Tinder-mies kertoo: Tästä syystä lopetan viestittelyn ja yhteydenpidon seinään
Tykkäyksiä ja matcheja tulee. Nostaahan se itsetuntoa. Välillä jopa jaksan aloittaa keskustelun joidenkin kanssa; toisinaan taas naiset aloittavat.
Mutta, mitä kauemmin menee matchistä tai keskustelusta, sitä enemmän lähtee miettimään, että tälläkin hetkellä tuo nainen tekee uusia tykkäyksiä ja keskusteluja toisten miesten kanssa. Mitään romantiikkaa tai erityistä ei voi tuntea. Sitä on vain yksi monista – hyvin monista.
Siispä on kivempi metsästää uusi match, kuin jäädä vatvomaan naisen lukuisia muita yhteyksiä muihin miehiin. Pidän Tinderiä vain pelinä.
Kommentit (71)
Minä löysin mieheni tinderistä. En keskustellut monen kanssa tai tägännyt turhaan, vain ystävällisen oloisia miehiä. Kun menin treffeille, lopetin keskustelut/sanoin muille että menin treffeille ja että palataan asiaan jos nämä treffit menivät puihin. Tinderissä on myös muita kuin panomiehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tää oli hyvä. Teen itsekin vähän samaa. Olen akateeminen, eronnut mies eikä huvita joutua jonkin eronneen naisen ja tämän lasten elättäjäksi tai "elämää eläneen" eli "juoksut juosseen" naisen aisuriksi. Mätsäilen Tinderissä, mutta en aloita keskustelua ja joskus jaksan aloittaa niin se yleensä hiipuu naisten aloitekyvyttömyyteen.
Hauskaan antaa naisille heidän omaa lääkettään ja katsoa kun ulisevat ettei missään ole kunnon miehiä ja miksi miehet ghoustaavat Tinderissä.
Luuletko että jäävät sua miettimään?
Tottakai jäävät.
Millä perusteella näin oletat? Jos kerran keskustelusi naisten kanssa hiipuvat siksi, että naiset ovat niin aloitekyvyttömiä, niin silloinhan on todennäköistä, etteivät nämä naiset sinusta niin hirveän kiinnostuneita ole olleet. Joten tuskin sinä siis olet sellainen mies, jonka katoamista nuo naiset jäävät suremaan.
No ihan sillä perusteella, että tämäkin palsta on täynnä naisia jotka itkevät kun mies ghoustasi hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen. Sama pätee tuohon aloitekyvyttömyyteen viestittelyssä...palsta on täynnä viestejä joissa kysytään miten pitää yllä keskustelua luontevasti kun muuten miehet lopettaa viestittelyn. :D
Ei se nainen ole pitänyt sitä hyvin alkaneena viestittelynä, jos on välillä kadonnut jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisesta tulee "käytetty", kun se pelkästään viestittelee(!) muiden miesten kanssa? Siis viestittelee, ei pane. Tynnyrissäkö naisen pitäisi kasvaa? Jos ainoa tapa, jolla suhteessa voi olla tyytyväinen, on kontrolloida toisen viestimisiä ja olla sellaisen ihmisen kanssa, jolla on tosi vähän elämänkokemusta, ettei vaan tietäisi paremmasta, niin luultavasti kannattaakin pitäytyä parisuhteilusta. Kontrolloivat ihmiset ovat kamalia.
Ei monen kanssa viestittely tee käytettyä, mutta kyllähän se tekee ihmisestä kevytkenkäisen.
Siis siinä mielessä, että valikoidaan useista(kymmenistä) tarjolla olevista ja aletaan rankkaamaan ihmisiä pois mitä pienimmistä syistä.
Ja toki ihan ymmärrettävää käytöstä, vaan ei siitä kaikkien tarvitse tykätä.
Miksi alkaa kilpailemaan sellaisen huomiosta, joka ei vastaa samalla tavalla?
Sama kuin nuo sinkkuohjelmat, 10-20 miestä/naista kilpailee yhden huomiosta ja treffaa tätä vuorollaan ym. Ei kiitos, se tekee ihmisestä huonon.
Eli moni etsii tutustumisvaiheessa ihmistä, joka on samalla kiinnostuksen tasolla ja näinollen mahdollistaa oikean, aidon ja kunnollisen tutustumisen.
Ei siitä tule mitään jos vaikka kymmenen kanssa samaan aikaan jauhaa samat jutut.
Eli toiset tutustuu sarjassa ja toiset rinnakkain&sarjassa.
Vai tekeekö se naisista miehen haluttavammaksi jos tämä pyörittää kerralla kymmentä naista?
Ei ole väärin haluta tuntea olevansa oikean kiinnostuksen kohteena, eikä vain yksi välilehti jonkun huomiosta nauttivan "selaimessa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.
Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.
Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D
Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.
Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkään hyvännäköinen nainen, päivässä voi tulla jopa kymmeniä matcheja (ainakin pk-seudulla). Siinä tilanteessa ei todellakaan voi aloittaa keskustelua jokaisen kanssa eikä myöskään jää harmittelemaan, jos joku matcheistakaan ei aloita tai katoaa.
Itse myös poistan matcheja aika armottomasti, jos keskustelu ei oikein suju tai mies tuntuu haluttomalta sopimaan tapaamista kanssani. Että älä ap sure, ei sinun perääsi jää kukaan itkemään.
Ei niitä uusia matcheja edes sinullekaan tule loputtomasti ja jossain vaiheessa irti päässeet kalat alkavat piinata alitajuntaa. :D
Minulla on tällä hetkellä 21 matchia, joista kahden kanssa suht aktiivinen viestittely ja tapailu meneillään. Niiden muiden nimiä tai naamoja en edes muista; ei sieltä joukosta nouse mitenkään esiin tai jää mieleen, jos ei ole edes alettu keskustella.
Ja loppujen lopuksi etsin vain yhtä hyvää miestä. Kun sellainen löytyy, en todellakaan muistele mitään "irti päässeitä kaloja" :D
Olet juuri sellainen esimerkki Tinder-naisista, mistä olen puhunutkin.
Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisesta tulee "käytetty", kun se pelkästään viestittelee(!) muiden miesten kanssa? Siis viestittelee, ei pane. Tynnyrissäkö naisen pitäisi kasvaa? Jos ainoa tapa, jolla suhteessa voi olla tyytyväinen, on kontrolloida toisen viestimisiä ja olla sellaisen ihmisen kanssa, jolla on tosi vähän elämänkokemusta, ettei vaan tietäisi paremmasta, niin luultavasti kannattaakin pitäytyä parisuhteilusta. Kontrolloivat ihmiset ovat kamalia.
Ei monen kanssa viestittely tee käytettyä, mutta kyllähän se tekee ihmisestä kevytkenkäisen.
Siis siinä mielessä, että valikoidaan useista(kymmenistä) tarjolla olevista ja aletaan rankkaamaan ihmisiä pois mitä pienimmistä syistä.
Ja toki ihan ymmärrettävää käytöstä, vaan ei siitä kaikkien tarvitse tykätä.
Miksi alkaa kilpailemaan sellaisen huomiosta, joka ei vastaa samalla tavalla?
Sama kuin nuo sinkkuohjelmat, 10-20 miestä/naista kilpailee yhden huomiosta ja treffaa tätä vuorollaan ym. Ei kiitos, se tekee ihmisestä huonon.
Eli moni etsii tutustumisvaiheessa ihmistä, joka on samalla kiinnostuksen tasolla ja näinollen mahdollistaa oikean, aidon ja kunnollisen tutustumisen.
Ei siitä tule mitään jos vaikka kymmenen kanssa samaan aikaan jauhaa samat jutut.
Eli toiset tutustuu sarjassa ja toiset rinnakkain&sarjassa.
Vai tekeekö se naisista miehen haluttavammaksi jos tämä pyörittää kerralla kymmentä naista?
Ei ole väärin haluta tuntea olevansa oikean kiinnostuksen kohteena, eikä vain yksi välilehti jonkun huomiosta nauttivan "selaimessa"
Pariutumiseen sisältyy aina rankkausta ja kilpailua, Tinderissä tämä tosiasia vain tulee esiin selvemmin.
Jos vaikka lukiokaverisi ihastuu sinuun, hän on sitä ennen vertaillut sinua muihin samaa lukiota käyviin poikiin sekä ulkonäön että käytöksen osalta, joko ihan tietoisesti tai vähintäänkin alitajuisella tasolla. Ihastuminen on tuon vertailun lopputulos.
Se, kun nainen näkee Tinder-profiilisi, vastaa suunnilleen sitä että samalla lukiokurssilla oleva tyttö näkee sinut ensimmäisellä tunnilla vilaukselta, kun tunti on päättynyt ja poistutte kohti seuraavaa tuntia. Tosin jälkimmäisessä tilanteessa tyttö saa paljon sellaista informaatiota, mitä Tinder-profiilista ei saa, ja profiilista saa taas toisenlaista tietoa jota tuossa lukiokohtaamisessa ei saa, joten tilanteita ei voi aivan suoraan verrata, mutta silti.
Nyt sinä odotat että tytön/naisen pitää ihastua sinuun tämän ensimmäisen kohtaamisen myötä niin rajusti, että hän ei enää huomaa kenenkään toisen miehen olemassaoloa. Aika suuret kuvitelmat sinulla on itsestäsi.
Normaalisti ihastumiset tapahtuvat niin, että on oltu pidempään tekemisissä. Tinderissä se tekemisissä oleminen on chattailua ja myöhemmin niitä tapaamisia - lukioesimerkissä varmaan aluksi silmäilyä, kohdatessa tervehtimistä ja myöhemmin juttelua. Lukioesimerkissä treffeille mennessä ollaan jo aika todennäköisesti molemminpuolisesti ihastuneita - Tinder-tilanteessa taas ei.
Jos et kestä sitä ajatusta, että olet ihan jatkuvasti kilpailuasetelmassa muihin miehiin nähden kun etsit kumppania, niin älä hyvä mies etsi Tinderissä! Säästät näin ennen kaikkea omia hermojasi.
T. Nainen, joka ei koskaan itse aloittanut keskustelua Tinderissä ja hyvä niin - tulipa karsittua mm. kaltaisesi miehet pois heti alkuun
Mutta kauhistus, tiedätkö mies, että tosielämässäkin nainen saattaa jutella useamman miehen kanssa! Voipa olla käynyt useilla treffeilläkin. Vähän epäilen, että on seksiäkin harrastanut. Eli missään et ole turvassa. Pitäisikö laittaa lehti-ilmoitus että etsitään tynnyrissä kasvanutta neitsyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tää oli hyvä. Teen itsekin vähän samaa. Olen akateeminen, eronnut mies eikä huvita joutua jonkin eronneen naisen ja tämän lasten elättäjäksi tai "elämää eläneen" eli "juoksut juosseen" naisen aisuriksi. Mätsäilen Tinderissä, mutta en aloita keskustelua ja joskus jaksan aloittaa niin se yleensä hiipuu naisten aloitekyvyttömyyteen.
Hauskaan antaa naisille heidän omaa lääkettään ja katsoa kun ulisevat ettei missään ole kunnon miehiä ja miksi miehet ghoustaavat Tinderissä.
Tottakai jäävät.
Millä perusteella näin oletat? Jos kerran keskustelusi naisten kanssa hiipuvat siksi, että naiset ovat niin aloitekyvyttömiä, niin silloinhan on todennäköistä, etteivät nämä naiset sinusta niin hirveän kiinnostuneita ole olleet. Joten tuskin sinä siis olet sellainen mies, jonka katoamista nuo naiset jäävät suremaan.
No ihan sillä perusteella, että tämäkin palsta on täynnä naisia jotka itkevät kun mies ghoustasi hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen. Sama pätee tuohon aloitekyvyttömyyteen viestittelyssä...palsta on täynnä viestejä joissa kysytään miten pitää yllä keskustelua luontevasti kun muuten miehet lopettaa viestittelyn. :D
Eli kun tällä palstalla naiset itkevät, että mies katoaa hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen, niin sinäkö luulet heidän puhuvan sinusta? Ja kuitenkin kerroit, että omalla kohdallasi viestittelyt hiipuvat nimenomaan naisten aloitekyvyttömyyden vuoksi.
Oletko koskaan tullut edes ajatelleeksi, että jos nainen ei koe tarpeelliseksi ylläpitää keskustelua kanssasi, niin se saattaisi tarkoittaa sitä, että hän ei ole sinusta kovin kiinnostunut? Näin ollen hän tuskin juuri sinun perääsi jää itkemäänkään.
Eivät naiset sellaisten miesten ghoustaamisia sure, joista ovat itsekin olleet niin vähän kiinnostuneita, etteivät ole välittäneet yrittää ylläpitää keskusteluakaan. Se toki harmittaa, kun joku kiinnostava mies vain katoaa tai muuttuu etäiseksi viestittelyssä, mutta silloin se ei ole nainen jonka puolelta keskustelu on alunperin alkanut hiipumaan. Kyllä naiset jaksavat olla aktiivisia niiden miesten suhteen, joista ovat tosissaan kiinnostuneita.
Lähtisitkö treffeille kanssani? Ja jos jotain vakavampaa syntyisi, voisitko luopua tinderistä?
Olen 27. Seurustellut 2x. Yksi tindertapaaminen takana, joka oli aivan kamala, koska tyhmänä päästin miehen asuntooni.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut ylläpidolle ja seuraavaksi laitan päätoimittajalle kysymyksen, että ihan oikeastiko Sanoma Oyj haluaa olla Ylilauta II. Normaalit ihmiset eivät puhu aisureista. Te ylilautalaiset olette sokeita noille vihatermeillenne, ihan kuten rasistit omilleen. Miksi kukaan haluaisi yrittää keskustella kanssanne kun ei teistä ole normaaliin dialogiin normaaleilla termeillä, joita ei-autistiset ihmiset käyttävät oikeassa elämässään?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa nyt ole päätä eikä häntää mies hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut ylläpidolle ja seuraavaksi laitan päätoimittajalle kysymyksen, että ihan oikeastiko Sanoma Oyj haluaa olla Ylilauta II. Normaalit ihmiset eivät puhu aisureista. Te ylilautalaiset olette sokeita noille vihatermeillenne, ihan kuten rasistit omilleen. Miksi kukaan haluaisi yrittää keskustella kanssanne kun ei teistä ole normaaliin dialogiin normaaleilla termeillä, joita ei-autistiset ihmiset käyttävät oikeassa elämässään?
Kuule hei, ymmärrän että olet tuohtunut. Tuollainen toimintapa ei kuitenkaan toimi, sillä on paljon ihmisiä jotka ovat kanssamme samaa mieltä. Ei mainostajilla uhkailemalla voi siivota pois toisten mielipiteitä sillä perusteela, että ne ovat sinun mielestäsi vihapuhetta. Lopputuloksena on vain se, että myös mainostajat ja liike-elämä jakautuvat selvemmin leireihin.
Jos helpottaa niin yritän jatkossa välttää triggeröiviä termejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yleensä pysty palauttamaan mieleen, kuka tai minkä näköinen on ollut marcheista poistunut mies. Kukaan kiinnostava ei ole ikinä häipynyt.
Niin varmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jäävät.
Eli kun tällä palstalla naiset itkevät, että mies katoaa hyvin alkaneen viestittelyn jälkeen, niin sinäkö luulet heidän puhuvan sinusta? Ja kuitenkin kerroit, että omalla kohdallasi viestittelyt hiipuvat nimenomaan naisten aloitekyvyttömyyden vuoksi.
Oletko koskaan tullut edes ajatelleeksi, että jos nainen ei koe tarpeelliseksi ylläpitää keskustelua kanssasi, niin se saattaisi tarkoittaa sitä, että hän ei ole sinusta kovin kiinnostunut? Näin ollen hän tuskin juuri sinun perääsi jää itkemäänkään.
Eivät naiset sellaisten miesten ghoustaamisia sure, joista ovat itsekin olleet niin vähän kiinnostuneita, etteivät ole välittäneet yrittää ylläpitää keskusteluakaan. Se toki harmittaa, kun joku kiinnostava mies vain katoaa tai muuttuu etäiseksi viestittelyssä, mutta silloin se ei ole nainen jonka puolelta keskustelu on alunperin alkanut hiipumaan. Kyllä naiset jaksavat olla aktiivisia niiden miesten suhteen, joista ovat tosissaan kiinnostuneita.
Kun nyt on niin vaikea ymmärtää niin väännetään rautalangasta:
Välillä
a) en aloita keskustelua
b) aloitan keskustelun, mutta avauksen jälkeen katson miten kauan nainen jaksaa yrittää
c) olen mukana juonessa, viestittelen aktiivisesti ja sitten ghoustaan
Menikö nyt perille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yleensä pysty palauttamaan mieleen, kuka tai minkä näköinen on ollut marcheista poistunut mies. Kukaan kiinnostava ei ole ikinä häipynyt.
Niin varmaan...
No ei ole. Ehkä se on vielä edessä, jos joskus palaan tinderiin. Katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet juuri sellainen esimerkki Tinder-naisista, mistä olen puhunutkin.
Minä taas haluaisin seurustella vain yhden kanssa kerrallaan. Olla erityinen yhdelle.
AP
Jep, tyypillinen tinderprinsessa, joka huomaa joku kaunis päivä vähän päälle kolmikymppisenä ettei niitä matcheja parisuhdetta etsivien kanssa enää tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jäävät.
Välillä
a) en aloita keskustelua
b) aloitan keskustelun, mutta avauksen jälkeen katson miten kauan nainen jaksaa yrittää
Menikö nyt perille?
Niin luuletko, että tuollainen harmittaa naista? Siis, ettette ikinä ole tavanneet, vaan pelkästään viestitellyt. Mihin pyrit sillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jäävät.
Välillä
a) en aloita keskustelua
Menikö nyt perille?
Niin luuletko, että tuollainen harmittaa naista? Siis, ettette ikinä ole tavanneet, vaan pelkästään viestitellyt. Mihin pyrit sillä?
Tietysti se harmittaa...vai yritätkö sinäkin tekopyhästi väittää vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa vaikka scrabblea äläkä ihmisten tunteilla. Jos sinulla on edes joku kaveri, jonka kanssa pelata.
"Ihmisten tunteilla". Tinder on panosovellus. -ei ap
Kertoi sulle "isot pojat" ja nyt huutelet sitä totuutena.
matcheista...