Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, miten paljon synnytys sattuu?

Vierailija
28.10.2017 |

Jos 5 on tosi paha hammassärky ja 7 käden polttaminen liekillä, niin synnytys on 12.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauhea kipu että siihen normaalisti annettaisiin vahvinta mahdollista kipulääkettä, jota ei helpolla anneta edes amputoinnissa.

Morfiinia?

Oxycodin on se mitä annetaan.

Ei siä mitään anneta, en mää oo ainakaan saanu kun buranaa ja panadolia suun kautta.

Missä? Kyllä avosydänleikkauksessa ja muissa isoissa kirurgisissa isoissa operaatioissa annetaan oxycodinia sekä ensimmäinen vuorokausia tai toinen menee teholla.

Jaa, mää luin väärin et asia koski synnytystä.

Vierailija
42/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta golfpallon kokoisesta märkäpaiseesta hammasjuuressa, niskamurtumasta, aivoverenvuodosta, viiden kylkiluun murtumasta ja sappikohtauksista. Ottaisin näistä minkä tahansa ja kaikki yhdessä mieluummin kuin synnyttäisin alakautta. Eka synnytys meni ihan ok, kipu oli pahimmillaan ehkä 8-9, mutta toisessa kivunlievitys meni pieleen ja kipu oli 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme oon synnyttäny ja ekassa kivunlievityksenä ilokaasu.

Kipu pahimmillaan hetki ennen ponnistusvaihetta asteikolla ehkä 9.Muuten tasoa 5-6. Ja ihan siedettävää kipua kun on liikkunu ja lillunu kuumassa vedessä.

Vierailija
44/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset vastaavat ankaria vatsalihasten kramppeja joita saan aikaan kun teen vatsoja tietyssä kulmassa. Synnytyskivut ovat vain paisuteltu myytti.

Vierailija
45/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio, kipu 1.. seki kanyylin laiton takia

Vierailija
46/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu oli lievempää kuin pahimmissa migreenikohtauksissa mutta kovempi kuin murtunut sormi. Ehkä ~7.

Vierailija
47/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys kipu 14+ . Hammassärky 18+. Luuydinnesteen otto rintalastasta 38+.

Vierailija
48/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä asteikot. Palava miekka iskettiin läpi kropan. Siltä tuntui. Ja silti kannatti.

Vierailija
49/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu oli sietämätöntä. Ilmoitin, että haluan mieluummin kuolla ennen seuraavaa supistusta.

Vierailija
50/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan äidit ei tiedä synnytyskivuista mitään, kun on kaikenmaailman kivunlievitykset. Nimim. 12 ilman lievityksiä synnyttänyt

Vierailija
51/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+

Vierailija
52/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä kuin olisi raiskattu.

Vierailija
53/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoishermosärky on luokiteltu pahimmaksi kivuksi mitä ihmisellä voi olla. Älkää peukuttako alas, jos ette tätä särkyä ole kokeneet. Takana myös kuusi synnytystä, joista kolmessa sain epiduraalin.

Vierailija
54/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on jonkun miehen provo joka haluaa pelotella. Painu vittuun sadistiääliö. Ei kannata ottaa tosissaan.

Itse veikkaisin lapsetonta, mt-ongelmaista naista. Joka haluaisi lapsia, mutta kärsii järjettömistä peloista. Aloittaa lähes päivittäin jonkun synnytystä/synnytyskipua/pahoinvointia/raskautta koskevan keskustelun.

Vierailija
55/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luomusynnytys sattui täyden 10 verran!

Vierailija
56/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää kipua kirjoitti:

Synnytys kipu 14+ . Hammassärky 18+. Luuydinnesteen otto rintalastasta 38+.

Luuydinnesteen otto sattuu kyllä myös, mutta kestää korkeintaan muutaman minuutin. Synnytys voi kestää vuorokauden.

Vierailija
57/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytetty on aina ja vain harvoin käy huonosti kirjoitti:

Sehän on _yksilöllistä_. Mulla eka ja ainoa synnytys oli toki kivulias, muttei mitään mitä en olisi kestänyt. Olin valmistautunut hyvin (ymmärtäen siis kuitenkin ottaa asiat vastaan sellaisina kuin ne sitten mun kohdallani tulisivat eli en ns. suunnitellut omaa synnytystä, valmistauduin vain...). Luotin itseeni sekä henkilökuntaan. Kävin ammeessa, otin epiduraalin ja 9 tunnin kuluttua tissiä imi ihana ja rakas poikani. Kaunis, rauhallinen kokemus, kipu ehkä 6/10. Näin mulla, muilla omanlaisensa.

Minulla myös samanlainen kokemus ekasta synnytyksestä. Sain epiduraalin 6 cm auki ja kokemus oli siedettävä. Toinen menikin sitten luomuna ja kipu oli jotain aivan järkyttävää. Pyörryin kerran ja oksensin monesti kivusta. 8-10 cm avautuminen oli se tajun vievä kipu. Joten kyllä, 10+, jos luomuna siis mennään.

Vierailija
58/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 ilman kivunlievitysyä synnyttänyt kirjoitti:

Nykyajan äidit ei tiedä synnytyskivuista mitään, kun on kaikenmaailman kivunlievitykset. Nimim. 12 ilman lievityksiä synnyttänyt

Lääkkeetön synnytys voi olla ja usein onkin kivuttomampi. Johtuu kehon omista endorfiineista eli kipulääkkeistä.

Vierailija
59/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka synnytys oli 1-10 asteikolla ehkä 5. Toinen oli 9 ja niin kivulias etten synnytä enää koskaan. Silti kivuliain kaikista oli pitkä sappikipukohtaus ja leikkauskomplikaatiot.

Vierailija
60/103 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa suurinpiirtein 8. 

t. mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän