Mitä mieltä olette ihannenaisestani?
-Hoikka ja siro vartalo. BMI maksimissaan ~20.
-Pituus 150-170cm
-Kapea kaula, ranteet, hartiat jne.
-Kiinteät, pienet rinnat, joissa on pienet nännipihat
-Hillityt häpyhuulet
-Söpöt kasvot
-Kaunis hymy
-Urheilullinen, mutta ei juurikaan lihaksikas
-Ajatusmaailmaltaan realistinen, ei näe jatkuvasti kaikessa hyvää tai pahaa
-Kiinnostuu kokeilemaan uusia asioita
-Ei ole kuitenkaan liikaa joka suuntaan ryntäilevä, vaan osaa ottaa rauhallisesti
-Harkitsee ennen kuin tekee
-Osaa tehdä päätöksiä perustuen järkeen. Tunteet otetaan mukaan pohdintaan, mutta ne eivät päätä automaattisesti lopputulosta.
-Ei kuulu mihinkään ääriajatteluun pohjaavaan ryhmään, haluaa ajatella itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin.
-Riitelee pääsääntöisesti rakentavasti, eikä riitelemisen ilosta. Pyritään löytämään ratkaisu, jotta samasta asiasta ei tarvisi riidellä uudestaan.
-Hyvä huumorintaju
-Ehdottoman luotettava
-Huomaavainen
-Ei ole välttämätöntä saada lapsia tai lemmikkejä, mutta ei toisaalta ehdottomasti ole niitä vastaankaan.
-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa
-Hyvä tilannetaju puhumisen ja pukeutumisen suhteen
-Ei meikkaa voimakkaasti
-On kiinnostunut minusta ja elämästäni
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
repesin hillittyjen häppäreiden kohdalla :'D
Repeäisitkö myös jos naisen vastaavalla listalla lukee että "kivankokoinen kyrpä"?
Olette kummallisia kun repeilette ja suututte kun joku kertoo ihannenaisestaan. Meillä kaikilla varmasti on ihanteemme mutta se ei tarkoita sitä etteikö kelpaisi "vähempikin".
Jokaisella on ja saa olla oma makunsa eikä esim. hoikkuudesta pitämisessä ole mitään sairasta tai vääristynyttä.
En ole tuo aikaisempi repeilijä, mutta kyllä minä ainKin ihmettelisin myös naisen tekemä listaa, jossa on erikseen kuvailtu kaikki ihannekumppanin ruumiinosat.
Niin, naisillahan ei ole mitään vaatimuksia miehen peniksestä, vartalon pituudesta, hartiosta, leuasta tai käsivarsista?
No yleensä normaaleilla naisilla ei ole. Jos oikeasti juttelet naisten kanssa, ja KUUNTELET mitä he sanovat, ihannemiehen ominaisuuksina yleensä mainitaan lähinnä huumorintaju, äly ja luotettavuus. Hyvin harvoin mitään fyysistä numeroilla mitattavaa.
Pituus on ainakin hyvin usein ihan numeromuodossa. Tinderissä nainen mainitsee oman pituutensa ja sanoo, että miehen pitäisi olla pidempi. Ei mistään käsivarsista mittoja sanota, koska niitä ei tiedetä. Eihän se käsivarren ulkonäkö ole muutenkaan pelkistä senteistä kiinni, vaan siitä yleisestä esteettisyydestä.
En oikein ymmärrä miten joidenkin mielestä ulkonäkövaatimukseni oli kohtuuttomat. Niissä ei ollut kuin muutama kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repeäisitkö myös jos naisen vastaavalla listalla lukee että "kivankokoinen kyrpä"?
Olette kummallisia kun repeilette ja suututte kun joku kertoo ihannenaisestaan. Meillä kaikilla varmasti on ihanteemme mutta se ei tarkoita sitä etteikö kelpaisi "vähempikin".
Jokaisella on ja saa olla oma makunsa eikä esim. hoikkuudesta pitämisessä ole mitään sairasta tai vääristynyttä.
En ole tuo aikaisempi repeilijä, mutta kyllä minä ainKin ihmettelisin myös naisen tekemä listaa, jossa on erikseen kuvailtu kaikki ihannekumppanin ruumiinosat.
Niin, naisillahan ei ole mitään vaatimuksia miehen peniksestä, vartalon pituudesta, hartiosta, leuasta tai käsivarsista?
No yleensä normaaleilla naisilla ei ole. Jos oikeasti juttelet naisten kanssa, ja KUUNTELET mitä he sanovat, ihannemiehen ominaisuuksina yleensä mainitaan lähinnä huumorintaju, äly ja luotettavuus. Hyvin harvoin mitään fyysistä numeroilla mitattavaa.
Pituus on ainakin hyvin usein ihan numeromuodossa. Tinderissä nainen mainitsee oman pituutensa ja sanoo, että miehen pitäisi olla pidempi. Ei mistään käsivarsista mittoja sanota, koska niitä ei tiedetä. Eihän se käsivarren ulkonäkö ole muutenkaan pelkistä senteistä kiinni, vaan siitä yleisestä esteettisyydestä.
En oikein ymmärrä miten joidenkin mielestä ulkonäkövaatimukseni oli kohtuuttomat. Niissä ei ollut kuin muutama kohta.
Tinderissä ei ole kuin hyvin pieni vähemmistö naisista.
Ja kukaan ei kiellä sinua vaatimasta mitä haluat.
Mutta et ole vastannut siihen, että miten suhtaudut siihen, että naisen rinnat ja alapää muuttuvat raskauksien myötä ja muutenkin vanhetessa? Kai ymmärrät, että kuvailet nuorta tyttöä, et 40-50v naista, ja meistä tulee kaikista sellainen aikanaan. Siksi moni nainen ei huolisi sinua, vaikka sinä huolisit hänet.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt muotimaailman ja oikean elämän. Normaali kaduntallaaja mies ei ole muotisuunnittelija. Ja muutenkin, ei eletä enää 90-lukua, vaan nykyään ihanteena on mm iso takapuoli, tyyliin Kardashian. Etkö ole huomannut? Teinien keskuudessa on jopa hirveän noloa, että "ei oo edes persettä!!!?" Älä pyöritä vanhaa levyä.
Onhan niitä ollut ennenkin jotka tykkäävät runsaammista muodoista... Vaan jos itse heittäisin esimerkiksi vaikka Meghan Trainorin, hänhän veti tässä suhteellisen hiljattain vastajulkistetun videonsa pois levityksestä sen takia että hänen lanteitaan oli editoitu kapeammiksi. Itse en keksi mitään järkevää syytä miksi hänen lantionsa pitäisi saada näyttämään pienemmältä.
Rinnat keskikokoa ei pienet.Sellaiset kouraan mahtuvat.
M43
Pinnallinen lista, jopa hupaisa. Ja ei, naisilla ei ole listoja että sellainen leuka tai sellaiset kivekset ja nännipihat, tai että pitää olla luonnoton BMI.
Ja se tunnepuoli oli ihan yhtä surkuhupaisa, mielipiteetön nainen joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa. Sulle sopisi se nukke paljon paremmin, ei tarvitsisi surra että lihooko peräti normaalipainoiseksi.
Laita nyt lista omista ominaisuuksista, niin verrataan.
Lukee ajatuksella kirjoitti:
Ällöttää mieshän on pedofiili!!! Hakee jotain naista joka muistuttaa pikku tyttöä! Sellaista joka on muodottoman laiha, ei kehittyneitä rintoja, vain pienet nännit, ei sanaakaan naisellisesta lantiosta tai mistään naisellisesta takamuksesta. Naisen pitäisi näyttää lähes pojalta kelvatakseen, että edes jotenkin tuntuisi lapselta... Ihan hirveetä!!! Ja lapsilla ei aina ole omaa mielipidettä kaikkiin asioihinkaan...
Aivan! Miehen kuvailu on kuin omisi kuvaillut lasta. Pituus 150 menisi alakoululaisesta. Nuorilla tytöillä häpyhuulet eivät ole vielä alkaneet kasvaa ja muodostua, ovat vaan pienet. Lapsilla nännitkin ovat pieniä. Onnesta aloittaja ei suoraan toivonut omia lapsia, sillä se olisi jo pelottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy itse mielipidettämme ja suuttuu kun annamme negatiivista tai rakentavaa palautetta.
Missä minä olen suuttunut? Toisekseen olen saanut aika vähän palautetta ihannenaisestani. Sen sijaan olen saanut paljon palautetta minusta, enkä todellakaan kovin rakentavaa sellaista.
Millaista palautetta haluat ihannenaisestasi? Miesten mielipidevertailua? "kuulostaa hyvältä!" Vai "minä pidän enemmän paksusta kaulasta"? Olet saanut palautetta että vaikeaa on tuollaista löytää irl ja jos löydät, joku naisen piirre, miesmaku tai järki voi estää suhteen muodostumisen.
Vaikkapa pohdintaa siitä, että kuinka moni nainen täyttää nämä vaatimukset, mistä tällaisia naisia voisi löytää jne.
Aika harva meistä on tietoinen kanssaihmistensä sukupuolielinten mallista, nännipihan koosta tms. Joten voi olla aika vaikea antaa vinkkejä, mistä aloittajan pitäisi ihannedaamiaan alkaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jätetään huomiotta fysiikka (jolle oli aika tarkat vaatimukset), niin tuo henkinenkin puoli on ristiriitainen. Jos ihminen, nainenkin, on kovin resilientti, järkevä, itsellinen ja itsekseen tyytyväinen, ei hän välttämättä ole tyydyttävällä tasolla huomaavainen ja puheissaan tilannetajuinen, auttavainen ja diplomaattinen kyllä, eivätkä hänen spontaanit kiinnostuksensa välttämättä kohdistu kumppanin esittelemiin asioihin ja aktiviteetteihin, voivat olla omia. Itsenäisesti ajatteleva nainen voi hyvin olla sovituissa asioissa hyvin luotettava, muttei ajattele itseään ja miestä sillä tavalla pakettina, että komppaisi, kun toinen puhuu kissan kokoisia läpiä päähänsä. Jos nainen ei vähästä hätkähdä, ei hän jaksa myöskään kanssasurkutella miehen ongelmia. Ja sitten tämä, että pitäisi olla kovin kiinnostunut miehestä ja tämän elämästä, entä jos niissä ei ole mitään kovin kiinnostavaa?
Tällaiset asiat yleensä hankaavat huonosti miessuhteissa, sikäli kannattaa käyttää harkintaa siinä, mitä toivoo.
En ymmärrä miten nämä sulkisivat toisiaan pois. Nainenkin voi olla yhtä aikaa looginen ja tunteva, järkevä ja välittävä ym. Draama ja irrationaalisuus ei ole yhtä kuin tunteet. Huomioiminen on enemmän kohteliaisuudesta ja tavoista kiinni, älykkäät yleensä ajattelevat myös muita, koska laajempi perspektiivi. Ja vielä, introverttiys ei tarkoita, että sosiaalisissa taidoissa olisi puutteita, viitaten tuohon itsekseen tyytyväisenä olemisen.
Minusta vaikuttaa, että ihan vain kohteliaat ja kauniit käytöstavat eivät kanna pitkälle parisuhteissa tai sitten olen tavannut vain poikkeuksellisen tarvitsevia miehiä. Vaikka draamattomuutta ja järkiperäisyyttä arvostetaankin, näyttää myötähössötyksen puute miehiä kiusaavan. Oikeasti tunteellisemmat ja miellyttämisenhaluisemmat naiset ovat tyydyttävämmällä tavalla huomaavaisia, ajattelevat spekuloiden, mikä toisella vielä voisi olla hätänä ja ottavat huomioon sellaisiakin asioita, jotka eivät ole hätänä. Olet toki oikeassa siinä, ettei introverttiys kenenkään sosiaalisia taitoja pilaa, mutta ap peräänkuulutti vielä omaehtoista ajattelua ja realistista ei-niin-arvottavaa maailmankuvaa, kyllä se käytännössä eläytymiskykyä vesittää, vaikka muutoin kohtelu olisi kuinkakin hyvää. Niin, ja miksi ap olisi toivonut erikseen uusista asioista kiinnostumista, jos ei omalta kannaltaan? Tuskin hän on lähdössä naisen mukaan zumbaan tai huovuttamaan.
Melkein kaikki passaa minuun.
Huvittavaa että olet listannut häpyhuulien laadun ihannenaislistalle ja vielä ensimmäisten asioiden joukkoon :D kertoo sinusta jotain ihmisen.ä...
Saako nännipihassa olla niitä sellaisia pylpyröitä, vai pitäisikö olla mieleuummin sileät? Kannataa se laittaa tohon listaan. Se monesti miehiltä unohtuu kertoa esim. nettideittiprofiileissa ja sitten mä vastaan niille ja aletaan jutella, treffaillaan ja ihastutaan, mennään sänkyyn... ja sitten ne sanoo, ettei usko että meistä tulee mitään kun mun nännipihassa on pylpyröitä. Nykyisin mä tosin olen tatuoinut sen tiedon mun otsaan, mutta siis on naisia jotka ei tajua ekaan lauseeseen minkä miehelle kirjoittaa/puhuu sisällyttää tuota pylpyräasiaa ja sitten tuhlataan ihan suotta kummankin aikaa ja energiaa. Ja kun elämä on lyhyt. Sitä vois vaikka kokeilla uutta harrastusta sen ajan, ampumahiihtoa tai kesäteatteria tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei ole kuin hyvin pieni vähemmistö naisista.
Ja kukaan ei kiellä sinua vaatimasta mitä haluat.
Mutta et ole vastannut siihen, että miten suhtaudut siihen, että naisen rinnat ja alapää muuttuvat raskauksien myötä ja muutenkin vanhetessa? Kai ymmärrät, että kuvailet nuorta tyttöä, et 40-50v naista, ja meistä tulee kaikista sellainen aikanaan. Siksi moni nainen ei huolisi sinua, vaikka sinä huolisit hänet.
Kyllä sieltä löytyy tuhansia naisia ihan Suomestakin. Vähemmistö tietenkin, mutta ei mikään mitätön porukka, vaan ihan riittävän kokoinen porukka, jonka perusteella voidaan sanoa, että naiset tekevät tällaisia listauksia miehistä. Tietenkään se ei tarkoita sitä, että jokainen nainen tekisi tai edes, että naiset tekisivät niitä yleensä, mutta on kuitenkin paljon naisia, jotka näin tekevät.
Tottakai ajan saatossa ihmisen ulkonäkö muuttuu, eikä sille mitään voi. Todennäköisesti tämän asian kanssa tulee toimeen jos suhde on muuten kunnossa.
nnn26 kirjoitti:
Huvittavaa että olet listannut häpyhuulien laadun ihannenaislistalle ja vielä ensimmäisten asioiden joukkoon :D kertoo sinusta jotain ihmisen.ä...
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Tuskin itsekään haluat miestä, jonka penis on aivan hirvittävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy itse mielipidettämme ja suuttuu kun annamme negatiivista tai rakentavaa palautetta.
Missä minä olen suuttunut? Toisekseen olen saanut aika vähän palautetta ihannenaisestani. Sen sijaan olen saanut paljon palautetta minusta, enkä todellakaan kovin rakentavaa sellaista.
Millaista palautetta haluat ihannenaisestasi? Miesten mielipidevertailua? "kuulostaa hyvältä!" Vai "minä pidän enemmän paksusta kaulasta"? Olet saanut palautetta että vaikeaa on tuollaista löytää irl ja jos löydät, joku naisen piirre, miesmaku tai järki voi estää suhteen muodostumisen.
Vaikkapa pohdintaa siitä, että kuinka moni nainen täyttää nämä vaatimukset, mistä tällaisia naisia voisi löytää jne.
Aika harva meistä on tietoinen kanssaihmistensä sukupuolielinten mallista, nännipihan koosta tms. Joten voi olla aika vaikea antaa vinkkejä, mistä aloittajan pitäisi ihannedaamiaan alkaa katsella.
Siinä listassa oli muutama muukin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen lista, jopa hupaisa. Ja ei, naisilla ei ole listoja että sellainen leuka tai sellaiset kivekset ja nännipihat, tai että pitää olla luonnoton BMI.
Ja se tunnepuoli oli ihan yhtä surkuhupaisa, mielipiteetön nainen joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa. Sulle sopisi se nukke paljon paremmin, ei tarvitsisi surra että lihooko peräti normaalipainoiseksi.
Laita nyt lista omista ominaisuuksista, niin verrataan.
Miksi et vieläkään vastaa, että miksi olet näin vihainen? Olen jo moneen kertaan sen sinulta kysynyt.
Uskot tai et, niin naisilla on vaatimuslistoja miehistä ja sinne listaan kuuluu kyllä myös tuollaisisa ominaisuuksia. Listaa ei ehkä kirjoiteta mihinkään ylös, mutta jos miehellä roikkuu kivekset polvissa, niin valtaosa naisista ei toista kertaa tätä miestä tapaa. Siten tällainen jeesustelu on täysin tarpeetonta, mutta ikävä kyllä hyvin yleistä naisilla. Siksi toivonkin naisen olevan älykäs, harkitseva ja realistinen, jotta hänen ei tarvitse valehdella itselleen ja väittää, että jollakin asialla (kuten ulkonäöllä) ei ole hänelle merkitystä, vaikka on järjellä ajateltuna on aivan ilmiselvää, että sillä on merkitystä. Moni haluaa kuitenkin tämän kieltää, jotta voisi pitää itseään parempana ihmisenä.
Miten BMI 20 on luonnoton, kun normaalin painon alaraja on 18,5, eikä senkään jälkeen puhuta todellakaan vielä mistään vaarallisesta alipainosta ihan heti?
Mielipiteetön nainen, joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa? Tämähän on täysin vastapäinen asia, jonka minä listassani mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
nnn26 kirjoitti:
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Tuskin itsekään haluat miestä, jonka penis on aivan hirvittävän näköinen.
Eikö se penis ole lähtökohtaisesti kaikilla suht ruma. Kuten myös naisilla alapää. Ja siinä vaiheessa kun minä näen miehen alapään, ovat tunteet jo sen verran mukana, ettei naurettavat ulkonäkökysymykset enää paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nnn26 kirjoitti:
Eikö se penis ole lähtökohtaisesti kaikilla suht ruma. Kuten myös naisilla alapää. Ja siinä vaiheessa kun minä näen miehen alapään, ovat tunteet jo sen verran mukana, ettei naurettavat ulkonäkökysymykset enää paina.
Oletko mahdollisesti aseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nnn26 kirjoitti:
Oletko mahdollisesti aseksuaali?
Miksi kuvittelet, että tuo olisi aseksuaalin tapa? Kaikki eivät hyppää sänkyyn heti ensi tapaamisella. Minä teen vasta sitten, kun olen kunnolla rakastunut ja seurustelusuhteessa. Tuo aiempi vastaaja taitaa olla samantyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jätetään huomiotta fysiikka (jolle oli aika tarkat vaatimukset), niin tuo henkinenkin puoli on ristiriitainen. Jos ihminen, nainenkin, on kovin resilientti, järkevä, itsellinen ja itsekseen tyytyväinen, ei hän välttämättä ole tyydyttävällä tasolla huomaavainen ja puheissaan tilannetajuinen, auttavainen ja diplomaattinen kyllä, eivätkä hänen spontaanit kiinnostuksensa välttämättä kohdistu kumppanin esittelemiin asioihin ja aktiviteetteihin, voivat olla omia. Itsenäisesti ajatteleva nainen voi hyvin olla sovituissa asioissa hyvin luotettava, muttei ajattele itseään ja miestä sillä tavalla pakettina, että komppaisi, kun toinen puhuu kissan kokoisia läpiä päähänsä. Jos nainen ei vähästä hätkähdä, ei hän jaksa myöskään kanssasurkutella miehen ongelmia. Ja sitten tämä, että pitäisi olla kovin kiinnostunut miehestä ja tämän elämästä, entä jos niissä ei ole mitään kovin kiinnostavaa?
Tällaiset asiat yleensä hankaavat huonosti miessuhteissa, sikäli kannattaa käyttää harkintaa siinä, mitä toivoo.
En ymmärrä miten nämä sulkisivat toisiaan pois. Nainenkin voi olla yhtä aikaa looginen ja tunteva, järkevä ja välittävä ym. Draama ja irrationaalisuus ei ole yhtä kuin tunteet. Huomioiminen on enemmän kohteliaisuudesta ja tavoista kiinni, älykkäät yleensä ajattelevat myös muita, koska laajempi perspektiivi. Ja vielä, introverttiys ei tarkoita, että sosiaalisissa taidoissa olisi puutteita, viitaten tuohon itsekseen tyytyväisenä olemisen.
Minusta vaikuttaa, että ihan vain kohteliaat ja kauniit käytöstavat eivät kanna pitkälle parisuhteissa tai sitten olen tavannut vain poikkeuksellisen tarvitsevia miehiä. Vaikka draamattomuutta ja järkiperäisyyttä arvostetaankin, näyttää myötähössötyksen puute miehiä kiusaavan. Oikeasti tunteellisemmat ja miellyttämisenhaluisemmat naiset ovat tyydyttävämmällä tavalla huomaavaisia, ajattelevat spekuloiden, mikä toisella vielä voisi olla hätänä ja ottavat huomioon sellaisiakin asioita, jotka eivät ole hätänä. Olet toki oikeassa siinä, ettei introverttiys kenenkään sosiaalisia taitoja pilaa, mutta ap peräänkuulutti vielä omaehtoista ajattelua ja realistista ei-niin-arvottavaa maailmankuvaa, kyllä se käytännössä eläytymiskykyä vesittää, vaikka muutoin kohtelu olisi kuinkakin hyvää. Niin, ja miksi ap olisi toivonut erikseen uusista asioista kiinnostumista, jos ei omalta kannaltaan? Tuskin hän on lähdössä naisen mukaan zumbaan tai huovuttamaan.
Höpö höpö. Hössöttäminen kertoo vain tavasta reagoida asioihin, ei eläytymiskyvystä. Ihmiset usein ajattelevat temperamenttipiirteiden heijastelevan sisäistä maailmaa ja ajatuksia, vaikka tämä ei pidä paikkaansa. Objektiivisesti tarkastellen voi ymmärtää toista jopa paremmin, kun omat asenteet ja spekuloinnit eivät estä toisen näkemistä sellaisena kuin hän on. Omat kokemukset eivät vastaa kertomaasi, kyllä aikuiset itselliset miehet pärjäävät ilman säälipisteitä (paitsi flunssassa). Höseltämisen ja roolijaottelun tilalle voi tulla tasapuolinen suhde, jossa toinen otetaan huomioon välittäen ja yhdessä ratkaisuja keskustelemalla etsien. Toisen harrastuksia kohtaan voi osoittaa kiinnostusta ilman että kaikkea tarvitsee tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nnn26 kirjoitti:
Ei ole penikset rumia, monet tosi komeita!
Onko se naisen ominaisuus?