Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvosteli tapaani hoitaa kipeänä olevaa lasta

Vierailija
29.10.2017 |

Olimme viikonlopun mummolassa. Taaperomme tuli flunssaan, myös uutta hammasta pukkaa. Ensimmäinen yö oli itkuinen ja levoton. Olin unohtanut Burana -oraaliliuoksen kotiin joten seuraavana päivänä lähdin apteekkin ostamaan Buranaa. Ostin suppoja koska en uskonut lapsen ottavan suunkautta, ei joka kerta päivällä suostunut syömäänkään ja kokemuksesta tiedän ettei itkuisena varsinkaan suostu ottamaan lääkettä suunkautta. Ennen apteekkiin lähtöäni mies sanoi että tuo oraaliliuosta, ne supot ei ole mukavia. Ostin kuitenkin suppoja ja mies arvosteli illalla isoon ääneen vanhempiensa kuullen kun lääkitsin lasta, että " et itsekään käyttäisi mitään suppoja ja on niitä nykyään mukavampiakin antotapoja. Minä olisin kyllä saanut annettua lääkkeen suunkautta" ..jne. myöhemmin asiasta jopa riideltiin, olin melko ärsyyntynyt. Mies sanoi että tuo on lapsen kiusaamista ja minä valitsin supot siksi jotta pääsisin helpolla eikä tarvitsisi yrittää tuputtaa liuosta. Ja että olen itsekäs. Itse kyllä ajattelin että en jaksa alkaa stressaamaan,tuleekohan lapsi nyt lääkittuä ennen nukkumaanmenoa, meneekö lääke perille. Suppo on ainakin varma että lääke tulee annettua. Ja kipeä lapsi tulee lääkitä,sehän tässä tärkeintä on. Mies sanoi että hän nyt vain ilmaisi mielipiteensä. Jälkikäteen hän tinkasi ainakin tunnin ajan, mikai päädyin suppoihin enkä liuokseen. Hohhoijaaa...
Mies ylireagoi selvästi.. ehkö minäkin kun suutuin. Mitä palstalaiset olette tästä mieltä?

Kommentit (251)

Vierailija
221/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pitkästä aikaa hulvaton ketju. Jollekin aloitus tekee nyt suhteettoman ison vaikutuksen.

Jos lapsi on kipeä, häntä pitää lääkitä. Lasta enemmän hoitava yleensä tietää, millaista lääkettä lapselle saa annettua, jokainen lapsi kun on omanlaisensa. Minusta ap:n mies teki nyt kärpäsestä härkäsen. Jos häntä olisi oikeasti huolettanut lapsen vointi ja lääkitys, hän olisi jättänyt harrastuksen väliin ja jäänyt hoitamaan lasta.

Pointti oli se, että ap ei välittänyt miehestään. Totta kai mies siitä raivostuu.

Pointti on edelleen se, että lapsi tarvitsi lääkettä ja sai sitä. Mies voi sitten kotona antaa lapselle oraaliliousta, jos on tarve. Kyse on ollut yhdestä ainoasta suposta.

Ja on ihan idioottimaista kirjoittaa, että mies lähtee etsimään naista, joka kuuntelee ja lohduttaa. Haluaisin nähdä sen naisen ilmeen, kun selviää, että mies etsii muualta lohdutusta lapsen kuumelääkkeen takia.

Ei, vaan siksi, että ap ei välitä hänestä. Se, mikä sen osoitti on täysin sivuseikka.

-yhyy yhyy, mun vaimo ei välitä musta yhtään. Halusin, että vaimoni runnoo lapselleni kuumelääkkeen väkisin nestemäisenä, mutta sen sijaan se ostikin supon ja vaan sujautti sen paikoilleen ilman ongelmia. Ja mä kun sitä kielsin! Enhän mä nyt välittänyt sinne apteekkiin mennä vaikka hän oli koko edellisen yön ja päivän sairasta lasta hoitanut, mulla oli kiire harrastuksiini...

Siis NIIIIIIIIIN jokaisen naisen unelma mies... naminami. (Not!)

No, itsepä on ap hänet valinnut, jos ei tosiaan kykene välittämään miehestään, vaan suhtautuu noin halveksivasti kuin sinä, niin en itkisi sitä, että miestä ei kohta näy kotona senkään vertaa.

t.nainen

Vierailija
222/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan kun itselle laitettiin lapsena suppo. En varmaan käytä omille lapsille ainakaan ilman mitään liukastetta. Muistan kun teki kipeää :(

Luulin, että aina niihin laitetaan liukasteet. En koskaan ole käyttänyt.

Aina laitetaan liukastetta.

Samoin laitetaan liukastetta, jos kuume mitataan peräsuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vain esitti välittävänsä miehestään. Taitaa oikeasti välittää vain persehedelmästään, kuten keskimääräinen pillu tekee.

t. nainen

Ja v*tut oot nainen. Oot se vakio naisia haukkuva palstamies. Meneppäs nyt toiseen ketjuun itkemään miten naiset on taas niin pihtaavia kun ei sulle anna vaikka niiyä kuinka haukut.

Oonpas. Ap vain esittää välittävänsä miehestään, sukupuolilla ei ole tässä mitään merkitystä. ...vai, kuvittelepa tilanne toisin päin.

Ei ookkaan merkitystä, koska tilanne olis aivan täysin sama toisinkin päin. Miksi miehen mielihyvällä pitäisi olla enemmän painoa tässä tilanteessa kuin sillä että lapsen saa nopeasti, helposti ja miellyttävästi lääkittyä.

Vierailija
224/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pitkästä aikaa hulvaton ketju. Jollekin aloitus tekee nyt suhteettoman ison vaikutuksen.

Jos lapsi on kipeä, häntä pitää lääkitä. Lasta enemmän hoitava yleensä tietää, millaista lääkettä lapselle saa annettua, jokainen lapsi kun on omanlaisensa. Minusta ap:n mies teki nyt kärpäsestä härkäsen. Jos häntä olisi oikeasti huolettanut lapsen vointi ja lääkitys, hän olisi jättänyt harrastuksen väliin ja jäänyt hoitamaan lasta.

Pointti oli se, että ap ei välittänyt miehestään. Totta kai mies siitä raivostuu.

Pointti on edelleen se, että lapsi tarvitsi lääkettä ja sai sitä. Mies voi sitten kotona antaa lapselle oraaliliousta, jos on tarve. Kyse on ollut yhdestä ainoasta suposta.

Ja on ihan idioottimaista kirjoittaa, että mies lähtee etsimään naista, joka kuuntelee ja lohduttaa. Haluaisin nähdä sen naisen ilmeen, kun selviää, että mies etsii muualta lohdutusta lapsen kuumelääkkeen takia.

Ei, vaan siksi, että ap ei välitä hänestä. Se, mikä sen osoitti on täysin sivuseikka.

-yhyy yhyy, mun vaimo ei välitä musta yhtään. Halusin, että vaimoni runnoo lapselleni kuumelääkkeen väkisin nestemäisenä, mutta sen sijaan se ostikin supon ja vaan sujautti sen paikoilleen ilman ongelmia. Ja mä kun sitä kielsin! Enhän mä nyt välittänyt sinne apteekkiin mennä vaikka hän oli koko edellisen yön ja päivän sairasta lasta hoitanut, mulla oli kiire harrastuksiini...

No, itsepä on ap hänet valinnut, jos ei tosiaan kykene välittämään miehestään, vaan suhtautuu noin halveksivasti kuin sinä, niin en itkisi sitä, että miestä ei kohta näy kotona senkään vertaa.

t.nainen

:D Luuletko että kukaan tuommoisesta asiasta lähtevän miehen perään itkisi? Antaa mennä vaan! Vaikka heti.

Ja voit lopettaa tuon t.nainen uskottelun, kyllä me tiedetään ettet sä nainen oo. Menenpä veikkaamaan sua sellaiseksi päälle kolmenkympin kaljamahaksi, joka on päässyt sairaseläkkeelle mielenterveysongelmien vuoksi.

Vierailija
225/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käyttäisitkö itse suppoja? Itse en - enkä ole käyttänyt niitä lapsellekaan. Mielestäni mieheltäsi ihan oikein kyseenalaistaa tuo päätös.

Minä olen aikuinen ja käytän suppoja. Joskus olo on niin kipeä, etten pysty syömään mitään, en lääkkeitäkään, silloin supot ovat erinomainen vaihtoehto. En ymmärrä mitä kamalaa supoissa muka olisi???

Nää on näitä elämästä vieraantuneita, kuten siinä ravintolaimetysketjussa se erite-tyyppi.

Voisin lyödä melkein vetoa, että on ihan sama heppu. Logiikkahan on, että muiden pitää tehdö vain ja juuri niin kuin minä halua, perusteluista viis, menköön vaikka kuinka hankalaksi, olkoon vaikka mitä hyviä puolia toimia toisin, MUTTAKUN MINÄ HALUAN, niin muitten pitää pomppia sen huilun tahtiin.

Vierailija
226/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vain esitti välittävänsä miehestään. Taitaa oikeasti välittää vain persehedelmästään, kuten keskimääräinen pillu tekee.

t. nainen

Ja v*tut oot nainen. Oot se vakio naisia haukkuva palstamies. Meneppäs nyt toiseen ketjuun itkemään miten naiset on taas niin pihtaavia kun ei sulle anna vaikka niiyä kuinka haukut.

Oonpas. Ap vain esittää välittävänsä miehestään, sukupuolilla ei ole tässä mitään merkitystä. ...vai, kuvittelepa tilanne toisin päin.

Ei ookkaan merkitystä, koska tilanne olis aivan täysin sama toisinkin päin. Miksi miehen mielihyvällä pitäisi olla enemmän painoa tässä tilanteessa kuin sillä että lapsen saa nopeasti, helposti ja miellyttävästi lääkittyä.

Jos aloittaja ois viitsinyt vaivautua neuvottelemaan, ois saatu molemmat. TAI: sanonut eteisessä, että "en tuo" niin mies ei kuvittelis vaimonsa hänen mielipiteistään välittävän.

Vierailija
227/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Jos aloittaja ois viitsinyt vaivautua neuvottelemaan, ois saatu molemmat. TAI: sanonut eteisessä, että "en tuo" niin mies ei kuvittelis vaimonsa hänen mielipiteistään välittävän.

Voi hyvä mies, lopeta jo. Joskus elämässä tulee eteen tilanteita,jossa joudutaan toimimaan toisin kun alunperin sovitusti ja silti se ei tarkoita, että puolisoaan ei kunnioittaisi tai rakastaisi tai ei välitä hänen mielipiteistään.

Vierailija
228/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.nainen

:D Luuletko että kukaan tuommoisesta asiasta lähtevän miehen perään itkisi? Antaa mennä vaan! Vaikka heti.

Ja voit lopettaa tuon t.nainen uskottelun, kyllä me tiedetään ettet sä nainen oo. Menenpä veikkaamaan sua sellaiseksi päälle kolmenkympin kaljamahaksi, joka on päässyt sairaseläkkeelle mielenterveysongelmien vuoksi.

Sääliksi käy tuollainen nainen joka on miehen kanssa, josta ei välitä ja vielä tehnyt lapsenkin. Ja olen kyllä nainen.

Vierailija
229/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Voi hyvä mies, lopeta jo. Joskus elämässä tulee eteen tilanteita,jossa joudutaan toimimaan toisin kun alunperin sovitusti ja silti se ei tarkoita, että puolisoaan ei kunnioittaisi tai rakastaisi tai ei välitä hänen mielipiteistään.

No, en usko. Jos sä luulet, että ap:n mies uskoo tuon paskan, niin syö hattusi. Se etääntyy tuosta kyrpäotsasta ja jättää sille kaikki kotityöt, koska naisensa ei välitä. Näin se menee, luule mitä haluat.

Vierailija
230/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Ei aloittaja sitä millään pysty enää osoittamaan tuollaisen mokan jälkeen. Tajuatko, ettei mies ajattele aloittajan välittävän hänestä, joten se on aivan sama, vaikka sä uskotkin niin. Koska vain sillä on sen kannalta merkitystä, mitä mies uskoo, ja ap pikkaisen mokasi siinä... Että haluaako toi äijä tota nuijaa kohta enää kauaa.

Vierailija
231/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahah ap:lle oma kiire oli tärkeämpi kuinhyvä avioliitto! Vedä se hyvä vessasta alas, aivan paska avioliittonne on!

Vierailija
232/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas sentään. Noiden kommenttien perusteella maailmassa ei olisi yhtään avioliittoa, jos noin pienestä ruvetaan ennustamaan avioeroa.

Vierailija
233/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas sentään. Noiden kommenttien perusteella maailmassa ei olisi yhtään avioliittoa, jos noin pienestä ruvetaan ennustamaan avioeroa.

No eihän täällä kohta olekaan! Mä en ainakaan välittäisi kenestäkään, kelle mun mielipiteet on noin mitättömiä, kuin miehen mielipide ap:lle. Eikä selkeästi moni muukaan, kun erotilastoja katselee. Älä sitten valita, ettet saa seksiä. Pysy yhdessä ihmisen kanssa, josta et välitä.

Vierailija
234/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän verran miestä kiinnostaa tänään tai lähiviikkoina seksi tuollaisen naisen kanssa? Ei varmaan y h t ä ä n.

Vierailija
235/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa lapselle ehdoin tahdoin jotain suppoja jos on oraaliliostakin tarjolla?

Työnnä itsellesi yöksi tappi perseeseen ja anna lapselle normaali yskänlääke!

Vierailija
236/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt käynyt niin että ap teki väärin ja kun itse tajusi sen aloitti ketjun missä saisi samanmielisten komppaamaan kuinka kusipää mies on ja samalla uhriutti itsensä

Vierailija
237/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän täällä kohta olekaan! Mä en ainakaan välittäisi kenestäkään, kelle mun mielipiteet on noin mitättömiä, kuin miehen mielipide ap:lle. Eikä selkeästi moni muukaan, kun erotilastoja katselee. Älä sitten valita, ettet saa seksiä. Pysy yhdessä ihmisen kanssa, josta et välitä.

Oookkei, nyt alkaa oleen jo liian tylsää, jankkaa vaan liikaa. Ja popkornitkin loppu...

Vierailija
238/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minkään itsekeskeisen ääliön kanssa neuvotella, kun tilanne on päällä.

Jos mun mies alkais vinkumaan etteivät supot käy, kun minä tiedän, että ne ovat nopein ja helpoin ja lapsellekin hyvä keino, helpottaa tämän oloa, saisi vinkua maailman tappiin ja kenties oven ulkopuolella.

Jos mun akka alkais vinkumaan ettei kuivana kakkoseen laitto käy, kun minä tiedän, että se on nopein ja helpoin ja naisellekin hyvä keino, helpottaa tämän oloa, saisi vinkua maailman tappiin.

Ei siinä minkään itsekeskeisen ääliön kanssa neuvotella, kun tilanne on päällä!

Vierailija
239/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että joku mies jaksaa itkeä kymmenien viestien verran asiasta ja jankkaa samaa asiaa ees ja taas. Liekö apn mies vai joku mielisairaalan asukki.

Minä mietin ketjun luettuani että 1. Minkähänlainen hirviö apn mies mahtaa muuten olla. Kuulostaa hankalalta puolisolta. 2. Onkohan tuon miesjankkaaja hoidossa, toivottavasti.

Meillä on käytetty suppoja/liuosta suuhun tilanteen mukaan. Ja mieskin on antanut kummallakin tavalla lapsille lääkettä ongelmitta.

Vierailija
240/251 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan tätä suppokauhua. Eihän sellaisen laittaminen satu! Vaikka Bepanthenia tippa supon kärkeen, niin sinne sujahtaa ennen kuin lapsi edes huomaa!

Aikanaan nuorena tyttönä olin Ranskassa opiskelijavaihdossa, ja sairastuin angiinaan. Lääkitys oli aika hämmästyttävää, mm. lasisessa ampullissa olevaa kuraveden näköistä (ja makuista) nestettä, joka piti tyhjentää vesilasilliseen ja juoda. Siinä yli 40° kuumeessa lasiampullin sahaaminen pienellä viilalla oli mielenkiintoista touhua... Mutta itse asiaan: yksi lääkärin määräämistä lääkkeistä oli peräpuikkomuodossa. En ollut sellaista ikinä käyttänyt, mutta niin vaan oli pakko silloin, jos parantua halusi. Ja sinnehän se sujahti. No problem. Ennen kuin joku nyt tulee väittämään että minulla oli anaalipanojen venyttämä peräaukko, niin korostan että ei ollut eikä ole. Yhtään anaaliyhdyntää en ole elämässäni kokenut enkä aio kokeakaan.

Mutta summa summarum: oikein käytettynä supossa ei ole mitään traumoja aiheuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi