Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka melkein aiheutti lapsensa kuoleman purkaa tuntojaan...

Vierailija
08.04.2006 |

Näin anonyyminä se on helpompaa. Olen kusipää, joka poltti raskauden alkuvaiheessa pari tupakka/pvä ja imetysaikanakin 1 tai 2 pvä ja seuraus oli, että maailman suloisin lapsi sairastui leukemiaan. Toivoisin, että minä olisin sairastunut ja käynyt läpi hoidot! En ole ansainnut ihanaa lastani:( Mieheni äiti sanoikin, että tekee kaikkensa, jotta lapseni ei saa jäädä minulle. Ehkä niin on hyväkin. En tiedä tulenko lukemaan haukkujanne, vaikka hyvää se tietysti tekisi. Oppisi ajattelemaan muutakin kuin itseään..

Lapseni on tällä hetkellä isällään (pari yötä) ja ikävä on suuri. Mitenköhän sitten, jos muutos on pysyvä. Pääasia, että on paremmissa hoivissa...

4 siideriä juonut, joten teksti ei varmaan ole ihan kunnollista, mutta yritin vaan kertoa, että paskoja äitejä on olemassa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan noita leukemiaa sairastavia lapsia olisi melkoinen määrä. Olen todella pahoillani lapsesi puolesta. En kyllä sinua kävisi syyttämään, tuskin olet leukemiaa aiheuttanut. Eiköhän se johdu muista syistä. Yritä jaksaa, voimia sinulle ja parantumisen toivoa lapsellesi.

Vierailija
2/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tänne ketjuun tulee tuhannen syytöstä siitä kuinka tupakointi on haitallista ja pla pla plaa---> provosointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tommosta oot ees saanu päähäsi?

5 ja alle tupakoita päivässä raskausaikana ei vielä aiheuta muitakaan vahinkoja.

Onko joku sua tolleen syyllistäny?

Vierailija
4/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeasti, tuskin tupakka lapsellesi leukemiaa aiheutti.

Vierailija
5/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hemmetin dildo.... :/ voimia sulle ja lapsellesi. :(

Vierailija
6/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana. (Tai ylipäätäänkään).

Sorry vaan, mutta tupakoitsijoiden on pakko olla keskimääräistä typerämpiä ihmisiä. Ei voi mitään, mutta näin se on.

Ja ap, kai olet lopettanut sen vastenmielisen ja äärimmäisen typerän tavan??

Anopillesi voit sanoa, että tunge lehmä pääs perseesees...

Vierailija
7/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloa kun vois siirtää taaksepäin.

Vierailija
8/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin anonyyminä se on helpompaa. Olen kusipää, joka poltti raskauden alkuvaiheessa pari tupakka/pvä ja imetysaikanakin 1 tai 2 pvä ja seuraus oli, että maailman suloisin lapsi sairastui leukemiaan. Toivoisin, että minä olisin sairastunut ja käynyt läpi hoidot! En ole ansainnut ihanaa lastani:( Mieheni äiti sanoikin, että tekee kaikkensa, jotta lapseni ei saa jäädä minulle. Ehkä niin on hyväkin. En tiedä tulenko lukemaan haukkujanne, vaikka hyvää se tietysti tekisi. Oppisi ajattelemaan muutakin kuin itseään..

Lapseni on tällä hetkellä isällään (pari yötä) ja ikävä on suuri. Mitenköhän sitten, jos muutos on pysyvä. Pääasia, että on paremmissa hoivissa...

4 siideriä juonut, joten teksti ei varmaan ole ihan kunnollista, mutta yritin vaan kertoa, että paskoja äitejä on olemassa...

Vierailija
9/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisuudesta en tiedä (joku mainitsi). Ihan 4 kiloinen syntyessään

Vierailija
10/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitystie sairauksia ym kyllä voi aiheuttaa muttei leukemiaa

Vierailija
11/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin salannut tavan kaikilta, koska polytin vain ja ainostaan aamulla ja illalla tai vain aamulla. Sairauden tultua ilmi kerroin tupakasta miehelle ja lopetinkin sen.

Vierailija
12/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulta kukaan tai mikaan ota sun lasta pois sen takia, etta olet polttanut pari tupakkaa per paiva! Vaikka tupakoiminen on todella idioottimaista raskauden aikana (ja on kylla muutenkin) , niin en usko yhtaan, etta olisit leukemian polttamalla aiheuttanut! Toivon sinulle sydameni pohjasta oikein paljon jaksamista ja toivottavasti nostat paan pystyyn, etka anna varsinkaan anoppisi (exan siis) lannistaa sinua!!

Kysyisin viela, kuinka vanha lapsesi on ja miten han talla hetkella jaksaa??

Vierailija
13/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on saletti! en nyt sanoin että mitenkään fiksua polttaa raskaana olleesa ja imettäessä, mut leukemian kanssa sillä ei oo mitään tekemistä.

terv. th-opiskelija

Vierailija
14/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa vaikka neuvolaan ja kysellä tai sairaaalaan vaikka ihan anonyyminä ja kysellä.

Itse työskenetelen raskaana olevien ja imettävien äitien kanssa ja heistä suurin osa polttaa ainakin sen 5 tupakkaa päivässä.

Vierailija
15/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä anna miehen tai anopin myöskään syyllistää sinua. Sinä et ole sitä leukemiaa lapsellesi aiheuttanut. Toivottavasti pääset noista turhista itsesyytöksistä!

Vierailija
16/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytettäväksi.

Vierailija
17/17 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ja lapsellesi!

Minkä ikäinen lapsesi on? Miten hän tällä hetkellä voi? Onko diaknoosi ihan tuore?

Millä oireilla hän oireili sairauttaan?

Kiitos jos jaksat vastailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän