Syrjitäänkö rumia?
Oletko huomannut tai onko jopa omakohtaisia kokemuksia? Kohteleeko ihmiset huonommin esim syrjivästi jos naama ei miellytä? Onko aikuiset tosiaan näin lapsellisia?
Kommentit (12)
Kyllä sen asenteenmuutoksen huomaa, jos on vaikka parta ajamatta, hiukset pystyssä ja verkkarit jalassa käymässä kaupassa, niin kassakin näyttää melko nyrpeältä, sitten kun menet siistinä, niin hymyilevät ja toivottelevat hyvät illat.
Parta ajamatta jo vuosia. Ei vois vähempää kiinnostaa mitä minusta ajattelevat
Mua on syrjitty aina huolimatta ulkonäöstä tai muista seikoista, on yritetty muuttaa tai muokata mieleisekseen eikä sekään riittänyt joten miksi edes miellyttää muita kun täydelliseksi en koskaan muutu enkä omana itsenä kelpaa?!
Minä ainakin syrjin tinderissä.
T. Hyvännäköinen
Kaikki aina potkii päähän ja katsoo silleen alta kulmien säälivästi.
-ruma
En oikein osaa sanoa omista huomioistani, mutta kyllä se on ihan tieteellistä faktaa.
No siis virallisesti sain potkut assistentin työstä "tyhmyyteni" takia, mutta kai minua olisi jaksettu katsella vielä 3 kk määräaikaisuuden loppuun, jos olisin ollut sekä tyhmä että kaunis.
t. teekkari
Lisäksi on kiusattu niin paljon ja pitkään että traumatisoiduin, ahdistuin ja eristettiin kaikesta kuten työelämästä, sosiaalisista suhteista ja tapahtumista (pelkään vähän ihmisiä), alettiin maalittamaan ja vainoamaan vihan takia enkä siksi liiku kuin pakolliset menot ja vain harvoin päiväsaikaan.
Kyllä minua syrjitään. En saa töitä enkä naista.
No sanotaanko ettei siitä rumuudesta ainakaan yhtään mitään hyötyä ole, päinvastoin kuin kauneudesta.
On ihan luonnollista syrjiä poikkeavan näköisiä, ei sille voi mitään.