Mitä mieltä olette ihannenaisestani?
-Hoikka ja siro vartalo. BMI maksimissaan ~20.
-Pituus 150-170cm
-Kapea kaula, ranteet, hartiat jne.
-Kiinteät, pienet rinnat, joissa on pienet nännipihat
-Hillityt häpyhuulet
-Söpöt kasvot
-Kaunis hymy
-Urheilullinen, mutta ei juurikaan lihaksikas
-Ajatusmaailmaltaan realistinen, ei näe jatkuvasti kaikessa hyvää tai pahaa
-Kiinnostuu kokeilemaan uusia asioita
-Ei ole kuitenkaan liikaa joka suuntaan ryntäilevä, vaan osaa ottaa rauhallisesti
-Harkitsee ennen kuin tekee
-Osaa tehdä päätöksiä perustuen järkeen. Tunteet otetaan mukaan pohdintaan, mutta ne eivät päätä automaattisesti lopputulosta.
-Ei kuulu mihinkään ääriajatteluun pohjaavaan ryhmään, haluaa ajatella itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin.
-Riitelee pääsääntöisesti rakentavasti, eikä riitelemisen ilosta. Pyritään löytämään ratkaisu, jotta samasta asiasta ei tarvisi riidellä uudestaan.
-Hyvä huumorintaju
-Ehdottoman luotettava
-Huomaavainen
-Ei ole välttämätöntä saada lapsia tai lemmikkejä, mutta ei toisaalta ehdottomasti ole niitä vastaankaan.
-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa
-Hyvä tilannetaju puhumisen ja pukeutumisen suhteen
-Ei meikkaa voimakkaasti
-On kiinnostunut minusta ja elämästäni
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mistä tulee tuo BMI max 20? Sehän on jossain päin maailmaa alipainon raja. Hoikka voi olla myös 20-25.
Onnea etsintään.
Missä päin maailmaa? Se on arvio perustuen mieltymyksiini. Raja ei ole tiukka, mutta aika hyvin karsii itseäni kiinnostavat tapaukset niistä, joista en ole kiinnostunut.
Lääketiede pitää aliravitsemuksen "virallisena" kriteerinä 18,5, mutta BMI:n ollessa alle 20, katsotaan aliravtsemuksen riskin olevan kohonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen lista, jopa hupaisa. Ja ei, naisilla ei ole listoja että sellainen leuka tai sellaiset kivekset ja nännipihat, tai että pitää olla luonnoton BMI.
Ja se tunnepuoli oli ihan yhtä surkuhupaisa, mielipiteetön nainen joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa. Sulle sopisi se nukke paljon paremmin, ei tarvitsisi surra että lihooko peräti normaalipainoiseksi.
Laita nyt lista omista ominaisuuksista, niin verrataan.
Miksi et vieläkään vastaa, että miksi olet näin vihainen? Olen jo moneen kertaan sen sinulta kysynyt.
Uskot tai et, niin naisilla on vaatimuslistoja miehistä ja sinne listaan kuuluu kyllä myös tuollaisisa ominaisuuksia. Listaa ei ehkä kirjoiteta mihinkään ylös, mutta jos miehellä roikkuu kivekset polvissa, niin valtaosa naisista ei toista kertaa tätä miestä tapaa. Siten tällainen jeesustelu on täysin tarpeetonta, mutta ikävä kyllä hyvin yleistä naisilla. Siksi toivonkin naisen olevan älykäs, harkitseva ja realistinen, jotta hänen ei tarvitse valehdella itselleen ja väittää, että jollakin asialla (kuten ulkonäöllä) ei ole hänelle merkitystä, vaikka on järjellä ajateltuna on aivan ilmiselvää, että sillä on merkitystä. Moni haluaa kuitenkin tämän kieltää, jotta voisi pitää itseään parempana ihmisenä.
Miten BMI 20 on luonnoton, kun normaalin painon alaraja on 18,5, eikä senkään jälkeen puhuta todellakaan vielä mistään vaarallisesta alipainosta ihan heti?
Mielipiteetön nainen, joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa? Tämähän on täysin vastapäinen asia, jonka minä listassani mainitsin.
Mistä sinä vihaisen vedät, minä nauran maha kippurassa noita hillittyjä häpyhuulia ja pieniä nännipihoja. Puuttuu se lista omista ominaisuuksistasi, muu tieto kun että olet kukkakeppi, joka ei kestä normaalivartaloista naista kun itse on niin hento ja voimaton. Ja laita vaikka kuva kiveksistäsi, niin katsotaan onko ne hillityt, vai sellaiset pikkupojan vaaleanpunaiset, kuten kuulostaa.
Eiköhän tämä viesti ollut aika hyvä todiste vihastasi.
Jos ei erota edes huvittumista ja vihaa, niin en ihmettele että sinkku on. Sinä olet oikeasti hauska, olet niin pihalla parisuhteista ja mistä sellainen muodostuu.
Laita se oma listasi nyt, kun ei sulle kuitenkaan kukaan tulee vinkkaamaan, mistä löytyisi niitä hillittyjen häpyhuulien ja pienten nännipihojen naisia, kun ei kukaan normaali edes ajattele tuollaisia.
Minä veikkaan että olet sellainen aika naismainen mies, liian hoikka ja siro, vietät paljon aikaa peilin edessä ja käytät paljon rahaa vaatteisiin ja kenkiin. Käytät kaikenlaisia ihon- ja hiustenhoitotuotteita enemmän kuin keskiverto nainen. Sinua harmittaa, että hyvin harva nainen viehättyy anorektisen näköisestä miehestä.
Siinä on kuva noin kilo itseäni kevyemmästä miehestä: https://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=252492&d=113…
Oma vartaloni on pitkälti samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mistä tulee tuo BMI max 20? Sehän on jossain päin maailmaa alipainon raja. Hoikka voi olla myös 20-25.
Onnea etsintään.
Missä päin maailmaa? Se on arvio perustuen mieltymyksiini. Raja ei ole tiukka, mutta aika hyvin karsii itseäni kiinnostavat tapaukset niistä, joista en ole kiinnostunut.
Lääketiede pitää aliravitsemuksen "virallisena" kriteerinä 18,5, mutta BMI:n ollessa alle 20, katsotaan aliravtsemuksen riskin olevan kohonnut.
Mihinhän tämä kohonnut riski perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on esimerkkejä naisvartaloista, jotka ovat AP:lle liian isokokoisia (painoindeksi 21):
http://www.mybodygallery.com/photos-48279-body-shape.htm?StartAt=41#.Wf…
http://www.mybodygallery.com/photos-52731-body-shape.htm?StartAt=17#.Wf…
http://www.mybodygallery.com/photos-48705-body-shape.htm?StartAt=34#.Wf…
Minä näytän suunnilleen samalta kun tuo viiminen, mutta BMI alle 18. Että minä vissiin kelpaisin, mutta tuo ei, kun numerona vähän liikaa vaikka vartalo hoikka :D
Löysin tämän ketjun ”Legendaarisimmat palstahullut” -ketjun kautta.
Itse pidän hillittömistä häpyhuulista, sellaisista runsaasti esille työntyvistä ja roikkuvista; eriparisistakin sisemmistä häppäreistä.
Ei mulla muuta - hyvää joulua palstalaisille.
M45
Vierailija kirjoitti:
Hillityt häpyhuulet? :D
Onko sinulla kurissa ja kuosissa olevat pikkuaivot?
hillityille häpyhuulille tiedossa hillitön lerssi? vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa...
kuumoittava ajatus..
Uuuhh...
Ap voisi ilmaantua ja kertoa onko löytynyt sitten ketjun tämä ihannenainen hänelle. :D
Itse tykkään sekä hillityistä että hillittömistä häpyhuulista. Minulla naisseuraa onkin riittänyt, toisin kuin AP:lla. :D
Siro ja tiukka kroppa on aina ollut. Pienet, kiinteät rinnat on myöskin aina olleet, mutta joka kerta mies alkanut hetken päästä ehdottaa silareiden ottamista tai kommentoimaan isorintaisia naisia kauniiksi tmv.
Hillityt häpyhuulet ja pienet nännipihat :'D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että joku kestävyysjuoksija olisi sinulle ihanteellinen kumppani. Ovat yleensä hoikkia ja urheilullisia olematta järin lihaksikkaita ja koska kestävyysurheilu kysyy ihan tietynlaista temperamenttia, vosivat luonneasiatkin osua yksiin listasi kanssa.
Ongelmaksi voi muodostua se että kestävyysjuoksijan treenimäärät on aika isoja ja vaativat aika itseohjautuvaa luonnetta. Toisin sanoen, kumppanin täytyy joustaa.
Sinänsähän nuo ulkoiset vaatimuksesi ovat johdonmukaisia: sirolla naisella on usein sirot rinnat ja pienissä rinnoissa on erittäin harvoin isot nännipihat. Ja mitä hoikempi on, sitä pienempi häpykin yleensä on, koska häpyhuulissa on yllättävän paljon rasvaa. Siihen ei paino tietenkään vaikuta onko se mallia sämpylä vai ruusu.
Häpykummulla on kyllä rasvaa mutta häpyhuulissa ei juurikaan. Hillityt häpyhuulet eli ns. viivapimppi joko on tai ei ole, ihan painosta riippumatta.
Mikä viivapimppi, eikö kaikilla naisilla ole viiva?
Miksi näitä naisviha-aloituksia suvaitaan näin paljon sivustolla, joka on tarkoitettu ennen kaikkea vanhemmille?
"Hillityt häpyhuulet"
Nauran vedet silmissä täällä.
Minun ihanne naisellani olisi tällaiset ominaisuudet:
Pituus 155-160 cm välillä.
Kurvikas mutta ei mikään läski
Tummat pitkät hiukset
Rusketa silmät
Isot rinnat
Posliini pimmppi
Tykkää seksistä ja on estoton seksin suhteen, joskus myös kimppa käy ja enne kaikkea tekee joskus aloitteen seksin harrastamiseen
Kaunis kasvoiltaan ja meikkaa hyvin
Mukava luonteinen, ei nalkuta
Älykäs niin että ei tarvitse joka asiaa vääntää rautalangasta ja on hyvässä ammatissa esim. kontrolleri tai joku muu talousala
Huumorintajuinen ja ulospäin suuntautunut
Tykkää harrastaa liikuntaa (kävelyä, pyöräilyä, murtomaahiihtoa, luonnossa samoilua) kanssani
Taloudellinen niin että palkkapäivänä ei ole tili tyhjä
Tykkää tehdä kanssani yhdesssä ruokaa
Pitää yhdessä minun kanssani kodin siistinä
Käy kansani leffassa, urheilukilpailuissa, ulkomaan matkoilla ja muutenkin tykkää tehdä kanssani kaikennäköisiä ex tempore juttuja
Kuulostaa siltä että joku kestävyysjuoksija olisi sinulle ihanteellinen kumppani. Ovat yleensä hoikkia ja urheilullisia olematta järin lihaksikkaita ja koska kestävyysurheilu kysyy ihan tietynlaista temperamenttia, vosivat luonneasiatkin osua yksiin listasi kanssa.
Ongelmaksi voi muodostua se että kestävyysjuoksijan treenimäärät on aika isoja ja vaativat aika itseohjautuvaa luonnetta. Toisin sanoen, kumppanin täytyy joustaa.
Sinänsähän nuo ulkoiset vaatimuksesi ovat johdonmukaisia: sirolla naisella on usein sirot rinnat ja pienissä rinnoissa on erittäin harvoin isot nännipihat. Ja mitä hoikempi on, sitä pienempi häpykin yleensä on, koska häpyhuulissa on yllättävän paljon rasvaa. Siihen ei paino tietenkään vaikuta onko se mallia sämpylä vai ruusu.