ei ole nykyään ollenkaan tavatonta, että nainen on harrastanyt kymmenien, jopa yli sadan, nettitreffimiehen kanssa seksiä. Naisesta ei usein edes päältä näe, että kuinka monta miestä on ollut kierrossa.

Olen vanhanaikainen romantikko, enkä siksi voi tavata Tinder-naisia. Tinder on vain peli, jossa testaan viehätysvoimaani.

AP

Kuinka monen naisen kanssa sinä olet harrastanut seksiä?

Ei hää ol yhdenkää kans, hää o kilttimies, eikä koske puhkinussittuihin lorttoihin, joita kaikki naiset häälle ovat. Hää jää kyl iäksi yksin mut, häält ittelthä se vaa pois o.

Vierailija
46/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää oli hyvä. Teen itsekin vähän samaa. Olen akateeminen, eronnut mies eikä huvita joutua jonkin eronneen naisen ja tämän lasten elättäjäksi tai "elämää eläneen" eli "juoksut juosseen" naisen aisuriksi. Mätsäilen Tinderissä, mutta en aloita keskustelua ja joskus jaksan aloittaa niin se yleensä hiipuu naisten aloitekyvyttömyyteen.

Hauskaan antaa naisille heidän omaa lääkettään ja katsoa kun ulisevat ettei missään ole kunnon miehiä ja miksi miehet ghoustaavat Tinderissä.

Eihän tuossa nyt ole päätä eikä häntää mies hyvä.

Jep, harmittaa ihan sikana, ettei suhdetta sun kanssa mies synny, koska en vaan tiedä mitään kuumempaa kuin akateeminen ERONNUT mies. Siis mies, jonka toinen nainen on jo katsastanut epäkelvoksi ja pistänyt kiertoon. Voi hitsinpimpulat, ei vaan voi mitään, tasan ei mee nallekarkit jne.

Vierailija
47/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.

Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.

Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D

Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.

Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D

Olet juuri sellainen esimerkki Tinder-naisista, mistä olen puhunutkin.

Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.

AP

Joo just koska oot tollanen kultakimpale, et seurustele kenenkään kanssa, etkä ole kellekään erityinen. Tinderöinnin jälkeen runkkaat itsesi hiljaa itkien uneen.

Vierailija
48/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jäävät.

Millä perusteella näin oletat? Jos kerran keskustelusi naisten kanssa hiipuvat siksi, että naiset ovat niin aloitekyvyttömiä, niin silloinhan on todennäköistä, etteivät nämä naiset sinusta niin hirveän kiinnostuneita ole olleet. Joten tuskin sinä siis olet sellainen mies, jonka katoamista nuo naiset jäävät suremaan.

No ihan sillä perusteella, että tämäkin palsta on täynnä naisia jotka itkevät kun mies ghoustasi hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen. Sama pätee tuohon aloitekyvyttömyyteen viestittelyssä...palsta on täynnä viestejä joissa kysytään miten pitää yllä keskustelua luontevasti kun muuten miehet lopettaa viestittelyn. :D

Eli kun tällä palstalla naiset itkevät, että mies katoaa hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen, niin sinäkö luulet heidän puhuvan sinusta? Ja kuitenkin kerroit, että omalla kohdallasi viestittelyt hiipuvat nimenomaan naisten aloitekyvyttömyyden vuoksi.

Oletko koskaan tullut edes ajatelleeksi, että jos nainen ei koe tarpeelliseksi ylläpitää keskustelua kanssasi, niin se saattaisi tarkoittaa sitä, että hän ei ole sinusta kovin kiinnostunut? Näin ollen hän tuskin juuri sinun perääsi jää itkemäänkään.

Eivät naiset sellaisten miesten ghoustaamisia sure, joista ovat itsekin olleet niin vähän kiinnostuneita, etteivät ole välittäneet yrittää ylläpitää keskusteluakaan. Se toki harmittaa, kun joku kiinnostava mies vain katoaa tai muuttuu etäiseksi viestittelyssä, mutta silloin se ei ole nainen jonka puolelta keskustelu on alunperin alkanut hiipumaan. Kyllä naiset jaksavat olla aktiivisia niiden miesten suhteen, joista ovat tosissaan kiinnostuneita.

Välillä

a) en aloita keskustelua

b) aloitan keskustelun, mutta avauksen jälkeen katson miten kauan nainen jaksaa yrittää

Menikö nyt perille?

Niin luuletko, että tuollainen harmittaa naista? Siis, ettette ikinä ole tavanneet, vaan pelkästään viestitellyt. Mihin pyrit sillä?

Miksi ihmeessä harmittaisi? Jos naisilla, kuten sanoit, on siellä kymmeniä miehiä kierroksessa ja pantavana?!? Niin mitä väliä, jos SINÄ et enää vastaa? Sen kun siirtyy seuraavaan pantavaan ukkoon! ☺️

Naisten mukaanhan Tinderissä on paljon myös parisuhdetta etsiviä naisia, joten heille turhaan tuhlattu aika ja vaiva on harmiksi. Eikä niitä parisuhdetta etsiviä miehiä välttämättä olekaan niin paljon kuin niitä yhden illan ritareita.

Vierailija
49/71 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa vaikka scrabblea äläkä ihmisten tunteilla. Jos sinulla on edes joku kaveri, jonka kanssa pelata.

"Ihmisten tunteilla". Tinder on panosovellus. -ei ap

Miten tunteet ja pano kumoavat toisensa?

Etkö kykene emotionaaliseen seksisuhteeseen? Elät aika tyhjää elämää.

Yleensä seksistä seuraa tyydytystä, iloa, hellyyttä, hoivaa, läheisyyttä, pettymyksiä, kateutta, häpeää, katumusta, surua, rakkautta, ylpeyttä... eli aika paljon tunteita.

Vierailija
50/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.

Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.

Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D

Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.

Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D

Olet juuri sellainen esimerkki Tinder-naisista, mistä olen puhunutkin.

Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.

AP

Joo just koska oot tollanen kultakimpale, et seurustele kenenkään kanssa, etkä ole kellekään erityinen. Tinderöinnin jälkeen runkkaat itsesi hiljaa itkien uneen.

Hmm.... Jostakin syystä täällä nytten ylöspeukutetaan naista, joka omien sanojensa mukaan tapailee useita miehiä samaan aikaan. Ja mieskertymä on suuri.

Minä taas saan alapeukkuja siitä, kun kerron, että haluan seurustella merkityksellisesti vain yhden naisen kanssa kerrallaan. Ja nimenomaan sellaisen kanssa, joka jakaa perinteiset, romanttiset arvoni.

Meneekö peukutukset täysin sen mukaan, että kuka on mies tai nainen — riippumatta siitä, että kuka edustaa mitäkin arvoja? Joskus on tosiaan vaikea ymmärtää naisia.

AP

Vierailija
51/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala piinata.

Terveisin toinen nainen joka lopulta poisti koko sovelluksen kun keksin toisen pelin.

Vierailija
52/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jäävät.

Välillä

a) en aloita keskustelua

Menikö nyt perille?

Vau sitten minun jälkeeni on jäänyt useampi kymmentä tinder-miestä harmittelemaan. Ei ikinä tullut mieleenkään että ne jäisivät minua kaipaamaan.

Vierailija
53/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha

Vierailija
54/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tota naiset harrastaa paljon enemmän ja mua vituttaa se suunnattomasti, kun saan niin harvoin mätsejä.

Vierailija
55/71 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa vaikka scrabblea äläkä ihmisten tunteilla. Jos sinulla on edes joku kaveri, jonka kanssa pelata.

Hyvä vitsi... Tuo nettideittailu on pelkkä vitsi. Pelkkää peliä koko homma. Luuleko joku tosiaan saavansa pysyvän suhteen tuolta. Tinderistä ei kuulu etsiä pysyviä suhteita. Tosiasiassa Tinder on ainoastaan lihamarkkinat.

Vierailija
56/71 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vitsi... Tuo nettideittailu on pelkkä vitsi. Pelkkää peliä koko homma. Luuleko joku tosiaan saavansa pysyvän suhteen tuolta. Tinderistä ei kuulu etsiä pysyviä suhteita. Tosiasiassa Tinder on ainoastaan lihamarkkinat.

Ei kaikille. Älä vastaa muiden puolesta, kun ei se ole totta.

Vierailija
57/71 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin juuri itse seksiseuraa, onko Tinder tässä hyvä? Onko siinä pakko kuulua Faceen tsm?

Vierailija
58/71 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin juuri itse seksiseuraa, onko Tinder tässä hyvä? Onko siinä pakko kuulua Faceen tsm?

Ei tarvitse. Mutta sinun pitää olla hyvännäköinen, jos on tarjota vain seksiä.

Vierailija
59/71 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kestä ghostaamista tai torjuntaa yhtä hyvin kuin miehet.

Vierailija
60/71 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusleikkejä ap:lla