Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1241/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You can't go wrong with Chanel. Nyt ei puhuta viitosesta mikä on mielestäni tunkkainen ja vanhanaikainen. 

Lähes kaikilta designer-merkeiltä löytyy hyviä, ja nyt olen innostunut niche-tuoksuista. Mm. Byredo. 

Designer-merkeistä tämänhetkinen suosikkini on Narsico Rodriguez.

Chanel 5 on hyvä. Laitan sitä aamuisin vain YHDEN tipan ranteeseen, hieron toiseen ranteeseen ja siitä kaulaan. Se riittää. Kauempana olivat eivät haista, mutta joskus jos joku on halannut minua, on kysytty, mitä tuoksua käytän, kuulemma erittäin pehmeä tuoksu. Ilmeisesti sopii minulle.

Itseään ei pidä uittaa hajuvedessä.

Ja ikä on 76v. 

Unohdin mainita. 

Höpsis. Olen 31.

Ihmetyttää kyllä kommenttisi.

Totta, Chanel 5 on melkein jopa paremmin nuorelle sopiva tuoksu, vaikka Suomessa moni mummokin sitä käyttää. Marilyn Monroekin tämän tiesi. :) Ihana tuoksu, ja laitetaan tosiaan tippa tai korkeintaan kaksi.

Marilyn teki tuoksumainoksen Chanelille, mutta käytti itse siviilissä Jean Patou:n Joy-tuoksua :)

Chanel 5 on kamala nykyään, ennen se oli valkoisten kukkien puhdas tuoksu. Nykyiset eri versiot ovat ihan sekamelskaisia ja teräviä vessanraikastimen kaltaisia. Jopa se parfyymi.

Kun saisi jostain sen 80-luvun Chanel 5:n! Puuterinen ja pehmeä.

Chanel 5 on luotu vuonna 1921...

https://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Chanel-No-5-Parfum-28711.html

Vierailija
1242/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You can't go wrong with Chanel. Nyt ei puhuta viitosesta mikä on mielestäni tunkkainen ja vanhanaikainen. 

Lähes kaikilta designer-merkeiltä löytyy hyviä, ja nyt olen innostunut niche-tuoksuista. Mm. Byredo. 

Designer-merkeistä tämänhetkinen suosikkini on Narsico Rodriguez.

Chanel 5 on hyvä. Laitan sitä aamuisin vain YHDEN tipan ranteeseen, hieron toiseen ranteeseen ja siitä kaulaan. Se riittää. Kauempana olivat eivät haista, mutta joskus jos joku on halannut minua, on kysytty, mitä tuoksua käytän, kuulemma erittäin pehmeä tuoksu. Ilmeisesti sopii minulle.

Itseään ei pidä uittaa hajuvedessä.

Ja ikä on 76v. 

Unohdin mainita. 

Höpsis. Olen 31.

Ihmetyttää kyllä kommenttisi.

Totta, Chanel 5 on melkein jopa paremmin nuorelle sopiva tuoksu, vaikka Suomessa moni mummokin sitä käyttää. Marilyn Monroekin tämän tiesi. :) Ihana tuoksu, ja laitetaan tosiaan tippa tai korkeintaan kaksi.

Marilyn teki tuoksumainoksen Chanelille, mutta käytti itse siviilissä Jean Patou:n Joy-tuoksua :)

Chanel 5 on kamala nykyään, ennen se oli valkoisten kukkien puhdas tuoksu. Nykyiset eri versiot ovat ihan sekamelskaisia ja teräviä vessanraikastimen kaltaisia. Jopa se parfyymi.

Kun saisi jostain sen 80-luvun Chanel 5:n! Puuterinen ja pehmeä.

Chanel 5 on luotu vuonna 1921...

https://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Chanel-No-5-Parfum-28711.html

Ja lisäksi, Chanel oli ensimmäisiä ns. synteettisiä tuoksuja, sisältäen aldehydejä (en totta tosiaan tiedä onko suomenkielessä sillekin oma termi). Se on siis paljolti "labrassa rakennettu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Malone

Vierailija
1244/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksufanit, montako tuoksupulloa omistatte?

Laskin äsken että minulla on 47 kpl erilaista! Useimmat sellaisia joita ei Suomesta saa.

35. Nyt aion keskittyä nauttimaan noista enkä enää shoppaile kuin täydennyksiä niihin alle kymmeneen tuoksuun, jotka on ehdottomia lemppareita, mm. Mon Paris, Gucci Bloom, Juicy Couture Gold, Oscar de la Renta Bella rosa ja Dolce & Gabbanan Pour Femme.

Vierailija
1245/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa, kokeneet tuoksuttelijat. Olen kuullut, että Diorissimo tuoksuu kielolle. Kestääkö se kielon tuoksu vai muutuuko muuksi ja onko kyseessä kovin voimakas/pistävä tuoksu?

Hei, olen parfyymiharrastaja ja tykkään kovasti Diorissimosta. Se on tosiaan kielotuoksu, melkein soliflore. Tuoksu on puhdas, vähän saippuainen ja raikas.  Minusta tuoksu ei ole pistävä. Käytän sitä keväällä ja kesällä, mutta käyhän se toki ympäri vuoden. Siitä olen saanut kehuja. Klassinen ja tyylikäs tuoksu mutta testata kannattaa, ennen kuin ostat! 

Täytyypä kommentoida, kun olen nyt käynyt tuoksuttelemassa tuota Diorissimoa. Ei ollut valitettavasti mieleinen tuoksu, koska haluaisin sellaisen puhtaan ja raikkaan kielotuoksun ja Diorissimosta tuli lähinnä mieleen kielot, jotka on unohdettu pariksi viikoksi maljakkoon ja ovat jo alkaneet mätääntyä. ☺ Kiitos kuitenkin vastaajalle!

Vierailija
1246/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermes: Eau de Citron Noir

Vierailija
1247/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein lemu on väkevä hiki.

Laatuparfyymit on ihanaa arjen luksusta.

Käytän joka päivä.

Nyt Hermes: Un Jardin sur de Nil.

Vierailija
1248/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin Laura Biagiotti, Tender

Tykkään. Kevyt päivätuoksu.

Vierailija
1249/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Pleasures

Vierailija
1250/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Forever and ever  on ollut mielituoksuni jonkin aikaa

VERSACEN eros flame uusi tuttavuuteni

Olen kylläkin vähentänyt hajuvesien käyttöäni huomattavasti viimeisten vuosien aikana.  Nuorempana oli toisin.  Olen tutustunut vuosien varrella melkoiseen tuoksujen lajitelmaan, mutta joistakin on jäänyt hyvät muistot, ja  olen ostanut toisenkin kerran tiettyjä hajuvesiä, mutta jotkut tuoksut ovat jääneet yhden pullon kokeiluun.

Kaiken kaikkiaan hajusteet eivät ole hyväksi ihmiselle, ja ne aiheuttavat monia eri negatiivisia terveysvaikutuksia ihmiseen, vaikka hyvälle tuoksuisivatkin ihmisen iholle suihkautettuna tai hiuksiin .

Vierailija
1251/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Malonen tuoksut ovat ihania. Eivät liian voimakkaita ja hyvn ns luonnollisia.

Vierailija
1252/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole "gourmand" eli niin makea että vierustoverille tulee karies heti kun haistaa hajuvetesi, niin sulla on riittävän laadukkaalta tuoksuva hajuvesi.

Vierailija
1253/1559 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diorin Forever and ever  on ollut mielituoksuni jonkin aikaa

VERSACEN eros flame uusi tuttavuuteni

Olen kylläkin vähentänyt hajuvesien käyttöäni huomattavasti viimeisten vuosien aikana.  Nuorempana oli toisin.  Olen tutustunut vuosien varrella melkoiseen tuoksujen lajitelmaan, mutta joistakin on jäänyt hyvät muistot, ja  olen ostanut toisenkin kerran tiettyjä hajuvesiä, mutta jotkut tuoksut ovat jääneet yhden pullon kokeiluun.

Kaiken kaikkiaan hajusteet eivät ole hyväksi ihmiselle, ja ne aiheuttavat monia eri negatiivisia terveysvaikutuksia ihmiseen, vaikka hyvälle tuoksuisivatkin ihmisen iholle suihkautettuna tai hiuksiin .

HAHHAHAHHAHAHAAA; kuolen nauruuni em.kirjoitustani;siis korjaan sain erään verkkokaupasta ostamieni tuotteiden mukana testerisumutteen, joka oli tota Versacen eros flame-tuoksua ja sehän onkin miesten tuoksu, ja mä olen ihan nainen, ja hetero, mutta olen tänään vasta sitä kokeillut ja en edes katsonut, että se on miesten tuoksu, mutta hyvälle tuoksuu silti, vaikkei olekkaan naisten tuoksu.

Juu; annan ton miehelleni, joka ei tykkää käyttää edes partavettä.

Vierailija
1254/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versace: Yellow Diamond

Vierailija
1255/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Joachim Cosmeticsin Possessed

Vierailija
1256/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlain; Mon Guerlain

Vierailija
1257/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Laurenin Romance. Ihana! Arkena estee lauderin green tea ollu käytös pitkään.

Vierailija
1258/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Laurenin Romance. Ihana! Arkena estee lauderin green tea ollu käytös pitkään.

*elizabeth arden, green tea, ei lauder

Vierailija
1259/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisonia

Vierailija
1260/1559 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaassa hajuvedessä on runsaasti luonnollisia ainesosia. Eli ei synteettisiä. Ja tosiaan tärkeää on ettei hajuvettä laiteta liikaa, koska tuotteesta riippumatta silloin syntyy halpa vaikutelma. Tippa ranteisiin ja niistä vähän kaulaan on oikea annostelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme