Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
261/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, että joskus tulisi se päivä, että pidän käsissäni suomalaista tietokonepeliä ja vielä ihan elokuvaan perustuvaa. Sain nimittäin Juuri synttärilahjaksi Uuno Turhapuro muuttaa maalle-pelin Commodorelle. Kokeiltu on jo eikä ole ihan helpoin peli. 

Vierailija
262/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut, että joskus tulisi se päivä, että pidän käsissäni suomalaista tietokonepeliä ja vielä ihan elokuvaan perustuvaa. Sain nimittäin Juuri synttärilahjaksi Uuno Turhapuro muuttaa maalle-pelin Commodorelle. Kokeiltu on jo eikä ole ihan helpoin peli. 

Oi vitsit. Toi on varmaan eka ja vika suomalainen tietokonepeli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzle kuoli. Me itkettiin Mintun kanssa koko päivä että tää on maailmanloppu. 

Vierailija
264/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole oikeasti tuommoisia autoja kuin ihmeauto KITT? Minä haluan ainakin aikuisena ihmeauton joka kulkee automaattiohjauksella ja juttelee välillä minun kanssa sekä lentää hetken matkaa Turbo Boost-napin painalluksella. Kyllä autot on oikeasti todella tylsiä. Haluan isona tuollaisen auton tai sitten en osta autoja ollenkaan. 

Vierailija
265/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi vitsit. Toi on varmaan eka ja vika suomalainen tietokonepeli...

Voit tulla kokeilemaan sitä meille jos haluat. Soita vaan ensin ja jos en ole kotona niin olen varmaan rakentamassa majaa lähimetsässä. Voit sanoa sitten äidille tai isälle, että soitan sinulle takaisin. 

Vierailija
266/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nuo liikemiesten käsipuhelimet näyttävät upeilta. Haluaisin itsekin tuollaisen, mutta kun ovat liian kalliita eikä niitä ole luultavasti tarkoitettukaan nuorten käyttöön. Pitää varmaan vielä vuosia odotella.

Vierailija
267/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin lainaamassa poikakaverin kanssa videovuokraamosta Paluu tulevaisuuteen. Meillä ei ole videoita, mutta markalla saa vuokrata videovuokraamosta movieboxin - vähän painava se on kyllä kantaa.

MARKALLA!?

Missä ihmeessä sä asut? Täällä maksaa jo leffan vuokraus kympin, se boksi on varmaan 15 markkaa..!

Kuule ihan Tampereella, movieboksilla hintaa 1 mk.

Vierailija
268/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sai taas nauraa eiliselle Spede Showlle. En vaan niistä sketseistä tykkää kun Hannele hakkaa Veskua käsilaukulla puistonpenkillä. Niin ja Irene Usvasalollakin oli jälleen todella hieno neule päällä kun hän kuulutti pian ohjelmaa alkavaksi. 

Vierailija
269/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole oikeasti tuommoisia autoja kuin ihmeauto KITT? Minä haluan ainakin aikuisena ihmeauton joka kulkee automaattiohjauksella ja juttelee välillä minun kanssa sekä lentää hetken matkaa Turbo Boost-napin painalluksella. Kyllä autot on oikeasti todella tylsiä. Haluan isona tuollaisen auton tai sitten en osta autoja ollenkaan. 

Niin just. Oikeesti kaikilla on joku Datsun 100A tai Capri tai Taunus. Tai siis kaikilla jotka on just saanu ajokortin ainaki. Paitsi mun serkulla on Lada. Mä saan kortin vasta ens vuonna. Ärsyttää jo valmiiksi 80-lätkä ku tietää et sit kaikki ihan tahallaan ajaa puskurissa kiinni tai pakko päästä ohi.

Vierailija
270/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Brightonissa kielikursseilla ja tapasin siellä ihanan pojan.hän antoi minulle parhainta huulivoidetta ikinä.Eugene-merkkistä,ruskeassa hylsyssä,ihanan tuoksunen. Saa Helsingin Stockmanilta. Toivottavasti tätä tuotetta ikinä lopeteta....

Vierailija
271/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi muistaa katsoa Ruutuysi vai laittaisiko varalta videot ajastamaan. Minkähänlaisen kahvinkeittimen voittaja saa tänään palkinnoksi. 

Toivon myös, että Kari Salmelainen jaksaa juontaa Napakymppiä vielä vuosia ettei vaan sitten mikään nuorempi kloppi tulisi häntä korvaamaan

Vierailija
272/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä abeja? Pitäisikö käydä ensin talouskoulun yo-linja vai suoraan yliopistoon? Jos nyt pääsen. Oon aatellu hakee atk: ta lukee ainaki Ouluun, Tampereelle ja Turkuun. Sit haen atk- instituuttiin ja ehkä vielä johonkin tekuun. Mietin vielä varalta kauppaopistoakin. Kuis moni pitää välivuoden ja menee ensin töihin? Mä voisin päästä kyllä tallentajaksi vuodeks.

Vierailija
273/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jo kaapeli-tv ja Music Box -kanava? Nauhoitan kaikki Pat Sharpin ohjelmat ja kirjoitin sille kirjeenkin! Toivottavasti se vastaa. R a k a s t a n sen hiuksia.

https://www.google.fi/search?dcr=0&source=hp&ei=GRT-WdHaHMOxkwW_qoq4Bw&…:

Vierailija
274/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pitäisi muistaa katsoa Ruutuysi vai laittaisiko varalta videot ajastamaan. Minkähänlaisen kahvinkeittimen voittaja saa tänään palkinnoksi. 

Toivon myös, että Kari Salmelainen jaksaa juontaa Napakymppiä vielä vuosia ettei vaan sitten mikään nuorempi kloppi tulisi häntä korvaamaan

No nuoriahan se Salmelaisen Kartsa vielä on! Mitäs sitä nyt pikkupojalla korvaamaan.

Vierailija
275/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jo kaapeli-tv ja Music Box -kanava? Nauhoitan kaikki Pat Sharpin ohjelmat ja kirjoitin sille kirjeenkin! Toivottavasti se vastaa. R a k a s t a n sen hiuksia.

https://www.google.fi/search?dcr=0&source=hp&ei=GRT-WdHaHMOxkwW_qoq4Bw&…:

😂😂😂

Vierailija
276/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kans olisitte

Matti Nykänen

Jari Puikkonen

?

Mä olisin Matin kanssa. Sillä on ihana look ja on tosi fiksun oloinen nuorimies.

Vierailija
277/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joku Keke Rosberg ihan täältä koti-suomesta on juuri voittanut formula ykkösten maailmanmestaruuden. Mikäs laji se nyt sitten onkaan?

Vierailija
278/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kans olisitte

Matti Nykänen

Jari Puikkonen

?

Mä olisin Matin kanssa. Sillä on ihana look ja on tosi fiksun oloinen nuorimies.

Matti tietysti! Se on maailman söpöin ja komein!

Vierailija
279/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma joku Keke Rosberg ihan täältä koti-suomesta on juuri voittanut formula ykkösten maailmanmestaruuden. Mikäs laji se nyt sitten onkaan?

Eix se oo vähä niinku rallia ajettais? Mun isoveljellä on seinällä Keken kuva nimmarilla, se varmaan tietää paremmin.

Vierailija
280/465 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokkakaveri, Virpi leikkas tosi makeen tukan. Sillä on sellainen häntä niskassa vaikka muuten tukka on aika lyhyt ja sillä on sinistä ripsaria. Mun äiti ei anna mun laittaa sinistä ripsaria. Mä en kestä! Ootteko kuulleet sitä ABC:tä? Se Look of love on i-h-a-n-a! Mä sain sen kassun synttärilahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi