Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta voi olla vahingollinen tiedosta tämä:

Vierailija
31.10.2017 |

Täällä on aika ajoin ihmettelyjä siitä miten huonosti tulee kohdelluksi jos tänne kirjoittaa.

Ei välttämättä sinussa itsessäsi mitään vikaa sillä jos sallitte esimerkin:

itse saan kaikista empaattisuutta mittaavissa korkeimmat mahdolliset melkein mutta täälläkin vaan keljuilua koko ajan. On siis ympäristöjä jossa olet enemmän tai vähemmän ns vammaisten luonteitten kanssa tekemisissä ja se on vaan niinkuin ymmärrettävä että näin on.
Sama älykkyystesteissä todella korkeat pisteet ja silti koko ajan että mitenpä tyhmä oletkaan. Kun se enemmistö jää näissä jälkeen niin eihän ne millään voi käsittää sellaista joka ajattelee perille saakka asioita.

Tämä on niinkuin hyväksyttävä realitetti. Ja sitten päätettävä että jatkaako täällä vai ei. Palstakulttuuri on vahingoittava niille jotka ovat haavoittuvaisia sillä täällä on psykopaattejakin jopa, tosin ei jokainen sentään. Mutta huomattavia rajoituksia on sosiaalisessa kanssaköymisessä ja empatiakyvyssa useimmilla. Ja ammattiin katsomatta.

Älä siis ihmettele kirjoittaja jos sattuu täällä tai tällä on sinuun vahingollinen vaikutus. Valitettavasti näin vaan täällä on.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstako ei ole ap:lle vahingollinen? Voiko korkeat ÄO pisteet omaava kokea olevansa tyhmä täällä? Mielestäni ei voi. Olen vähän eri mieltä ap:n tavasta luonnehtia palstan sisältöä. 

Älykkäitä psykopaatteja täällä ei juurikaan ole, vaan tyhmiä asian vierestä jankkaajia, huonosti kirjoittavia ja siitä hermostuvia, kun eivät pärjää sanallisesti tai sisällöllisesti,

Olen samaa mieltä ap:n kanssa siitä, että hänen aloituksensa oli tarpeellinen:)

4.

A vastaa: palsta ei ole vahingollinen jos tiedostaa sen mahdollisuuden että sosiaalisesti rajoitteisten kanssa tekemisissä. Jopa tahallaan vahingoittamista yrittävien kanssa. Vankilatyöin olisi mahdotonta jos ihmiset eivät pärjäisi niitten ihmisten kanssa vankilassa.

Enkä sanonut tuntevani tyhmäksi itseäni mutta sanoin, että älykkäimmillekin tolkutetaan täällä miten tyhmä olet.

Ne jotka taas ovat älykkäitä kirjoittajia luulevat hyvin usein älyn riittävän elämässä eivätkä ota huomioon ettei se riitä sosiaalisissa suhteissa ilman herkkyytensä kehittämistä.

Vierailija
22/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, A. kiitos vastauksestasi. Olen samaa mieltä, että älykkyydestäkin ärsyynnytään täällä, mutta mehän osaamme jättää tällaiset kommentit omaan arvoonsa? Saamme osamme. Ei se vaikuta mieliimme. Pääsääntöisesti olemme kuitenkin positiivisia?

1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee tämän palstan vahingolliseksi itselleen, saa ihan vapaasti häipyä täältä. Ei täällä ketään väkisin pidetä.

Vierailija
24/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

piita kirjoitti:

Kyllä monikin haluaisi myötätuntoa omiin murheisiin ja apua toisilta ihmisiltä, mutta jos kirjoittaa niistä, niin jossakin vaiheessa joku tulee ja möläyttää jotain paskaa. Monestikin haluaisi keskustella ihan vakavasti joittekin ongelmista, jotka ovat lähellä itseäkin. Mutta kun ei pitkälle pääse, niin joku jo kirjoittaa jotain outoa ja saa ap;n pahoille mielin. Siksipä minä en aloitusta aloita, vaan mielelläni otan kantaa.

Tällaisten vahingoittavien palstojen eräs realiteetti on Suomen sairastuttaminen a hajoittaminen.

Tämä tuottaa psykiatrialle potilaita ehkä jopa eniten koko maassa? Siten tämä ruokkii oikein hyvin valtion virkamiehiä ja lääketehtaita - mikä voi olla heistä ok asia.

Vierailija
25/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy tosiaan tiedostaa, että ei muotoile vastaustaan miten tahansa. Omasta mielestäni olenkin huomioinut tämän seikan. Menen mieluiten mukaan sellaisiin ketjuihin, joissa huomaan ap:lla olevan kaikki inkkarit kanootissa.  Avunpyyntöketjuissa olen hyvinkin myötätuntoinen, tukeva ja avulias. Jos joku tulee pilailemaan aloittamaani ketjuun, niin voin antaa tuta., mutta ihan tyhmät kommentit lasken toki toisesta korvastani suoraan ulos. Toki sekin ärsyttää heitä, jos ei provosoidukaan.

1.

Vierailija
26/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee tämän palstan vahingolliseksi itselleen, saa ihan vapaasti häipyä täältä. Ei täällä ketään väkisin pidetä.

Kaikki eivät tajua että palsta ei ole terveellistä seuraa. Enempää kuin vankilan asiakaatkaan eiöt sovi kaikille ystäviksi. Ihmisiä täytyy suojella väkivalllalta ja myös henkiseltä vakivallalta!

Vierailija
27/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa.

Olen palstaillut muutaman vuoden.

Nahkani on paksuuntunut, mitä tulee näiden kommenttien lukemiseen. Tiedän, mitkä ovat keskusteluissa yleensä vakkariargumentit (argumentaatiovirheet ja ikuisuusaiheiden perus puolesta - vastaan -argumentit). Ymmärrän sarkasmiakin.

Mutta silti täällä on myös hyvin ilkeää käytöstä välillä ja olen oppinut sen, että tiettyjä ketjuja en edes avaa, koska turhaan pahoittaisin mieleni niiden ilkeyksistä.

Vierailija
28/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä saantöä on että jos netissä mielensäpahoittaa, niin ei sinne tarte mennä...tulee just tälläsiä tilanteita ja vauva.fi todistaa sen hyvin kun lukee näitä viestejä^^ Netissä on helppoa ilkeillä ja varsinkin jos osapuoli on herkkä, niin vielä helpompaa. kyllähän te ihmiset ootte koulussa käynyt, ei täällä meininki paljoa eroa yläasteesta! jutut erit, mutta asenteet samat :D

Vierailija
29/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoittelee ehkä muutama maarit 50v, loput on äijiä trollailemassa, ja peniksen koko ketjut aloittaa modet jolla ei ole töitä. kerro jotain uutta

Vierailija
30/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on surkeita, itseensä tyytymättömiä tätejä ja setiä. Sen huomaa negatiivisuudesta. Avoimiksi ne ihmiset eivät voi koskaan itseään kuvailla, vaikka todennäköisesti niin tekevät.

Huvittavaa seurata, miten "aikuiset" ihmiset täällä purkavat patoutunutta vihaansa.

Vierailija
31/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tämän saman  juuri vähän aikaa sitten.

Aloitin yhden keskustelun, jossa ihmettelin, kun siskoni poisti minut ihan täysin puskista Facebook-kavereistaan ja pohdin, miten tähän pitäisi reagoida. 

Sain yli 20 vastausta naisilta, jotka kertoivat, että olen energiasyöppö ja siskoni on saanut minusta tarpeekseen, olen ärsyttävä besserwisser, joka kertoo kaikille muille miten heidän pitää elää (vaikka emme ole siskoni kanssa edes puhuneet toisillemme puoleen vuoteen). Lisäksi sain tietää että olen narsisti ja psykopaatti, ja en saa millään mahtumaan kaaliini sitä, että muut saavat elää ihan miten tahtovat. Lisäksi levittelen juoruja siskostani kaikkialla.  

Näin siis siitä huolimatta, että kerroin äärettömän vähän mitään faktaa siskoni käytöksen takana.

Tämä siis siitä huolimatta, että siskoni on esimerkiksi sanonut minulle päin naamaa, että "miten sä voit elää tuolla tavalla, syöt tollasta paskaa, sä myrkytät sun elimistön".

Minua nauratti ja itketti samaan aikaan. Tulin itselleni tosi aran aiheen kanssa palstalle kun ei ole ketään sukulaista tai ystävää kenelle siitä voisin puhua. Tuli jopa fyysisesti vähän paha olo. Olen tosi herkkä, eli kyllä anonyymikin viha satuttaa.  

Näin se käy. Tämä palsta  on monille hyvä alusta purkaa omaa katkeruutta, vihaa, suuttumusta, häpeää, ilman seurauksia - jos tulee tappelu, niin lisää vettä vain myllyyn. Nämäkin naiset projisoivat ilmeisesti omia myrkyllisiä ihmissuhteitaan ja näkevät syntipukin, johon on helppo purkaa tuntojaan.  

Se on raukkamaista käytöstä, josta ei takuulla ole kenellekään mitään apua.

Vierailija
32/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla näin koukussa tähän palstaan, tiedostan itsekin miten typerää jankkausta, överiä ilkeilyä ja täydellistä turhuutta täällä on suuri osa kommenteista ja keskusteluistakin, mutta välillä negatiivisuus meinaa vetää mukaansa, vaikka tiedostan sen olevan kirjoittajien omaa pahaa oloa. Keskustelupalstat on mulle nykyään todella koukuttavia, sillä ne antavat mielelle tauon omista ongelmista, jotka kiertävät kamalalla tavalla kehää oikeastaan koko valveilla vietetyn ajan. Aivot saa keskustelupalstoilla lepotilaan, mutta ei tämä varmaan auta kohti parempaa oloa, vaan ennemmin päinvastoin.

Olen ahdistunut, masentunut ja keskittymiskyvytön kun taas joskus parempina aikoina saatoin helposti uppoutua kirjoihin, kirjoittamiseen ja kehittävämpiin asioihin pidemmänkin aikaa. Edelleen yritän mutta keskittyminen herpaantuu koko ajan. Etenkin kännykään pitäisi laittaa joku esto etten palaisi tänne koko ajan kun levottomuus iskee. Pitäisi kai löytää jotain oikeita ihmiskontakteja että olisi helpompi kulkea tuolla oikeassa maailmassa oikeiden asioiden parissa, mutta olen sosiaalisesti niin urpo että nettiriippuvuus ja erakoituminen saattaa olla mun lopullinen kohtalo :D

Vierailija
33/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla näin koukussa tähän palstaan, tiedostan itsekin miten typerää jankkausta, överiä ilkeilyä ja täydellistä turhuutta täällä on suuri osa kommenteista ja keskusteluistakin, mutta välillä negatiivisuus meinaa vetää mukaansa, vaikka tiedostan sen olevan kirjoittajien omaa pahaa oloa. Keskustelupalstat on mulle nykyään todella koukuttavia, sillä ne antavat mielelle tauon omista ongelmista, jotka kiertävät kamalalla tavalla kehää oikeastaan koko valveilla vietetyn ajan. Aivot saa keskustelupalstoilla lepotilaan, mutta ei tämä varmaan auta kohti parempaa oloa, vaan ennemmin päinvastoin.

Olen ahdistunut, masentunut ja keskittymiskyvytön kun taas joskus parempina aikoina saatoin helposti uppoutua kirjoihin, kirjoittamiseen ja kehittävämpiin asioihin pidemmänkin aikaa. Edelleen yritän mutta keskittyminen herpaantuu koko ajan. Etenkin kännykään pitäisi laittaa joku esto etten palaisi tänne koko ajan kun levottomuus iskee. Pitäisi kai löytää jotain oikeita ihmiskontakteja että olisi helpompi kulkea tuolla oikeassa maailmassa oikeiden asioiden parissa, mutta olen sosiaalisesti niin urpo että nettiriippuvuus ja erakoituminen saattaa olla mun lopullinen kohtalo :D

Mulla samankaltainen tilanne. Nukkumaan mennessä varsinkin sormi vaan hakeutuu tänne, enkä saa täältä oikeasti ikinä mitään hyvää elämääni.

Suosittelen äänikirjaa. :) Ei vaadi keskittymistä, ja sovelluksen saa kännykkään, eli ei tule myöskään mentyä sinne palstoille jos kännykällä käytät. Olo on paljon rauhallisempi ja tuntee jopa, että on sivistänyt itseään. Palstoilla pyöriminen taas tekee saamattoman, laiskan olon, plus se tarttuva negailu siihen päälle. 

-31

Vierailija
34/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä mielensä pahoittajia! Tällä palstalla eivät mielensä pahoittajat selviydy tai saavat kyllä siedätyshoitoa mielensä pahoittamiseen, jos kuitenkin sinnittelevät.

Älkää hukatko positiivista auttavaa kommenttia niin herkästi sonnan joukkoon!

1.

Kylläpäs sulla nyt meni tunteisiin. Älä ole tuollainen tiukkapipo, kukkahattutäti ja hiekkap***u. Hanki elämä, mene hoitoon ja ota lääkkeet. Mene pois AV:ltä, jos et kestä.

Vierailija
35/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on huono itsetunto, ehkä myös alhainen älykkyysosamäärä. Jotain on pielessä, jos AV vaikuttaa noin paljon. Tätä paikkaa ei pidä ottaa vakavasti. Ehkä sinun pitäisi harkita terapiaa. Ei millään pahalla, mutta.

Vierailija
36/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistipsykopaattibesserwisseenergiasyöppö kirjoitti:

Tajusin tämän saman  juuri vähän aikaa sitten.

Aloitin yhden keskustelun, jossa ihmettelin, kun siskoni poisti minut ihan täysin puskista Facebook-kavereistaan ja pohdin, miten tähän pitäisi reagoida. 

Sain yli 20 vastausta naisilta, jotka kertoivat, että olen energiasyöppö ja siskoni on saanut minusta tarpeekseen, olen ärsyttävä besserwisser, joka kertoo kaikille muille miten heidän pitää elää (vaikka emme ole siskoni kanssa edes puhuneet toisillemme puoleen vuoteen). Lisäksi sain tietää että olen narsisti ja psykopaatti, ja en saa millään mahtumaan kaaliini sitä, että muut saavat elää ihan miten tahtovat. Lisäksi levittelen juoruja siskostani kaikkialla.  

Näin siis siitä huolimatta, että kerroin äärettömän vähän mitään faktaa siskoni käytöksen takana.

Tämä siis siitä huolimatta, että siskoni on esimerkiksi sanonut minulle päin naamaa, että "miten sä voit elää tuolla tavalla, syöt tollasta paskaa, sä myrkytät sun elimistön".

Minua nauratti ja itketti samaan aikaan. Tulin itselleni tosi aran aiheen kanssa palstalle kun ei ole ketään sukulaista tai ystävää kenelle siitä voisin puhua. Tuli jopa fyysisesti vähän paha olo. Olen tosi herkkä, eli kyllä anonyymikin viha satuttaa.  

Näin se käy. Tämä palsta  on monille hyvä alusta purkaa omaa katkeruutta, vihaa, suuttumusta, häpeää, ilman seurauksia - jos tulee tappelu, niin lisää vettä vain myllyyn. Nämäkin naiset projisoivat ilmeisesti omia myrkyllisiä ihmissuhteitaan ja näkevät syntipukin, johon on helppo purkaa tuntojaan.  

Se on raukkamaista käytöstä, josta ei takuulla ole kenellekään mitään apua.

Olet vain negatiivinen ihminen (toisin kuin minä).

Vierailija
37/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

piita kirjoitti:

Kyllä monikin haluaisi myötätuntoa omiin murheisiin ja apua toisilta ihmisiltä, mutta jos kirjoittaa niistä, niin jossakin vaiheessa joku tulee ja möläyttää jotain paskaa. Monestikin haluaisi keskustella ihan vakavasti joittekin ongelmista, jotka ovat lähellä itseäkin. Mutta kun ei pitkälle pääse, niin joku jo kirjoittaa jotain outoa ja saa ap;n pahoille mielin. Siksipä minä en aloitusta aloita, vaan mielelläni otan kantaa.

Ei täällä kuulu keskustella eikä ottaa asioita vakavasti. Relaa.

Otan popparit kouraan katsoessani palstan riitelyä. 😀 😃 😄 😁 😆 😅 😂 🤣 ☺️ 😊 😇 🙂 🙃 😉 

Vierailija
38/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseliäs Kiusaaja kirjoitti:

Olet vain negatiivinen ihminen (toisin kuin minä).

Tällä palstalla kaikki muut maailman ihmiset ovat negatiivisia, paitsi kommentoija itse.

Vierailija
39/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ongelmia itsetuntosi kanssa.

.

Noin! Siinä tuli pakollinen ilkeys ja tölväisy heti ensimmäisessä lauseessa.

Vierailija
40/84 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kylläpäs sulla nyt meni tunteisiin. Älä ole tuollainen tiukkapipo, kukkahattutäti ja hiekkap***u. Hanki elämä, mene hoitoon ja ota lääkkeet. Mene pois AV:ltä, jos et kestä.[/quote]

Voi kiitos! En toki ole ja en mene.

1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi